Codemasters i OFP 2

Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Radeon »

Bo ArmA jest pod Dx9, a 8800 pod Dx10. Co w tym dziwnego, że w grze Dx9 sypią się tekstury? Nic.

Jak chcesz sprawdzić wydajność 8xxx w Dx10 to sobie ściągnij TO.

Poniżej 8800GTS 640MB, karty nie dadzą rady, a co dopiero w grach.
Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Rainbow »

Radeon pisze:A druga sprawa jest taka iż seria 8xxx żyje już dość długo na rynku i ma dobre sterowniki (nie to co ATi)
eJay pisze:Nie ma dobrych sterownikow. Bo w takiej grze jak ArmA sypią się tekstury.
Radeon pisze:Bo ArmA jest pod Dx9, a 8800 pod Dx10. Co w tym dziwnego, że w grze Dx9 sypią się tekstury? Nic.
Podsumuję to LoL.
Nie będę wdawał się w dyskusję, czy GF8800 ma dobre sterowniki czy nie, bo pracowałem na nim tylko raz u znajomego.
Po drugie to, że ArmA jest pod DX9, a GF8800 zrobiony pod DX10 nie ma nic do rzeczy. Karty graficzne pracują pod każdym DXiem, a zanim zostaną wydane inżynierowie testują je w 2-3 najnowszych środowiskach (w tym przypadku DX9 i DX10).
Co do błędu tekstur to nie jest to wina złych sterów tylko dupnego silnika ArmA. Na ATI ten efekt także występuje, więc gdyby był to błąd sterowników ATI i Nvidia dawno by to naprawiły, lecz to nie po ich stronie jest problem. Czas by panowie z BIS wzieli się na porządne pisanie enginów, a nie zwalanie winy na producentów k.graficznych.

Chciałem też dodać, że to jest temat o OFP2 gdyby jeszcze ktoś nie zauważył :D :P
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: eJay »

Radeon pisze:Bo ArmA jest pod Dx9, a 8800 pod Dx10. Co w tym dziwnego, że w grze Dx9 sypią się tekstury? Nic.

Jak chcesz sprawdzić wydajność 8xxx w Dx10 to sobie ściągnij TO.

Poniżej 8800GTS 640MB, karty nie dadzą rady, a co dopiero w grach.

Proponuje poczekać na gry. 8800 jest pod DX9 i nie ma pelnego supportu DX10. To tak jak z teelwizorami LCD z HD Ready. Niby HD jest, ale full 1080 nie obsługuje.
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Radeon »

Rainbow pisze:
Radeon pisze:A druga sprawa jest taka iż seria 8xxx żyje już dość długo na rynku i ma dobre sterowniki (nie to co ATi)
eJay pisze:Nie ma dobrych sterownikow. Bo w takiej grze jak ArmA sypią się tekstury.
Radeon pisze:Bo ArmA jest pod Dx9, a 8800 pod Dx10. Co w tym dziwnego, że w grze Dx9 sypią się tekstury? Nic.
Podsumuję to LoL.
Nie będę wdawał się w dyskusję, czy GF8800 ma dobre sterowniki czy nie, bo pracowałem na nim tylko raz u znajomego.
Po drugie to, że ArmA jest pod DX9, a GF8800 zrobiony pod DX10 nie ma nic do rzeczy. Karty graficzne pracują pod każdym DXiem, a zanim zostaną wydane inżynierowie testują je w 2-3 najnowszych środowiskach (w tym przypadku DX9 i DX10).
Co do błędu tekstur to nie jest to wina złych sterów tylko dupnego silnika ArmA. Na ATI ten efekt także występuje, więc gdyby był to błąd sterowników ATI i Nvidia dawno by to naprawiły, lecz to nie po ich stronie jest problem. Czas by panowie z BIS wzieli się na porządne pisanie enginów, a nie zwalanie winy na producentów k.graficznych.

Chciałem też dodać, że to jest temat o OFP2 gdyby jeszcze ktoś nie zauważył :D :P
No właśnie w tych kartach sprawa ma się jakoś inaczej.

@eJay
Nvidia twierdzi, że 8800 ma PEŁNY support Dx10. :D

Skończmy ten temat i wróćmy do OFP2.
Obrazek
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: SiD »

klamacz pisze:no nie tak do konca, w historii Codemastersow jest kilkanascie gier pretendujacych do miana symulatora, szczegolnie przed 2000 rokiem:
Taaaaak! M.in. takie tytuły jak: MTV: Music Generator, Pro Boxing Simulator, Advanced Ski Simulator, International Rugby Simulator, Mig-29 Soviet Fighter. Chyba poza wyścigówkami (TOCA i CMR) to nic im nie wyszło :D

Jedyne co mogłoby mnie zainteresować to ten Mig-29, ale jak się okazało, to taki symulator myśliwca, jak symulator żołnierza "Mario Bros."
Ostatnio zmieniony 29 maja 2007, 23:34 przez SiD, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Forrestal »

SiD pisze:
klamacz pisze:no nie tak do konca, w historii Codemastersow jest kilkanascie gier pretendujacych do miana symulatora, szczegolnie przed 2000 rokiem:
Taaaaak! M.in. takie tytuły jak: MTV: Music Generator, Pro Boxing Simulator, Advanced Ski Simulator, International Rugby Simulator, Mig-29 Soviet Fighter. Chyba poza wyścigówkami (TOCA i CMR) to nic im nie wyszło :D
MTV music generator to chyba moja ulubiona gierka na PSX - to bylo cos :rox
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Dawidson »

Ten cały DX10 i vista to wynalazek szatana*

*czytaj microsoft
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
PoitleK
Posty: 190
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 19:55
ID Steam:
Numer GG: 2535531
Lokalizacja: Wrocław

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: PoitleK »

rzeczywiscie wynalazek szatana... i to jeszcze nic nie dajacy! :ohno
Obrazek
Obrazek

A teraz zgadnijcie ktory to ktory :D
Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.

Sith Code
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Trance »

Ten drugi to DX10? :D

Aleeee woda... kurcze to napewno jest screenshot z gry? A nie zdjecie zrobione dobrej klasy aparatep fotograficznym?
Gra komputerowa może TAK wyglądać? :o
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: kondor »

czemu sie wszyscy sie podniecają tymi dwoma obrazkami? nie twoerdze ze dx10 nie jest lepszy, ale te obrazki sa zadnym dowodem, sa tylko propagandą. nawet niebo w obrazku_dx9 dali specjlanie brzydsze, w obrazku_d10 ladne promyki, ktore przeciez sa w grach z dx9 tez, a woda w obrazku_dx10 jest 3 krotnie teksturowana, a w obrazku_dx9 tylko raz
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Matte »

Nie wierze, że którykolwiek screen to dx10. A jeśli ten drugi jest prawdziwy to wyobraźcie sobie Game2.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”