Codemasters i OFP 2

Awatar użytkownika
Robi
Posty: 300
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
Kontakt:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Robi »

Radeon pisze:Niestety, ma też POTWORNE wymagania... :roll:
Niestety... "POTWORNE" = "z duchem czasu" :| , czyli standard :D
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Rainbow »

Radeon pisze:Niestety, ma też POTWORNE wymagania... :roll:
Ale te wymagania są w pewien sposób zrekompensowane grafiką, która przebija wszystkie najnowsze produkcje.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: eJay »

Moim zdaniem grafika miażdzy, ale przełomem nie jest.
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Radeon »

IMO, grafika miażdży dobiero wtedy kiedy jest zaj****** i ma niewielkie wymagania, co by można nazwać rzekomym "przełomem", którego nie ma.
Tak więc nic mi po tej rekąpensacji skoro nie mogę zniej korzystać. :?
Obrazek
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Jerry »

Radeon pisze:IMO, grafika miażdży dobiero wtedy kiedy jest zaj****** i ma niewielkie wymagania, co by można nazwać rzekomym "przełomem", którego nie ma.(...)
To właśnie nazywamy oksymoronem...
:8bz
Obrazek
itan
Posty: 338
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
ID Steam:
Numer GG: 9190911
ID gracza: 596484
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: itan »

Jerry pisze:
Radeon pisze:IMO, grafika miażdży dobiero wtedy kiedy jest zaj****** i ma niewielkie wymagania, co by można nazwać rzekomym "przełomem", którego nie ma.(...)
To właśnie nazywamy oksymoronem...
Zgodzę się.. Grafika nie może być dzisiaj
zaje***
i mieć niewielkich wymagań.. Zależy jak interpretujemy słowo "niewielkie"

Żem tak powiem :mrgreen:
Obrazek... "zamknieta koteria ze zidiociałymi członkami"
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Rainbow »

Tak, a ja chcę żeby Crysis mi na maxa na pegasusie działał! To byłby przełom! :ohno :lol:
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Radeon »

Crysis prawdopodobnie nawet na 8800 nie będzie prawidłowo działał... :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Matte »

8800 nie pociągnie flashpointa na max detalach i 10km vd
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: eJay »

Radeon pisze:Crysis prawdopodobnie nawet na 8800 nie będzie prawidłowo działał... :lol:
Prawdopodobnie się mylisz :lol:
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Radeon »

Czytaj testy... :roll:
8600GTS jest dobpiero kiepsko-średnim wyborem pod Dx10. Reszta kart poniżej pokaże Ci tylko slajdy. A 8800 będą działały w niskich detalach z pewnymi wyjątkami i w miare nie lagując... :?

Seria 8xxx jest tylko przejściówką między Dx9 a Dx10, dopiero G92 i R650 pokażą nam prawdziwą wydajność w Dx10.
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”