Codemasters i OFP 2
Codemasters i OFP 2
Troszkę mi news umknął ale w Click-u Nr 06/2007 właśnie dostrzegłem że coś się rusza.
Jak wiadomo Codemasters posiada prawa do nazwy Operation Flashpoint i jak widać zamierza z nich skorzystać(w końcu).
Jak wiadomo Codemasters posiada prawa do nazwy Operation Flashpoint i jak widać zamierza z nich skorzystać(w końcu).
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Codemasters i OFP 2
Byl nawet screen z OFP ale to raczej render jak to CM maja w nawyku.
Bardziej bym sie spodziewal czegos na miare Ghost Recona niz ArmA.
Bardziej bym sie spodziewal czegos na miare Ghost Recona niz ArmA.
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Codemasters i OFP 2
Czyli zwyczajny FPS.
Pozatym Cilcka chyba powiesze za nazwanie ArmA "niezbyt" udaną. Fakt! Jest błędów i to nie miara, ale pacze to poprawiają i powoli da się grać. Kolejny fakt, jest taki ze OFP1 WCIĄGAŁO! NAPRAWDE! Pamiętam jak zainstalowałem RESa i przez 10h (!) nie mogłem odejść od komputera . Przez 5h sprawdzałem sobie w edytorze wszystkie jednostki, wyspy itd, bawiłem się, latałem heli i tak dalej. Kolejne 5h spędziłem przechodząc kampanię. Może troche przesadziłem, bo jednak się oderwałem. Platynkę kupiłem w MediaMarkt w Gdańsku, przyjechałem około 17stej i włączyłem gre. O 11 w nocy poszedłem spać, a kiedy wstałem koło dziewiątej... od razu OFP. I tak do 18 z 20 minutowymi przerwami... Potem trochę to ustało, o 2h mniej , ale jakoś ciągle wracałem do OFP. Choćby po to, żeby kolejny raz przejść kampanię. Nie wiem co ta gra miała w sobie, ale coś miała. Dobra dość o OFP - ArmA jest świetną grą, ale jakoś to Modern War nie przypada mi do gustu, nie wiem czemu. Jednostki super i wogóle, ale kampania to rzenada. Dlatego też czekam na CWR, wtedy już poczuję ten swojski klimat!
Pozatym Cilcka chyba powiesze za nazwanie ArmA "niezbyt" udaną. Fakt! Jest błędów i to nie miara, ale pacze to poprawiają i powoli da się grać. Kolejny fakt, jest taki ze OFP1 WCIĄGAŁO! NAPRAWDE! Pamiętam jak zainstalowałem RESa i przez 10h (!) nie mogłem odejść od komputera . Przez 5h sprawdzałem sobie w edytorze wszystkie jednostki, wyspy itd, bawiłem się, latałem heli i tak dalej. Kolejne 5h spędziłem przechodząc kampanię. Może troche przesadziłem, bo jednak się oderwałem. Platynkę kupiłem w MediaMarkt w Gdańsku, przyjechałem około 17stej i włączyłem gre. O 11 w nocy poszedłem spać, a kiedy wstałem koło dziewiątej... od razu OFP. I tak do 18 z 20 minutowymi przerwami... Potem trochę to ustało, o 2h mniej , ale jakoś ciągle wracałem do OFP. Choćby po to, żeby kolejny raz przejść kampanię. Nie wiem co ta gra miała w sobie, ale coś miała. Dobra dość o OFP - ArmA jest świetną grą, ale jakoś to Modern War nie przypada mi do gustu, nie wiem czemu. Jednostki super i wogóle, ale kampania to rzenada. Dlatego też czekam na CWR, wtedy już poczuję ten swojski klimat!
Re: Codemasters i OFP 2
Forrestal pisze: Byl nawet screen z OFP ale to raczej render jak to CM maja w nawyku.
Widać kolega się nie nauczył, że jak czegoś nie wiemy w 100% to tego nie piszemy, lub zaznaczamy, że nie jest to pewne, dlatego kolega dostaje jedynkę (cytat mojej nauczycielki od matmy ).
Do rzeczy. GameStar.de przeprowadził wywiad z ekipą tworzącą Operation Flashpoint 2. Niestety, materiał jest dostępny tylko dla osób posiadających tam ekskluzywne konto (płatne). Informacje z wywiadu wypłyneły jednak dla publiki:
* the screen is ingame material apparently
* the dev team consists of 150 people working since 2 years on the title (which i doubt)
* definitely, it won't be a BF2-alike. It will be a hardcore sim just like OFP1 with big improvements in terms of AI and team leadership
* very big battlefields (in scales, never seen before)
* there will be a nice background story with characters
* a preview will be presented on the GC 2007 in Leipzig
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Codemasters i OFP 2
Rainbow, od dawien dawna CM "podrasowuja" screeny ze swoich gier. Watpie zaby w przypadku OFP2 bylo inaczej.
A co do GC to kolejny powod aby sie wybrac :-) Moze byc bardzo ciekawie
A co do GC to kolejny powod aby sie wybrac :-) Moze byc bardzo ciekawie
Re: Codemasters i OFP 2
Forrestall, ale to jest screen z gry tak czy siak. Ten sam engine co w Colin Mcrae DIRT, nie wiem skąd twoje czepialstwo o taki detal.
- Robi
- Posty: 300
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
- Kontakt:
Re: Codemasters i OFP 2
Forrestal pisze: Bardziej bym sie spodziewal czegos na miare Ghost Recona niz ArmA.
Skąd to przypuszczenie?
Jest pewna grupa odbiorców, którzy czekają właśnie na coś takiego co daje OFP i ArmA, a jest to przede wszystkim UNIWERSALNOŚĆ z teoretycznie nieograniczonymi możliwościami. CM o tym doskonale wie i nie sądzę, żeby powielał stare pomysły typu Ghost Recon, który ma już przecież swoich zagorzałych fanów. Będą chcili pozyskać tych klientów, którym "Ghost Recon" nie wystarcza, ogranicza, a co może dać OFP2.
Myślę, że OFP2 będzie bardzo zbliżone do OFP!
Na pewno będzie dobra grafika (nie będę pisał, że lepsza od OFP bo to logiczne ), pewnie zmieni się trochę nawigacja lub zostanie rozbudowana już istniejąca, jednak podobieństwo do OFP będzie bardzo duże. Przecież chodzi o kontynuację gry OFP, a nie wydawanie innej.
Jedyne czego się boję to, że OFP2 CM nie będzie tak modyfikowalne jak OFP.
Takie jest moje zdanie.
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
Re: Codemasters i OFP 2
Robi pisze: Jedyne czego się boję to, że OFP2 CM nie będzie tak modyfikowalne jak OFP.
Takie jest moje zdanie.
Takie jest i moje. Tu moze byc pies pogrzebany i stac sie gwozdziem do trumny tej produkcji. Ja zwyczajowo zachowuje ostrozny optymizm. Na razie niczego nie widzielismy tak na prawde, wiec ta dyskusja to megaspekulacje. Poczekajmy na jakies pierwsze screeny o liczbie wiekszej niz 1 lub trailer ew. jakas konkretniejsza zapowiedz w prasie.
Retired. Unavailable until further notice.
Re: Codemasters i OFP 2
Gra ma korzystać z silnika CMR Dirt i osobiście wątpię w jego wielkie możliwości jeśli chodzi o edycję. Moim zdaniem codemasters nie napisze (bądź też nie ulepszy) silnika do tego stopnia by mógł on konkurować z ArmA, bo po prostu nie będzie im się chcieć. W takim wypadku z addonów i skryptów nici, chociaż mogę (i chciałbym) się mylić...
arma2 zasysa...
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Codemasters i OFP 2
T 2000 pisze: Gra ma korzystać z silnika CMR Dirt i osobiście wątpię w jego wielkie możliwości jeśli chodzi o edycję. Moim zdaniem codemasters nie napisze (bądź też nie ulepszy) silnika do tego stopnia by mógł on konkurować z ArmA, bo po prostu nie będzie im się chcieć. W takim wypadku z addonów i skryptów nici, chociaż mogę (i chciałbym) się mylić...
Hmm myślicie że CM nie zauważy że OFP stało się tym czym jest (tzn. Zaje*** grą, która wciąga na dni, godziny, a nas community na lata) min. przez bardzo łatwy dostęp do zasobów gry jak i ich łatwej edycji. Z resztą bym padł gdybym musiał na nowo się uczyć komend...
Jestem BIS fanboyem!
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Robi
- Posty: 300
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
- Kontakt:
Re: Codemasters i OFP 2
Matte pisze: Hmm myślicie że CM nie zauważy że OFP stało się tym czym jest (tzn. Zaje*** grą, która wciąga na dni, godziny, a nas community na lata) min. przez bardzo łatwy dostęp do zasobów gry jak i ich łatwej edycji.
To było pytanie czy stwierdzenie Matte?
Jeśli pytanie to nie wiem czy wiesz, ale również odpowiedziałeś sobie w nim (takie pytanie-odpowiedź )
Odpowiedź brzmi: "grą, która wciąga na dni, godziny, a nas community na lata" - tylko po co? Po co na lata, skoro za rok czy dwa można wydać OFP 3 i znowu zebrać kasę!
Community OFP przetrwało tyle lat właśnie dzięki addonom, które tworzyły inny wymiar gry. Jednak jeśli OFP2 wyszłoby np. w 2003 roku to nikt nie bawiły się w mody pod OFP tylko wszyscy przeszliby na 2.
CM to firma która zarabia na sprzedaży gier, a nie na działalności charytatywnej, stąd można być pewnym, że żadnych narzędzi nie będzie! Gra będzie ciekawa, grywalna, wciągająca (taką ma nadzieję ) po to, aby przysporzyć klientów na OFP3 i na tym koniec. CM nie pozwoli sobie na to, żeby community stworzyło sobie same OFP3
Natomiast polityka BIS jest zupełnie inna, ale nie myślcie też, że BIS jest taki dobry bo pozwala fan'atykom tworzyć addony i ingerować w samą grę.
To celowe i przemyślane działanie wynikające ze specyficznej strategii handlowej BIS'u, bazującej na zdecydowanie innej grupie klientów niż Codemasters!
My jesteśmy tylko trybami w tej maszynie... ...i cieszymy się z tego jak barany - dodatkowo płacąc za to
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!