Codemasters i OFP 2

Zablokowany
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Codemasters i OFP 2

Post autor: Dawidson »

Troszkę mi news umknął ;) ale w Click-u Nr 06/2007 właśnie dostrzegłem że coś się rusza.
Jak wiadomo Codemasters posiada prawa do nazwy Operation Flashpoint i jak widać zamierza z nich skorzystać(w końcu).
Załączniki
Dawidson.JPG
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Forrestal »

Byl nawet screen z OFP ale to raczej render jak to CM maja w nawyku.

Bardziej bym sie spodziewal czegos na miare Ghost Recona niz ArmA.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Radeon »

Czyli zwyczajny FPS.
Pozatym Cilcka chyba powiesze za nazwanie ArmA "niezbyt" udaną. Fakt! Jest błędów i to nie miara, ale pacze to poprawiają i powoli da się grać. Kolejny fakt, jest taki ze OFP1 WCIĄGAŁO! NAPRAWDE! Pamiętam jak zainstalowałem RESa i przez 10h (!) nie mogłem odejść od komputera :o. Przez 5h sprawdzałem sobie w edytorze wszystkie jednostki, wyspy itd, bawiłem się, latałem heli i tak dalej. Kolejne 5h spędziłem przechodząc kampanię. Może troche przesadziłem, bo jednak się oderwałem. Platynkę kupiłem w MediaMarkt w Gdańsku, przyjechałem około 17stej i włączyłem gre. O 11 w nocy poszedłem spać, a kiedy wstałem koło dziewiątej... od razu OFP. I tak do 18 z 20 minutowymi przerwami... Potem trochę to ustało, o 2h mniej :mrgreen:, ale jakoś ciągle wracałem do OFP. Choćby po to, żeby kolejny raz przejść kampanię. Nie wiem co ta gra miała w sobie, ale coś miała. Dobra dość o OFP ;) - ArmA jest świetną grą, ale jakoś to Modern War nie przypada mi do gustu, nie wiem czemu. Jednostki super i wogóle, ale kampania to rzenada. Dlatego też czekam na CWR, wtedy już poczuję ten swojski klimat! :D
Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Rainbow »

Forrestal pisze: Byl nawet screen z OFP ale to raczej render jak to CM maja w nawyku.


Widać kolega się nie nauczył, że jak czegoś nie wiemy w 100% to tego nie piszemy, lub zaznaczamy, że nie jest to pewne, dlatego kolega dostaje jedynkę (cytat mojej nauczycielki od matmy :P).

Do rzeczy. GameStar.de przeprowadził wywiad z ekipą tworzącą Operation Flashpoint 2. Niestety, materiał jest dostępny tylko dla osób posiadających tam ekskluzywne konto (płatne). Informacje z wywiadu wypłyneły jednak dla publiki:

* the screen is ingame material apparently
* the dev team consists of 150 people working since 2 years on the title (which i doubt)
* definitely, it won't be a BF2-alike. It will be a hardcore sim just like OFP1 with big improvements in terms of AI and team leadership
* very big battlefields (in scales, never seen before)
* there will be a nice background story with characters
* a preview will be presented on the GC 2007 in Leipzig
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Forrestal »

Rainbow, od dawien dawna CM "podrasowuja" screeny ze swoich gier. Watpie zaby w przypadku OFP2 bylo inaczej.

A co do GC to kolejny powod aby sie wybrac :-) Moze byc bardzo ciekawie :rox
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: eJay »

Forrestall, ale to jest screen z gry tak czy siak. Ten sam engine co w Colin Mcrae DIRT, nie wiem skąd twoje czepialstwo o taki detal.
Awatar użytkownika
Robi
Posty: 300
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
Kontakt:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Robi »

Forrestal pisze: Bardziej bym sie spodziewal czegos na miare Ghost Recona niz ArmA.

Skąd to przypuszczenie?
Jest pewna grupa odbiorców, którzy czekają właśnie na coś takiego co daje OFP i ArmA, a jest to przede wszystkim UNIWERSALNOŚĆ z teoretycznie nieograniczonymi możliwościami. CM o tym doskonale wie i nie sądzę, żeby powielał stare pomysły typu Ghost Recon, który ma już przecież swoich zagorzałych fanów. Będą chcili pozyskać tych klientów, którym "Ghost Recon" nie wystarcza, ogranicza, a co może dać OFP2.

Myślę, że OFP2 będzie bardzo zbliżone do OFP!
Na pewno będzie dobra grafika (nie będę pisał, że lepsza od OFP bo to logiczne :mrgreen: ), pewnie zmieni się trochę nawigacja lub zostanie rozbudowana już istniejąca, jednak podobieństwo do OFP będzie bardzo duże. Przecież chodzi o kontynuację gry OFP, a nie wydawanie innej.
Jedyne czego się boję to, że OFP2 CM nie będzie tak modyfikowalne jak OFP.

Takie jest moje zdanie.
:coffee
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Firefly »

Robi pisze: Jedyne czego się boję to, że OFP2 CM nie będzie tak modyfikowalne jak OFP.

Takie jest moje zdanie.
:coffee

Takie jest i moje. Tu moze byc pies pogrzebany i stac sie gwozdziem do trumny tej produkcji. Ja zwyczajowo zachowuje ostrozny optymizm. Na razie niczego nie widzielismy tak na prawde, wiec ta dyskusja to megaspekulacje. Poczekajmy na jakies pierwsze screeny o liczbie wiekszej niz 1 :) lub trailer ew. jakas konkretniejsza zapowiedz w prasie.
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
T 2000
Posty: 91
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 00:13
ID Steam:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: T 2000 »

Gra ma korzystać z silnika CMR Dirt i osobiście wątpię w jego wielkie możliwości jeśli chodzi o edycję. Moim zdaniem codemasters nie napisze (bądź też nie ulepszy) silnika do tego stopnia by mógł on konkurować z ArmA, bo po prostu nie będzie im się chcieć. W takim wypadku z addonów i skryptów nici, chociaż mogę (i chciałbym) się mylić...
Obrazek
Obrazek Obrazek

arma2 zasysa...
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Matte »

T 2000 pisze: Gra ma korzystać z silnika CMR Dirt i osobiście wątpię w jego wielkie możliwości jeśli chodzi o edycję. Moim zdaniem codemasters nie napisze (bądź też nie ulepszy) silnika do tego stopnia by mógł on konkurować z ArmA, bo po prostu nie będzie im się chcieć. W takim wypadku z addonów i skryptów nici, chociaż mogę (i chciałbym) się mylić...

Hmm myślicie że CM nie zauważy że OFP stało się tym czym jest (tzn. Zaje*** grą, która wciąga na dni, godziny, a nas community na lata) min. przez bardzo łatwy dostęp do zasobów gry jak i ich łatwej edycji. Z resztą bym padł gdybym musiał na nowo się uczyć komend...
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Robi
Posty: 300
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
Kontakt:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Robi »

Matte pisze: Hmm myślicie że CM nie zauważy że OFP stało się tym czym jest (tzn. Zaje*** grą, która wciąga na dni, godziny, a nas community na lata) min. przez bardzo łatwy dostęp do zasobów gry jak i ich łatwej edycji.

To było pytanie czy stwierdzenie Matte? :mrgreen:
Jeśli pytanie to nie wiem czy wiesz, ale również odpowiedziałeś sobie w nim (takie pytanie-odpowiedź :mrgreen: )
Odpowiedź brzmi: "grą, która wciąga na dni, godziny, a nas community na lata" :twisted: - tylko po co? Po co na lata, skoro za rok czy dwa można wydać OFP 3 i znowu zebrać kasę!
Community OFP przetrwało tyle lat właśnie dzięki addonom, które tworzyły inny wymiar gry. Jednak jeśli OFP2 wyszłoby np. w 2003 roku to nikt nie bawiły się w mody pod OFP tylko wszyscy przeszliby na 2.
CM to firma która zarabia na sprzedaży gier, a nie na działalności charytatywnej, stąd można być pewnym, że żadnych narzędzi nie będzie! Gra będzie ciekawa, grywalna, wciągająca (taką ma nadzieję :mrgreen: ) po to, aby przysporzyć klientów na OFP3 i na tym koniec. CM nie pozwoli sobie na to, żeby community stworzyło sobie same OFP3 :D

Natomiast polityka BIS jest zupełnie inna, ale nie myślcie też, że BIS jest taki dobry bo pozwala fan'atykom tworzyć addony i ingerować w samą grę.
To celowe i przemyślane działanie wynikające ze specyficznej strategii handlowej BIS'u, bazującej na zdecydowanie innej grupie klientów niż Codemasters! :twisted:
My jesteśmy tylko trybami w tej maszynie... :? ...i cieszymy się z tego jak barany - dodatkowo płacąc za to :mrgreen:
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”