Changelog 1.07 + wrażenia z BETY
Moderator: Inkwizytor
Re: Changelog 1.07!
Ja ma takie odczucie ze gra bierze większy nacisk teraz na same Obiekty - doczytywanie w niektórych momentach powoduje nawet 5 sekundowe zwisy ale za to nie miałem ani razu problemu z LOD'em czy teksturami.
GeForce 7600GS 256MB, AMD 2.5GHz, 512DDR
GeForce 7600GS 256MB, AMD 2.5GHz, 512DDR
Re: Changelog 1.07!
U mnie jest na odwrót, samo doczytywanie nie trwa tyle co wcześniej, natomiast pojawia się więcej błędów z wersji 1.0 (niedoczytywanie tekstur itp.)
Pozostaje chyba tylko czekać na ostateczną wersję łatki, bo jak narazie łatka która u każdego działa inaczej nie wydaje się zbyt przyszłościową perspektywą...
Pozostaje chyba tylko czekać na ostateczną wersję łatki, bo jak narazie łatka która u każdego działa inaczej nie wydaje się zbyt przyszłościową perspektywą...
arma2 zasysa...
- [PR] Slavko
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:57
- ID Steam:
- Numer GG: 157910
Re: Changelog 1.07!
Na drugim kompie z 7900GTX równiez mały przyrost wydajnosci wzgledem 1.05+, ani na ATI ani na Nv nie uswiadczyłem błedu z doczytywaniem tekstur
Powered by ULi
Re: Changelog 1.07!
AI dalej wali z rakiet w Piechociarzy...
EDIT:
To samo czołg postawiłem M1A1 i trochę dalej jakieś 1000m T-72 namierzyłem T-72 i rozkazałem otworzyć ogień... a ten kretyn naparza z karabinu pojedynczymi strzałami
chłopcy z BiS'u muszą podrasować AI bo to jest po prostu śmieszne
EDIT:
To samo czołg postawiłem M1A1 i trochę dalej jakieś 1000m T-72 namierzyłem T-72 i rozkazałem otworzyć ogień... a ten kretyn naparza z karabinu pojedynczymi strzałami
chłopcy z BiS'u muszą podrasować AI bo to jest po prostu śmieszne
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Changelog 1.07 + wrażenia z BETY
Tak. Ja bym chciał jeszcze Havoc Engine, RagDoll, przynajmniej coś budowałoby klimat. Ah, nie ma to animacyjne klony. Dziś po wrzuceniu granatu w grupke vojaków wszyscy padli tak samo.
Z RagDoll byłby już klimat. Wiem, że porównywanie FPS do RTS mija się z celem, ale taki Company of Heroes nie ma małych wymagań, a RagDoll w nim jest. I to wszystko buduje ten fajny klimacik. W ArmA mogłyby być jeszcze takie animacje chowania się za przeszkodami.
Ah, marzy mi się jeszcze Dynamiczny System Tworzenia Animacji (DSTA). Napewno widzieliście taką gierkę jak RagDoll Master. No właśnie. Tutaj mogłoby być podobnie. Podstawowa animacja, podgląd. Łapiemy za jakąś kończynę i ustawiamy ją tak, czy tak. A to wszystko z poziomu edytora. Mhmmm, to by było coś.
Albo Dynamiczny System Komunikacyjny dla MP. Wiadomo, że w ArmA jest wbudowane coś a'la TS, ale fajne by było gdyby jeszcze po zmianie kanału komunikacji np. na rozmowę bezpośrednią, nasz vojak ruszał ustami podczas mówienia. No i jeszcze poruszanie się po pojazdach w trakcie jazdy, latające odłami, rozpadające się czołgi, odpadające kończyny, dziury w ścianach, ślady po pociskach, ślady krwi tam gdzie pocisk trafi w wojaka (dokładnie tam gdzie trafi, a nie, że strzelając w głowę, czy trafimy w ucho, czy w nos, zawsze rozwalone jest prawe oko, ah przypomina mi się H&D2). Co tu jeszcze? Aha! Całkowicie interaktywna woda! Tzn, wchodzimy do wody to widzimy, że w niej jestesmy, tzn taki ślad. No nie wiem jak to się zowie, ale byłoby fajnie. A nie, niczym duch przenikamy przez wodę. Jeszcze odbicia w wodzie... Mhm, to by można zrobić jeszcze za pomocą SM 2.0. Ah, ale się rozmarzyłem.
Z RagDoll byłby już klimat. Wiem, że porównywanie FPS do RTS mija się z celem, ale taki Company of Heroes nie ma małych wymagań, a RagDoll w nim jest. I to wszystko buduje ten fajny klimacik. W ArmA mogłyby być jeszcze takie animacje chowania się za przeszkodami.
Ah, marzy mi się jeszcze Dynamiczny System Tworzenia Animacji (DSTA). Napewno widzieliście taką gierkę jak RagDoll Master. No właśnie. Tutaj mogłoby być podobnie. Podstawowa animacja, podgląd. Łapiemy za jakąś kończynę i ustawiamy ją tak, czy tak. A to wszystko z poziomu edytora. Mhmmm, to by było coś.
Albo Dynamiczny System Komunikacyjny dla MP. Wiadomo, że w ArmA jest wbudowane coś a'la TS, ale fajne by było gdyby jeszcze po zmianie kanału komunikacji np. na rozmowę bezpośrednią, nasz vojak ruszał ustami podczas mówienia. No i jeszcze poruszanie się po pojazdach w trakcie jazdy, latające odłami, rozpadające się czołgi, odpadające kończyny, dziury w ścianach, ślady po pociskach, ślady krwi tam gdzie pocisk trafi w wojaka (dokładnie tam gdzie trafi, a nie, że strzelając w głowę, czy trafimy w ucho, czy w nos, zawsze rozwalone jest prawe oko, ah przypomina mi się H&D2). Co tu jeszcze? Aha! Całkowicie interaktywna woda! Tzn, wchodzimy do wody to widzimy, że w niej jestesmy, tzn taki ślad. No nie wiem jak to się zowie, ale byłoby fajnie. A nie, niczym duch przenikamy przez wodę. Jeszcze odbicia w wodzie... Mhm, to by można zrobić jeszcze za pomocą SM 2.0. Ah, ale się rozmarzyłem.
Re: Changelog 1.07 + wrażenia z BETY
Radeon pisze: Tak. Ja bym chciał jeszcze Havoc Engine, RagDoll, przynajmniej coś budowałoby klimat. Ah, nie ma to animacyjne klony. Dziś po wrzuceniu granatu w grupke vojaków wszyscy padli tak samo.
Z RagDoll byłby już klimat. Wiem, że porównywanie FPS do RTS mija się z celem, ale taki Company of Heroes nie ma małych wymagań, a RagDoll w nim jest. I to wszystko buduje ten fajny klimacik. W ArmA mogłyby być jeszcze takie animacje chowania się za przeszkodami.
Ah, marzy mi się jeszcze Dynamiczny System Tworzenia Animacji (DSTA). Napewno widzieliście taką gierkę jak RagDoll Master. No właśnie. Tutaj mogłoby być podobnie. Podstawowa animacja, podgląd. Łapiemy za jakąś kończynę i ustawiamy ją tak, czy tak. A to wszystko z poziomu edytora. Mhmmm, to by było coś.
Albo Dynamiczny System Komunikacyjny dla MP. Wiadomo, że w ArmA jest wbudowane coś a'la TS, ale fajne by było gdyby jeszcze po zmianie kanału komunikacji np. na rozmowę bezpośrednią, nasz vojak ruszał ustami podczas mówienia. No i jeszcze poruszanie się po pojazdach w trakcie jazdy, latające odłami, rozpadające się czołgi, odpadające kończyny, dziury w ścianach, ślady po pociskach, ślady krwi tam gdzie pocisk trafi w wojaka (dokładnie tam gdzie trafi, a nie, że strzelając w głowę, czy trafimy w ucho, czy w nos, zawsze rozwalone jest prawe oko, ah przypomina mi się H&D2). Co tu jeszcze? Aha! Całkowicie interaktywna woda! Tzn, wchodzimy do wody to widzimy, że w niej jestesmy, tzn taki ślad. No nie wiem jak to się zowie, ale byłoby fajnie. A nie, niczym duch przenikamy przez wodę. Jeszcze odbicia w wodzie... Mhm, to by można zrobić jeszcze za pomocą SM 2.0. Ah, ale się rozmarzyłem.
Taa i jeszcze 300 tys km2 , nie?? Masz pojecie ile obecnie gra oblicza obiektow i tekstur? Daj jeszcze te bajery z gier, ktore maja 1/10 terenu uzytego w Arma i zobaczysz czy kompy Pentagonu uciagna takie cos. Moze kiedys komputer kwantowy ale nie dzisiejsze silikony
Retired. Unavailable until further notice.
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Changelog 1.07 + wrażenia z BETY
Też racja, ale RagDoll i ślady krwi tam gdzie trafił pocisk dałyby już swój klimat.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Changelog 1.07 + wrażenia z BETY
Panowie, wrocmy do etgo co jest a nie to co nam sie marzy
U mnie beta wydajnosciowo wyglada identycznie jak 1.05 a nowe zabawki sa ciekawe.
U mnie beta wydajnosciowo wyglada identycznie jak 1.05 a nowe zabawki sa ciekawe.
Re: Changelog 1.07 + wrażenia z BETY
Zgadzam się ragdoll daje niesamowite wrażenia z gry. Np spadające ciała Pierwszy raz widziałem tą technologie w którymś hitman'ie i nie mogłem uwierzyć że komp na bieżąco liczy fizykę. Teraz to już standard niestety nie w ArmA - szkoda :/ .
Wracając do bety mam wrażenie że u mnie szybciej śmiga 7900GS. No i zakres widzenia suuuper sprawa. Żadnych będów tekstur narazie niedoświadczyłem. G36 jakiś dziwny ten celownik.
Wracając do bety mam wrażenie że u mnie szybciej śmiga 7900GS. No i zakres widzenia suuuper sprawa. Żadnych będów tekstur narazie niedoświadczyłem. G36 jakiś dziwny ten celownik.
Re: Changelog 1.07 + wrażenia z BETY
Najprostszy "open source" silnik fizyczny ODE nie ma dużych wymagań i wszystko składa się na umiejętność implementacji go do gry. Zaawansowane typu Meqon czy AGEIA pozwalające na dużo większe zastosowanie oczywiście stawiają większe wymagania. Wszystko składa się na to w jakim stopniu miano by ją użyć w grze. Dobrymi umiejętnościami implementacji fizyki in-game online wykazali się panowie od Battlefield2, którzy mimo wielu błędów, które popełnili w samym jądrze programu zastosowali ciekawą sztuczkę odnośnie uniknięcia lagów w obszarze fizycznym właśnie w grze Multiplayer, gdzie liczy się jak najmniejszy ping od serwera. Cała fizyka obliczana jest na naszym komputerze, gdy od serwera pobierana jest tylko wartość zmiennej przerabiana na naszym komputerowym "serwerze fizycznym".
Dodam tylko, że użycie silników fizycznych zapowiedziano w kilku tytułach ARMA'podobnych, mn. Enemy in Sight i Operation Flashpoint 2.
Dodam tylko, że użycie silników fizycznych zapowiedziano w kilku tytułach ARMA'podobnych, mn. Enemy in Sight i Operation Flashpoint 2.
Ostatnio zmieniony 12 sierpnia 2021, 23:08 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.