Changelog 1.07 + wrażenia z BETY

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Garbol
Posty: 243
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 01:14
ID Steam:
Numer GG: 1299924
ID gracza: 0

Re: Changelog 1.07!

Post autor: Garbol »

Ja ma takie odczucie ze gra bierze większy nacisk teraz na same Obiekty - doczytywanie w niektórych momentach powoduje nawet 5 sekundowe zwisy :) ale za to nie miałem ani razu problemu z LOD'em czy teksturami.

GeForce 7600GS 256MB, AMD 2.5GHz, 512DDR
Obrazek
W wojsku służyłem od 06.08.2008 do 27.04.2009 - Siły Powietrzne Operator radarów NUR-31, NUR-31MK, NUR-41, Nur-12.
Awatar użytkownika
T 2000
Posty: 91
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 00:13
ID Steam:

Re: Changelog 1.07!

Post autor: T 2000 »

U mnie jest na odwrót, samo doczytywanie nie trwa tyle co wcześniej, natomiast pojawia się więcej błędów z wersji 1.0 (niedoczytywanie tekstur itp.)

Pozostaje chyba tylko czekać na ostateczną wersję łatki, bo jak narazie łatka która u każdego działa inaczej nie wydaje się zbyt przyszłościową perspektywą...
Obrazek
Obrazek Obrazek

arma2 zasysa...
Awatar użytkownika
[PR] Slavko
Posty: 91
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:57
ID Steam:
Numer GG: 157910

Re: Changelog 1.07!

Post autor: [PR] Slavko »

Na drugim kompie z 7900GTX równiez mały przyrost wydajnosci wzgledem 1.05+, ani na ATI ani na Nv nie uswiadczyłem błedu z doczytywaniem tekstur
Powered by ULi
Obrazek
Awatar użytkownika
Garbol
Posty: 243
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 01:14
ID Steam:
Numer GG: 1299924
ID gracza: 0

Re: Changelog 1.07!

Post autor: Garbol »

AI dalej wali z rakiet w Piechociarzy...

EDIT:

To samo czołg postawiłem M1A1 i trochę dalej jakieś 1000m T-72 namierzyłem T-72 i rozkazałem otworzyć ogień... a ten kretyn naparza z karabinu pojedynczymi strzałami :P

chłopcy z BiS'u muszą podrasować AI bo to jest po prostu śmieszne :P
Obrazek
W wojsku służyłem od 06.08.2008 do 27.04.2009 - Siły Powietrzne Operator radarów NUR-31, NUR-31MK, NUR-41, Nur-12.
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Changelog 1.07 + wrażenia z BETY

Post autor: Radeon »

Tak. Ja bym chciał jeszcze Havoc Engine, RagDoll, przynajmniej coś budowałoby klimat. Ah, nie ma to animacyjne klony. Dziś po wrzuceniu granatu w grupke vojaków wszyscy padli tak samo. 8O

Z RagDoll byłby już klimat. Wiem, że porównywanie FPS do RTS mija się z celem, ale taki Company of Heroes nie ma małych wymagań, a RagDoll w nim jest. I to wszystko buduje ten fajny klimacik. W ArmA mogłyby być jeszcze takie animacje chowania się za przeszkodami. :D

Ah, marzy mi się jeszcze Dynamiczny System Tworzenia Animacji (DSTA). Napewno widzieliście taką gierkę jak RagDoll Master. No właśnie. Tutaj mogłoby być podobnie. Podstawowa animacja, podgląd. Łapiemy za jakąś kończynę i ustawiamy ją tak, czy tak. A to wszystko z poziomu edytora. Mhmmm, to by było coś.

Albo Dynamiczny System Komunikacyjny dla MP. Wiadomo, że w ArmA jest wbudowane coś a'la TS, ale fajne by było gdyby jeszcze po zmianie kanału komunikacji np. na rozmowę bezpośrednią, nasz vojak ruszał ustami podczas mówienia. No i jeszcze poruszanie się po pojazdach w trakcie jazdy, latające odłami, rozpadające się czołgi, odpadające kończyny, dziury w ścianach, ślady po pociskach, ślady krwi tam gdzie pocisk trafi w wojaka (dokładnie tam gdzie trafi, a nie, że strzelając w głowę, czy trafimy w ucho, czy w nos, zawsze rozwalone jest prawe oko, ah przypomina mi się H&D2). Co tu jeszcze? Aha! Całkowicie interaktywna woda! :D Tzn, wchodzimy do wody to widzimy, że w niej jestesmy, tzn taki ślad. No nie wiem jak to się zowie, ale byłoby fajnie. :P A nie, niczym duch przenikamy przez wodę. Jeszcze odbicia w wodzie... Mhm, to by można zrobić jeszcze za pomocą SM 2.0. Ah, ale się rozmarzyłem. :D
Obrazek
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Changelog 1.07 + wrażenia z BETY

Post autor: Firefly »

Radeon pisze: Tak. Ja bym chciał jeszcze Havoc Engine, RagDoll, przynajmniej coś budowałoby klimat. Ah, nie ma to animacyjne klony. Dziś po wrzuceniu granatu w grupke vojaków wszyscy padli tak samo. 8O

Z RagDoll byłby już klimat. Wiem, że porównywanie FPS do RTS mija się z celem, ale taki Company of Heroes nie ma małych wymagań, a RagDoll w nim jest. I to wszystko buduje ten fajny klimacik. W ArmA mogłyby być jeszcze takie animacje chowania się za przeszkodami. :D

Ah, marzy mi się jeszcze Dynamiczny System Tworzenia Animacji (DSTA). Napewno widzieliście taką gierkę jak RagDoll Master. No właśnie. Tutaj mogłoby być podobnie. Podstawowa animacja, podgląd. Łapiemy za jakąś kończynę i ustawiamy ją tak, czy tak. A to wszystko z poziomu edytora. Mhmmm, to by było coś.

Albo Dynamiczny System Komunikacyjny dla MP. Wiadomo, że w ArmA jest wbudowane coś a'la TS, ale fajne by było gdyby jeszcze po zmianie kanału komunikacji np. na rozmowę bezpośrednią, nasz vojak ruszał ustami podczas mówienia. No i jeszcze poruszanie się po pojazdach w trakcie jazdy, latające odłami, rozpadające się czołgi, odpadające kończyny, dziury w ścianach, ślady po pociskach, ślady krwi tam gdzie pocisk trafi w wojaka (dokładnie tam gdzie trafi, a nie, że strzelając w głowę, czy trafimy w ucho, czy w nos, zawsze rozwalone jest prawe oko, ah przypomina mi się H&D2). Co tu jeszcze? Aha! Całkowicie interaktywna woda! :D Tzn, wchodzimy do wody to widzimy, że w niej jestesmy, tzn taki ślad. No nie wiem jak to się zowie, ale byłoby fajnie. :P A nie, niczym duch przenikamy przez wodę. Jeszcze odbicia w wodzie... Mhm, to by można zrobić jeszcze za pomocą SM 2.0. Ah, ale się rozmarzyłem. :D


Taa i jeszcze 300 tys km2 , nie?? Masz pojecie ile obecnie gra oblicza obiektow i tekstur? Daj jeszcze te bajery z gier, ktore maja 1/10 terenu uzytego w Arma i zobaczysz czy kompy Pentagonu uciagna takie cos. Moze kiedys komputer kwantowy ale nie dzisiejsze silikony :)
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Changelog 1.07 + wrażenia z BETY

Post autor: ufoman »

Takie rzeczy to tylko w Erze...
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Changelog 1.07 + wrażenia z BETY

Post autor: Radeon »

Też racja, ale RagDoll i ślady krwi tam gdzie trafił pocisk dałyby już swój klimat. :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Changelog 1.07 + wrażenia z BETY

Post autor: Forrestal »

Panowie, wrocmy do etgo co jest a nie to co nam sie marzy ;)

U mnie beta wydajnosciowo wyglada identycznie jak 1.05 a nowe zabawki sa ciekawe.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Peyot
Posty: 71
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:35
ID Steam:

Re: Changelog 1.07 + wrażenia z BETY

Post autor: Peyot »

Zgadzam się ragdoll daje niesamowite wrażenia z gry. Np spadające ciała :twisted: Pierwszy raz widziałem tą technologie w którymś hitman'ie i nie mogłem uwierzyć że komp na bieżąco liczy fizykę. Teraz to już standard niestety nie w ArmA - szkoda :/ .

Wracając do bety mam wrażenie że u mnie szybciej śmiga 7900GS. No i zakres widzenia suuuper sprawa. Żadnych będów tekstur narazie niedoświadczyłem. G36 jakiś dziwny ten celownik.
Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Changelog 1.07 + wrażenia z BETY

Post autor: Rainbow »

Najprostszy "open source" silnik fizyczny ODE nie ma dużych wymagań i wszystko składa się na umiejętność implementacji go do gry. Zaawansowane typu Meqon czy AGEIA pozwalające na dużo większe zastosowanie oczywiście stawiają większe wymagania. Wszystko składa się na to w jakim stopniu miano by ją użyć w grze. Dobrymi umiejętnościami implementacji fizyki in-game online wykazali się panowie od Battlefield2, którzy mimo wielu błędów, które popełnili w samym jądrze programu zastosowali ciekawą sztuczkę odnośnie uniknięcia lagów w obszarze fizycznym właśnie w grze Multiplayer, gdzie liczy się jak najmniejszy ping od serwera. Cała fizyka obliczana jest na naszym komputerze, gdy od serwera pobierana jest tylko wartość zmiennej przerabiana na naszym komputerowym "serwerze fizycznym".

Dodam tylko, że użycie silników fizycznych zapowiedziano w kilku tytułach ARMA'podobnych, mn. Enemy in Sight i Operation Flashpoint 2.
Ostatnio zmieniony 12 sierpnia 2021, 23:08 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”