ArmA: Jak dezaktywować wyzwalacz / zmiana nastawienia nacji
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 stycznia 2019, 22:55
- ID Steam:
ArmA: Jak dezaktywować wyzwalacz / zmiana nastawienia nacji
Witajcie!
Drodzy koledzy, posiadam ArmA 1 z dodatkiem. Mam ustawiony wyzwalacz t1 i t2:
t1 w polu aktywacji aktywowany przez kogokolwiek: west setFriend [east,1]; setFriend [west,1];
t2 w polu aktywacji aktywowany przez zachód :west setFriend [east,0]; setFriend [west,0];
Czyli najpierw jest miło i grzecznie, a potem ma być wojna. Chcę zrobić granicę. Mamy mały wyzwalacz t1, miejsce startu patrolu. Druga nacja początkowo nie robi nic, bo jest "rozejm". Patrol idzie i przekracza "granicę" czyli t2. Wtedy wszyscy się kładą na ziemi, ale nikt ze sobą nie walczy.
Ustawiłem różnie w t2 deleteVehicle t1; t1 = nil; trig1 = createTrigger ["EmptyDetector", [0, 0, 0] ];
Ale to nic nie zmieniło.
Jakieś pomysły?
Drodzy koledzy, posiadam ArmA 1 z dodatkiem. Mam ustawiony wyzwalacz t1 i t2:
t1 w polu aktywacji aktywowany przez kogokolwiek: west setFriend [east,1]; setFriend [west,1];
t2 w polu aktywacji aktywowany przez zachód :west setFriend [east,0]; setFriend [west,0];
Czyli najpierw jest miło i grzecznie, a potem ma być wojna. Chcę zrobić granicę. Mamy mały wyzwalacz t1, miejsce startu patrolu. Druga nacja początkowo nie robi nic, bo jest "rozejm". Patrol idzie i przekracza "granicę" czyli t2. Wtedy wszyscy się kładą na ziemi, ale nikt ze sobą nie walczy.
Ustawiłem różnie w t2 deleteVehicle t1; t1 = nil; trig1 = createTrigger ["EmptyDetector", [0, 0, 0] ];
Ale to nic nie zmieniło.
Jakieś pomysły?
Re: ArmA: Jak dezaktywować wyzwalacz / zmiana nastawienia nacji
https://community.bistudio.com/wiki/setFriend
1. Wydaje mi się, że dwukrotnie brakuje lewego parametru komendy setFriend, tzn. musi być:
zamiast
2. Dokumentacja pisze, że ta komenda działa na początku misji, później efekt jest niegwarantowany
1. Wydaje mi się, że dwukrotnie brakuje lewego parametru komendy setFriend, tzn. musi być:
Kod: Zaznacz cały
STRONA setFriend [INNASTRONA, 1];
Kod: Zaznacz cały
setFriend [INNASTRONA, 1];
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 stycznia 2019, 22:55
- ID Steam:
Re: ArmA: Jak dezaktywować wyzwalacz / zmiana nastawienia nacji
Czyli dobrze dałem kod
Jest WEST, potem EAST. To ciekawe z dokumentacją gdyż jak ma to działać raz to powinno sprawić, że partyzanci jak mają w edytorze ustawione przyjaciele, a wyzwalacz powie wrogowie, to powinni być wrogami. W Arma 2 jest tak samo jak w 1, czyli nie działa. Arma 1 mam na steam, a 2 jest jako free.

Re: ArmA: Jak dezaktywować wyzwalacz / zmiana nastawienia nacji
Dałeś:
Kod: Zaznacz cały
west setFriend [east,1]; setFriend [west,1];
Kod: Zaznacz cały
west setFriend [east,0]; setFriend [west,0];
Kod: Zaznacz cały
west setFriend [east,1]; east setFriend [west,1];
Kod: Zaznacz cały
west setFriend [east,0]; east setFriend [west,0];
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 stycznia 2019, 22:55
- ID Steam:
Re: ArmA: Jak dezaktywować wyzwalacz / zmiana nastawienia nacji
Mój błąd, źle napisałem kod na forum. Kod w grze jest kopiuj wklej z wiki gry.