Aktywacja wyzwalacza przez przedmiot

Edytor Arma3 - dyskusje i zapytania o tworzeniu misji, skryptów oraz programowaniu.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
maromc
Posty: 2
Rejestracja: 04 kwietnia 2015, 12:36
ID Steam:

Aktywacja wyzwalacza przez przedmiot

Post autor: maromc »

Witam Armowiczów.

Mam pytanie odnośnie wyzwalaczy a mianowicie jak aktywować wyzwalacz poprzez przedmiot chodzi mi konkretnie, że w obrębie wyzwalacza trzeba rzucić świetlik. Nie mogę do tego dojść, Ponieważ w edytorze jest tylko aktywacja przez wybrane jednostki, radio i kilka innych ale jak to zrobić przez przedmiot to???????????? Próbuję poprzez skrypty odnośnie wyzwalaczy ale jakoś nic nie wychodzi.
Jeśli by ktoś miał ochotę podpowiedzieć to proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
vynaratorski
Posty: 178
Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 1
Kontakt:

Re: Aktywacja wyzwalacza przez przedmiot

Post autor: vynaratorski »

Tutaj masz odpowiedź, co prawda dotyczy granatu dymnego, ale spokojnie sobie przerobisz:
http://www.armaholic.com/forums.php?m=posts&q=7255
Obrazek
maromc
Posty: 2
Rejestracja: 04 kwietnia 2015, 12:36
ID Steam:

Re: Aktywacja wyzwalacza przez przedmiot

Post autor: maromc »

Niestety próbowałem ale nic z tego, nie działa, pojazd przemieszcza się niezależnie czy rzucę dym czy nie.
I dalej jesteśmy w tym samym punkcie.
Jakieś inne propozycje?
Awatar użytkownika
Sejtan
Posty: 112
Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
ID Steam: sejtan24
Numer GG: 6538171
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Aktywacja wyzwalacza przez przedmiot

Post autor: Sejtan »

Działa... Sprawdzałem przed chwilą.
Wstaw marker w tym samym miejscu i o takich samych wymiarach jak wyzwalacz, nazwij go "LightCheck".
W wyzwalaczu w warunku wpisz ((count ((markerpos "CheckLight") nearObjects ["Chemlight_green",80])) > 0)
80 - obszar markera/wyzwalacza

Wyzwalacz zadziała w chwili pojawienia się Chemlight_green (zielony świetlik) w jego obszarze.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”