Witam Armowiczów.
Mam pytanie odnośnie wyzwalaczy a mianowicie jak aktywować wyzwalacz poprzez przedmiot chodzi mi konkretnie, że w obrębie wyzwalacza trzeba rzucić świetlik. Nie mogę do tego dojść, Ponieważ w edytorze jest tylko aktywacja przez wybrane jednostki, radio i kilka innych ale jak to zrobić przez przedmiot to???????????? Próbuję poprzez skrypty odnośnie wyzwalaczy ale jakoś nic nie wychodzi.
Jeśli by ktoś miał ochotę podpowiedzieć to proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Aktywacja wyzwalacza przez przedmiot
Moderator: Inkwizytor
- vynaratorski
- Posty: 178
- Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Kontakt:
Re: Aktywacja wyzwalacza przez przedmiot
Tutaj masz odpowiedź, co prawda dotyczy granatu dymnego, ale spokojnie sobie przerobisz:
http://www.armaholic.com/forums.php?m=posts&q=7255
http://www.armaholic.com/forums.php?m=posts&q=7255
Re: Aktywacja wyzwalacza przez przedmiot
Niestety próbowałem ale nic z tego, nie działa, pojazd przemieszcza się niezależnie czy rzucę dym czy nie.
I dalej jesteśmy w tym samym punkcie.
Jakieś inne propozycje?
I dalej jesteśmy w tym samym punkcie.
Jakieś inne propozycje?
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Aktywacja wyzwalacza przez przedmiot
Działa... Sprawdzałem przed chwilą.
Wstaw marker w tym samym miejscu i o takich samych wymiarach jak wyzwalacz, nazwij go "LightCheck".
W wyzwalaczu w warunku wpisz ((count ((markerpos "CheckLight") nearObjects ["Chemlight_green",80])) > 0)
80 - obszar markera/wyzwalacza
Wyzwalacz zadziała w chwili pojawienia się Chemlight_green (zielony świetlik) w jego obszarze.
Wstaw marker w tym samym miejscu i o takich samych wymiarach jak wyzwalacz, nazwij go "LightCheck".
W wyzwalaczu w warunku wpisz ((count ((markerpos "CheckLight") nearObjects ["Chemlight_green",80])) > 0)
80 - obszar markera/wyzwalacza
Wyzwalacz zadziała w chwili pojawienia się Chemlight_green (zielony świetlik) w jego obszarze.