[Pomoc] ARMA 2 Zachowanie/gesty jednostek

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

fdd
Posty: 26
Rejestracja: 10 czerwca 2010, 20:20
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Pomoc] ARMA 2 Zachowanie/gesty jednostek

Post autor: fdd »

Odnośnie scuda:

Obok pliku misji utwórz sobie plik scud.sqf i wklej do niego

Kod: Zaznacz cały

private ["_operator","_scud"];

_odstepCzasowy = 15;

_operator = _this select 0;
_scud = "MAZ_543_SCUD_TK_EP1" createVehicle (position _operator);
_operator moveInDriver _scud;

if (_odstepCzasowy <= 1) then {sleep 1} else {sleep (random _odstepCzasowy)};

_scud action ["scudlaunch",_scud];
waitUntil {sleep 1;(scudState _scud) > 2};
_scud action ["scudStart",_scud];

_operator = nil;
_scud = nil;
Teraz w edytorze dodaj sobie nowego żołnierza i wklej mu w init:

Kod: Zaznacz cały

sl = [this] execVM "scud.sqf";
Scudy są tworzone w miejscach w których dodasz żołnierzy, możesz sobie ich zrobić ile chcesz.
Assasin74
Posty: 54
Rejestracja: 30 lipca 2012, 14:13
ID Steam:

Re: [Pomoc] ARMA 2 Zachowanie/gesty jednostek

Post autor: Assasin74 »

Dziękuję za dokładne odpowiedzi :)
Assasin74
Posty: 54
Rejestracja: 30 lipca 2012, 14:13
ID Steam:

Re: [Pomoc] ARMA 2 Zachowanie/gesty jednostek

Post autor: Assasin74 »

A jeszcze pytanko, jeżeli mam 43 jednostki które mają wykonywać animacje non stop to mam każdemu osobny plik zrobić?

r1 playmove "ActsPercMstpSnonWnonDnon_talking02"
r2 playmove "ActsPercMstpSnonWnonDnon_talking01"
b1 playmove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_idle68boxing"
b2 playmove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_idle68boxing"
b3 playmove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_idle68boxing"
b4 playmove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_idle68boxing"


i tak dalej...
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: [Pomoc] ARMA 2 Zachowanie/gesty jednostek

Post autor: tom3kb »

Możesz np zrobić plik init.sqs i tam wrzucić te wszystkie linijki. Plik init.sqs jest automatycznie odpalany na starcie misji przez grę ;) ty go nie musisz odpalać.
Możesz to wrzucić w dowolny skrypt odpalony w inicjalizacji jednostki, w wyzwalaczu itp.
No i możesz też każdej jednostce wpisać jej komendę w init.
ps. Pamiętaj ctrl c i ctrl v znacząco przyśpieszają ostatnią metodę. :)
Awatar użytkownika
vynaratorski
Posty: 178
Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 1
Kontakt:

Re: [Pomoc] ARMA 2 Zachowanie/gesty jednostek

Post autor: vynaratorski »

Te komendy nie zadziałają wpisane w pole init.

Jak robisz skrypt to między animacjami daj sleep 10; gdzie Zamiast 10 wstaw ile ma poczekać.

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”