Witam.
Zdaje sobie sprawę, iż wątek jest poniekąd niezgodny z regulaminem. Jeśli bardzo przeszkadza proszę przenieść/usunąć.
Pewnie wielu z was brakuje starego, dobrego klimatu DayZ, kiedy survival miał większe znaczenie niż pvp. Co powiedzielibyście na serwer na podstawowym DayZ modzie z naciskiem na survival?
Jestem członkiem nowo powstającej sieci serwerów Phoenix Network. Naszym celem jest tworzenie serwerów od graczy dla graczy. Mamy spore doświadczenie w tym zakresie.
Krótko mówiąc chcielibyśmy zrobić serwer DayZ Mod. Pomijając kwestię stabilności serwera i anty-cheater'stwa, która będzie naszym priorytetem, ma to być serwer z naciskiem na survival. Chcielibyśmy również uruchomić crafting, który jest już zawarty w modyfikacji, jednak nie ma potrzeby używania go z powodu nadmiaru rzeczy na normalnych serwerach.
Nasz serwer tworzylibyśmy wspólnie z graczami. Działałoby to na zasadzie pomysłów z naszej strony i graczy, jak i również głosowań co do zmian. Wszystkie zmiany będą prezentowane poprzez krótki materiał video.
Na tę chwilę chcemy otworzyć serwer veteran o parametrach:
Sloty: 50
Mapa: Chernarus
Mod: DayZ Mod 1.8.0.3
Poziom trudności: VETERAN
Side Chat: wyłącznie tekstowy (VOIP na głównym - będzie zabroniony)
Powiadomienia o śmierci: podstawowe
Dzień/Noc: Tak (Początek nocy 22.00)
Crash-Site: domyślnie
Pojazdów: ~80, w tym 2-3 helikoptery
Widok 3-osobowy: tak
Celownik: nie
Znaczniki: nie
Restart: co 3h - 4h
+ własne tabele lootu (dodatkowe bronie, przedmioty i balans całości, a raczej nacisk na survival)
+ własne rozmieszczenia pojazdów
Serwer będzie stabilny, zlokalizowany w Polsce.
Ogólnie chciałbym wiedzieć czy są jeszcze osoby zainteresowane takowym projektem serwera veteran i również w tym samym klimacie serwera expert.
Dodatkowo poszukujemy kompetentnej administracji, która ma zamiar i czas tworzyć i ulepszać serwer wspólnie z nami. Wszystkich zainteresowanych proszę o podpisanie się pod tym wątkiem.
Nasza strona dopiero rozwija skrzydła, ale zajmuje się nią już wyznaczona sekcja.
Adres naszej strony: http://phoenix-network.pl/
Nasz serwer Team Speak 3: ts3.phoenix-network.pl
Nasza załoga pracuje już nad modyfikacjami, które nie będą wymagały pobrania dodatkowej paczki.
Na tę chwilę rozmyślamy nad wprowadzeniem zmian odnośnie zombie. Dokonaliśmy zmian w ich poruszaniu się ilości spawn'u i ich wytrzymałości.
A oto zmiany:
- zombie nie biegają, co nadaje im bardziej naturalne ruchy
- większe ilości zombie
- odległość na którą trzeba było odbiec by zniknęły zombie została zwiększona
- kilka rodzai zombie: wytrzymałe i te mniej
- obrażenia otrzymywane od zombie zwiększone
Ogólnie wygląda to w ten sposób, że strzelając w elektro nie rzuci nam się cała chmara od razu na głowę, ale jeśli nie będziemy uważać zostaniemy oblężeni co spowoduje szybką śmierć.
Liczę na wasze zainteresowanie i chęć współpracy.
Pozdrawiam, wyga - główny administrator projektu: Phoenix Network DAYZ
Twórz serwer DayZ z nami
... lub palce na klawiaturę niosą
Moderator: Inkwizytor
ODPOWIEDZ
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do „Co ślina na język...”
Przejdź do
- Sprawy ogólne forum
- ↳ Regulamin, ogłoszenia i komunikaty
- ↳ Propozycje i uwagi
- Aktualności
- ↳ ArmA Flash News
- Arma 3
- ↳ Arma3
- ↳ Arma3: wersja Beta
- ↳ Arma3: wersja Alpha
- ↳ Pomoc techniczna
- ↳ Instalacja i uruchamianie
- ↳ Aktualizacja gry
- ↳ Mody, addony, DLC
- ↳ Wydajność i zawieszanie się
- ↳ Grafika
- ↳ Dźwięk i komunikacja (chat, TS, VoiP)
- ↳ Sterowanie
- ↳ Ustawienia zaawansowane
- ↳ Połączenie z siecią i serwerem
- ↳ Serwer oraz hostowanie
- ↳ Singleplayer
- ↳ Multiplayer
- ↳ Polish Arma Community
- ↳ [PAC]
- ↳ Edycja - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie
- ↳ Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry
- Arma 2 oraz Arma2 Operation Arrowhead
- ↳ Pomoc techniczna oraz FAQ
- ↳ Instalacja i uruchamianie
- ↳ Aktualizacja gry
- ↳ Mody, addony, DLC
- ↳ Wydajność i zawieszanie się
- ↳ Grafika
- ↳ Dźwięk i komunikacja (chat, TS, VoiP)
- ↳ Sterowanie
- ↳ Ustawienia zaawansowane
- ↳ Połączenie z siecią i serwerem
- ↳ Serwer oraz hostowanie
- ↳ Arma2 Operation Arrowhead
- ↳ Singleplayer
- ↳ Multiplayer
- ↳ Polish Arma Community
- ↳ [PAC]
- ↳ Arma Coop Corps
- ↳ [A2C]
- ↳ Cooperative Flashpoint Online Gaming
- ↳ [CFOG]
- ↳ Combat Operations Specialists Attachment
- ↳ [COSA]
- ↳ Virtual Battle
- ↳ Kampanie VB
- ↳ VB-OK
- ↳ VB-PTWar
- ↳ VB-PHWar
- ↳ VB2
- ↳ VB1
- ↳ Działy frakcji VB
- ↳ Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie
- ↳ Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry
- ↳ Arma2 - wydanie 2009 rok.
- Kantyna
- ↳ Co ślina na język...
- ↳ Militarium
- ↳ Hardware & Software
- ↳ Imprezy
- ↳ Kosz / Testy
- Zaprzyjaźnione serwisy
- ↳ Ogłoszenia serwisu ArmASite.pl
- ↳ Ogłoszenia serwisu PFC
- Armed Assault - wydanie 2006 rok.
- ↳ Armed Assault - ArmA
- ↳ Ogólna dyskusja o ArmA
- ↳ Singleplayer
- ↳ ArmA Multiplayer
- ↳ Ogólne o multiplayer
- ↳ Cooperative
- ↳ Klany
- ↳ CTI
- ↳ IC-Arma
- ↳ ECL
- ↳ ESL
- ↳ AZPL Tournament
- ↳ Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry
- ↳ Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie
- ↳ Pomoc techniczna dotycząca Army
- ↳ FAQ
- Operation Flashpoint - wydanie 2001 rok.
- ↳ Ogólna dyskusja / FAQ / Singleplayer / Multiplayer / Klany
- Zaprzyjaźnione serwisy - ArmA2.pl
- ↳ Komentarze do newsów ARMA2.pl
- ↳ Ogłoszenia serwisu ArmA2.pl
- ↳ Turniej ArmA2.pl
- ↳ Ogłoszenia serwisu ArmedAssault.pl
- ↳ Radiosfera
- ↳ Radio...
- ↳ Code Red
- ↳ Turnieje oraz Ligi
- ↳ Informacje ogólne