Moduły
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Moduły
Mógłby ktoś opisać i powiedzieć jak uruchomić te moduły ?
-Wojna
-Walka w tle
-Symbole wojskowe
-Operacje dodatkowe
-Naczelne Dowództwo
Aha, i jeszcze jedno. Chciałbym, aby kilku żołnierzy usiadło przy ognisku, a kilku innych robiło pompki. To trzeba jakoś przez skrypty uruchomić?
-Wojna
-Walka w tle
-Symbole wojskowe
-Operacje dodatkowe
-Naczelne Dowództwo
Aha, i jeszcze jedno. Chciałbym, aby kilku żołnierzy usiadło przy ognisku, a kilku innych robiło pompki. To trzeba jakoś przez skrypty uruchomić?
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Moduły
Wujek google
i arma 2 editor modules, pierwszy temat z bi wiki i masz wszystko opisane. Dodatkowo tutaj na forum kilka modułów było opisane: walka w tle, uav itd.
Co do siedzenia i pompek to musisz znaleźć odpowiednie animacje (bi wiki arma 2 moves) i odpalić je za pomocą komendy playmove lub switchmove, odpalasz w skrypcie lub w edytorze np w wyzwalaczu, init jednostki itp.

Co do siedzenia i pompek to musisz znaleźć odpowiednie animacje (bi wiki arma 2 moves) i odpalić je za pomocą komendy playmove lub switchmove, odpalasz w skrypcie lub w edytorze np w wyzwalaczu, init jednostki itp.
Re: Moduły
Ok, wszystko działa, ale gdy wezwałem wsparcie artyleryjskie, zażądali ode mnie namiarów. Jak mam je podać, wskaźnikiem laserowym ?A quick-start could be as such:
Add Sec-Op Manager Create a Radio Alpha trigger, name it BrokenArrow, whilst putting Broken Arrow in the text box.
In the "on act" field put: [["transport", "aerial_reconnaissance", "supply_drop", "tactical_airstrike", "artillery_barrage","gunship_run"], player] call BIS_SOM_addSupportRequestFunc;
This allow you to call support from Broken Arrow by simply pushing the 0 radio option.
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Moduły
Otworzyć mapę i kliknąć na niej gdzieś albo jak wciśniesz spacje czy backspace i zmieni ci się kursor kliknij gdzieś w terenie też powinno zadziałać.
Re: Moduły
Dzięki, działa 
Jeżeli chciałbym stworzyć misję, w której muszę zdobyć miasto, to czy Ambient Combat Manager lub inny moduł "wypełni" mi owe miasto, czy muszę sam, ręcznie to wszystko tworzyć i ustawiać ?

Jeżeli chciałbym stworzyć misję, w której muszę zdobyć miasto, to czy Ambient Combat Manager lub inny moduł "wypełni" mi owe miasto, czy muszę sam, ręcznie to wszystko tworzyć i ustawiać ?
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Moduły
Jak już tworzysz misję to sam wszystko ustawiaj: pojazdy, żołnierzy itd w tej wiosce.
Moduł teoretycznie mógłby ją zapełnić jak się do niej zbliżysz ale wcale nie musi bo może za każdym razem spawnować jednostki gdzie indziej. I jak później ogarnąć wyzwalacze/zadania w takim przypadku.
Moduł teoretycznie mógłby ją zapełnić jak się do niej zbliżysz ale wcale nie musi bo może za każdym razem spawnować jednostki gdzie indziej. I jak później ogarnąć wyzwalacze/zadania w takim przypadku.
Re: Moduły
Dobra, mam ogarnięte ACM, ale teraz mam problem z UAV.
Wrzuciłem moduł UAV, gracza, UAV, Terminal BBP piechoty morskiej.
Tutaj http://community.bistudio.com/wiki/UAV jest napisane o manager UAV, co to jest i gdzie to mam znaleźć ?
Gdzie mam wpisać "Optional parameters", i czy mogę skonfigurować UAV z plecakiem mojego wojaka.
Wrzuciłem moduł UAV, gracza, UAV, Terminal BBP piechoty morskiej.
Tutaj http://community.bistudio.com/wiki/UAV jest napisane o manager UAV, co to jest i gdzie to mam znaleźć ?
Gdzie mam wpisać "Optional parameters", i czy mogę skonfigurować UAV z plecakiem mojego wojaka.
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Moduły
Możesz podpiąć UAV do plecaka, sam tak zrobiłem w jednej z moich misji 
Zamiast terminalu BPP wstaw na ziemi plecak i z nim zsynchronizuj moduł UAV, no i oczywiście z tobą i dronem.

Zamiast terminalu BPP wstaw na ziemi plecak i z nim zsynchronizuj moduł UAV, no i oczywiście z tobą i dronem.
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Moduły
Dodatkowo na wiki na końcu tematu z UAV masz jeszcze jeden sposób podany jak połączyć moduł Uav z jednostką, która ma plecak. Czytaja do końca 

Re: Moduły
Tylko że ta ostatnia metoda nie działa. W poleceniu brakuje "(".
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Moduły
To zrób tak jak ja napisałem, minusem jest to, że plecak na początku misji jest na ziemi nie na plecach ale chociaż działa.
Najwyżej w briefingu napiszesz, że "musimy zabrać plecak z
