removeaction

Edytor Arma3 - dyskusje i zapytania o tworzeniu misji, skryptów oraz programowaniu.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Nex
Posty: 26
Rejestracja: 03 sierpnia 2012, 09:48
ID Steam:

removeaction

Post autor: Nex »

Poniżej zamieszczam treść skryptów. Chciałbym by wtedy, gdy gracz ma w menu akcji akcje "Capture The Hill" i nie aktywuje jej, a oddali się powyżej 2 metrów od flagi, akcja ta zniknie (By nie mógł jej wykorzystać będąc kilometr od bazy). Jak zrobić coś do takiego by odnosiło się to do tego gracza w misji multiplayer, który ma tą akcje do wykorzystania?

Plik "mission.sqf"
while {true} do
{







if (player distance checkflag <2 and PlayerHasAction == 0) then
{


if (side player == blufor and bluhilling == 0) then
{
act = player addaction ["Capture The Hill", "hill.sqf"]; PlayerHasAction = 1;
};




if (side player == opfor and redhilling == 0) then
{
act = player addaction ["Capture The Hill", "hill.sqf"]; PlayerHasAction = 1;
}


};






};
Plik "hill.sqf"
_activator = _this select 1;





if (side _activator == blufor) then
{
bluhilling = 1; redhilling = 0; terminate red; blue = [] execvm "bluhill.sqf"
}

else
{
bluhilling = 0; redhilling = 1; terminate blue; red = [] execvm "redhill.sqf"


};

PlayerHasAction = 0;
_activator removeaction act;
Awatar użytkownika
vynaratorski
Posty: 178
Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 1
Kontakt:

Re: removeaction

Post autor: vynaratorski »

A nie prościej dać tę akcję fladze zamiast graczowi? Wtedy przy podejściu do niej będzie mógł ją wybrać.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”