Problem z pułapem helikoptera

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Sajmonsky
Posty: 53
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 00:05
ID Steam:

Problem z pułapem helikoptera

Post autor: Sajmonsky »

Witam od razu chcialem powiedzieć że jestem tu nowy i przeprosić za post który kilkakrotnie juz był na forum ale jestem naprawde swiezy w temacie edytora...i mało co kumam z poprzednich postów

Mój problem polega na tym że chcialbym aby mój śmiglowiec lecial np. 1000m nad ziemią

no więc tak jak Artek tłumaczył kilkakrotnie trzeba nazwać smiglowiec np heli ... itp itd

No więc na mapie stawiam smiglowiec ( nie jest w locie, na razie jest na lotnisku )
klikam w "karte jednoski" i w prawej kolumnie jest opcja nazwa
tam wpisuje -- heli --

potem stawiam kilka punktów nawigacyjnych i kiedy próbuje wpisac w tabelce przy uruchomieniu
heli FlyInHeigh 1000 wyskakuje mi tabliczka z napisem brak;

Ktoś może pomóc ?? bo szukalem na forum i znalazlem opis Artka jak to zrobic ale nigdzie nie spotkalem się z taki błędem nie wiem co źle robie
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Problem z pułapem helikoptera

Post autor: tom3kb »

Zrób tak wstaw jednostkę w locie o nazwie heli (np jakiś śmigłowiec), może mieć jakieś punkty trasy. W folderze misji zrób plik init.sqs a w nim napisz:

Kod: Zaznacz cały

heli FlyInHeight 1000

exit
Ten plik załaduje ci sie automatycznie na starcie misji, a śmigłowiec będzie leciał na wysokości 1000m.

Ps: Jak wpisywałem tą komendę w linijce uruchamianie w danej jednostki lub w punktach trasy w edytorze to też miałem ten error. W skrypcie działa zawsze. :) Używałem tego w wielu misjach np:
http://www.armaholic.com/page.php?id=17803
5 misja z tego packa "Fast assault?" na początku śmigłowce lecą na wysokości bodajże 50 m przewożąc nasz oddział.
Sajmonsky
Posty: 53
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 00:05
ID Steam:

Re: Problem z pułapem helikoptera

Post autor: Sajmonsky »

a jak to sie robi ten plik init ??

a nie da sie czegos w skrycpie wlasnie wpisac bo ja to bym chcial najpierw wsiąść do tego helikoptera i wystartowac razem z nim ?
Sajmonsky
Posty: 53
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 00:05
ID Steam:

Re: Problem z pułapem helikoptera

Post autor: Sajmonsky »

MAM :hapy zrobilem to

po prostu jak sie postawi jednostke to trzeba od razu na nie zrobic waypoint tzn wybrac z menu pkt nawigacyjne i kliknac na nia dwa razy i wpisac przy uruchamianiu heli fly ...

a ktos wie jak zrobic zebym wyskoczył z spadochronem kierunkowym ?
trzeba zmienic postac, pobrac ten spadochron z zasobnika ?
Awatar użytkownika
tasior2103
Posty: 83
Rejestracja: 10 kwietnia 2010, 19:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Kontakt:

Re: Problem z pułapem helikoptera

Post autor: tasior2103 »

W modzie ACE musisz pobrać ten spadochron ze skrzyni. Podczas lotu dajesz po prostu jump out i lecisz.( pod scrollem będzie miał opcje otwarcia spadochronu) Bez ACE nie wiem jak to jest rozwiązane. Może tak samo. Btw. pojawił się ostatnio bardzo ciekawy skrypt. http://www.armaholic.com/page.php?id=18180 ale w nim można skakać tylko z C-130
http://www.armafans.pl
<ze względu na drastyczne sceny ten link został usunięty>

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”