Przyszlosc - patch 1.06 (?)

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)

Post autor: Firefly »

A po co wam slabszy czolg od T80?? Zmiencie sobie nazwe T72 i dodajcie teksture z ERA i juz macie T90 :).
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
Robi
Posty: 300
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
Kontakt:

Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)

Post autor: Robi »

Firefly pisze: Zmiencie [...] i dodajcie [...] i juz macie...

Różnica polega na tym, że wolałbym aby to zrobił BIS :D i aby pewne addony stały się "ogólnoobowiązujące" poprzez jakiś patch, który zmienia wszystko u wszystkich.
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)

Post autor: Matte »

Ta przyszłość jest tak niedaleka że dziś sie z nią spotkałem
Obrazek
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)

Post autor: Forrestal »

Jeszcze nie 1.06 ale 1.05+

http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 72;t=60837

Public beta, czyli chca abysmy dalej testowali przed wydaniem prawdziwego 1.06. Z changeloga wynika ze nieco tam poprawili ale nic nadzwyczajnego.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)

Post autor: klamacz »

Forrestal pisze: Jeszcze nie 1.06 ale 1.05+

http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 72;t=60837

Public beta, czyli chca abysmy dalej testowali przed wydaniem prawdziwego 1.06. Z changeloga wynika ze nieco tam poprawili ale nic nadzwyczajnego.


najciekawsze, ze jak piszą Suma i Maruk na forum BIS (czyli developerzy) - beta 1.05+ instaluje sie niejako obok podstawowej wersji czyli mozna uzywac jednoczesnie i tej i tej wersji.
Beztresowe testowanie, jesli chcecie znac moje zdanie ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Garbol
Posty: 243
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 01:14
ID Steam:
Numer GG: 1299924
ID gracza: 0

Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)

Post autor: Garbol »

ja ściągam zobaczymy czy będzie działać :P
Obrazek
W wojsku służyłem od 06.08.2008 do 27.04.2009 - Siły Powietrzne Operator radarów NUR-31, NUR-31MK, NUR-41, Nur-12.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)

Post autor: eJay »

To łatka poprawiająca silnik, wynika tak ze słów Maruka. Zaisntaluje, a co tam!
Awatar użytkownika
[PR] Slavko
Posty: 91
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:57
ID Steam:
Numer GG: 157910

Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)

Post autor: [PR] Slavko »

Wow, ślicznie biega, poprawa jest spora, przynajmnej na kartcie ATi gra dostała "kopyta" ....żeby nie zagłębiać sie w szczegóły .... olbrzymi +.
Powered by ULi
Obrazek
Cebulus
Posty: 10
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:45
ID Steam:

Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)

Post autor: Cebulus »

Poprawa jest, niestety dla 8800GTX ustawienia tekstur na high powodują nadal problemy. Jednak jest to krok do przodu. Premiera za oceanem goni :roll: .
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)

Post autor: klamacz »

Mam Ati 1800 GTO i jestem zachwycony tą betą. Najbardziej widoczna zmiana to zasieg widzenia, ktory zostal poprawiony, poza tym dodano trzeci stopien szczegolowosci "postprocessingu" (teraz jest low, high, very high). Ewidentnie tez zostal zoptymalizowany silnik graficzny w pewnym, malym stopniu. Aktualnie moge grac juz na ustawieniach medium z 4 kilometrowym zasiegiem widzenia i wlasciwie zawsze mam conajmniej 20 klatek .... (poprzednio taki efekt mialem przy zasiegu 1500 i ustawieniach low)

niestety kilka misji, ktore chcialem potestowac (np. Dynamic War SP) wywalaja sie na nowym patchu, ale o tym ostrzegal BIS i jest to spowodowane roznica w dzialaniu jakichstam funkcji w skryptach
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)

Post autor: eJay »

Swietna optymalizacja. Moze jeszcze wymaga poprawy, ale spory krok do przodu został uczyniony.

Porównanie:

1.05+ - max detale, Postefekty na low, zasieg - 3 km.

Obrazek


1.05 - normalne detale, postefekty na low, zasieg - 3 km

Obrazek

Widac, mgiełka ktora miała zwiekszac płynnosc, okazala sie jednak kula u nogi silnika. Wreszcie mozna sobie swobodnie polatać samolotem (oczywiscie przelot nad miastem dalej sprawia problem). Sprzet - X2 3800+, 1 GB RAM i 7900GS.
Zablokowany

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”