I44 modyfikacja

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
campo
Posty: 2
Rejestracja: 21 czerwca 2012, 20:32
ID Steam:

I44 modyfikacja

Post autor: campo » 21 czerwca 2012, 20:52

Hej nie tak dawno ściągnąłem sobie moda I44 jest super, wygląd Rangersów i reszty bardzo ładny ale jedno co mnie bardzo boli w tym modzie jest kopniak broni to tragedia. Podczas strzelania np w thomsonie jeden pocisk leci prawie w cel a reszta w niebo trochę interesuję się bronią i wiem że jest to tragiczne przekłamanie takiego kopa nie ma nawet ak-47 strzelając z pozycji stojącej ( wiem to z własnego doświadczenia) Dlatego mam takie pytanie da się to jakoś zmienić w łatwy sposób ?

tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: I44 modyfikacja

Post autor: tom3kb » 22 czerwca 2012, 07:34

W łatwy sposób raczej nic nie zrobisz, trzeba by się bawić w grzebanie w configach broni. Pozostaje ci tylko strzelanie pojedynczo lub krótkimi seriami, no i korygowanie odrzutu myszką.

Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: I44 modyfikacja

Post autor: FOX-PL* » 22 czerwca 2012, 09:02

Znajdź pliki które są odpowiedzialne za bronie przeważnie charakteryzują się nazwami "weapons" "wep" itp.
Sam odrzut czyli Recoil to parametr zmiennych w około 10 czasem więcej a czasem mniej liczb.

dla przykładu:

"class CfgRecoils {
FOX_762x51_Rifle_Recoil[] = {0, 0.008, 0.002, 0.05, 0.01, 0.003, 0.12, 0, 0, 0, 0, 0};
"

W twoim przypadku musisz znaleźć thomsona a w nim linijki:

"recoil = "xxxxxx";
recoilProne = "xxxxxx";"

W tych linijkach doczytasz się jak zostały nazwane odrzuty "recoil" i "recoilProne" ta pierwsza odpowiada za odrzut z pozycji stojącej i kucanej.

Następnie sprawdzasz czy podobny odrzut w sensie nazwa nie została użyta przy innych broniach tak abyś zmieniając odrzut na zasadzie zmian parametrów nie zmienił odrzutu innej broni.
Jeśli tak utwórz nowe linijki w "CfgRecoil" wprowadź tam zmienne np. z innej broni, która wydaje się iż posiada zbliżony odrzut do tego który powinien posiadać thomson dla przykładu może wprowadzić te zmienne które ja podałem za przykład zapisu.
Możesz również na własną rękę zmieniać liczby, lecz każda z tych zmiennych charakteryzuję się rożnymi wpływami na karabin podczas oddawania strzału.

Sam tworząc własnego moda związanego z bronią współczesna spor się głowiłem i za każdym razem spędzałem sporo godzin na udoskonalanie kopniaków.

Grzebanie w confingach to nie łatwa rzecz dla amatora trza wiedzieć jakimi programami trza jeszcze to wszystko pootwierać i pozapisywać ale dla chcącego nic trudnego :coffee

Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: I44 modyfikacja

Post autor: Yac » 22 czerwca 2012, 18:32

Po takiej modyfikacji musisz liczyć się z tym że nie pograsz w MP
Obrazek

campo
Posty: 2
Rejestracja: 21 czerwca 2012, 20:32
ID Steam:

Re: I44 modyfikacja

Post autor: campo » 22 czerwca 2012, 19:17

Dzięki Panowie, rozjaśniliście mi nie co sytuację i z tego co słyszę prosto nie będzie ale będę kombinował ;)
Taką mam jeszcze prośbę jakich programów najlepiej użyć ?

Najpierw powinienem chyba rozpakować ten plik PBO coś znalazłem w necie a dokładnie taki program PBO Decryptora rozbiło mi na kilka innych plików pba p3d i coś jeszcze. Od tego momentu mam schody bo nie znalazłem do tej pory programu do otwierania tych plików.
Macie jakieś pomysły ?

Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: I44 modyfikacja

Post autor: FOX-PL* » 22 czerwca 2012, 22:25

PBO View, Unrap, Elitenes, do przeglądania skryptów polecam Notepad++. Co niektóre programy znajdziesz w BiTools.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”