Zgłaszam następujące błędy:
1/ Po wejściu, wyjściu i ponownym wejściu do pojazdu lub motorówki cywilnej, pojazd lub motorówka resują się w pierwotnych miejscach po ok 1 min. (zwykle w sektorze).
Dzieje się tak pomimo, że gracz jest w środku pojazdu i w ruchu - następuje efekt teleportu.
2/ HQ można rozstawiać wewnątrz obiektów (np w kościele do którego nie ma wstępu) co czyni go niemal niezniszczalnym.
VB-OK - bugi map
Moderatorzy: VoY, Inkwizytor
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: VB-OK - bugi map
Po wczorajszej rozgrywce zgłaszam następujące błędy:
3/ Znikające markery graczy - czasami kogoś marker nie jest widoczny, chociaż on sam się widzi i odwrotnie
4/ Brak możliwości zabrania moździerza, po raz drugi przez tego samego gracza
5/ Brak możliwości zniszczenia HQ wroga przy użyciu dwóch ładunków wybuchowych
6/ Nierzeczywiste odliczanie czasu rozgrywki - prawie dwukrotnie wolniejsze
Kolejny błąd, który uniemożliwia start rozgrywki w normalnym trybie (ze wszystkimi graczami) jest już znany, ale moim zdaniem bardzo psuję atmosferę na starcie, tworzy zamieszanie na slotach, wprowadza niepotrzebną nerwowość i przedłuża start. Moim zdaniem nie powinniśmy rozgrywać kolejnej bitwy do momentu usunięcia tego oraz błędów nr 6. oraz 5.
3/ Znikające markery graczy - czasami kogoś marker nie jest widoczny, chociaż on sam się widzi i odwrotnie
4/ Brak możliwości zabrania moździerza, po raz drugi przez tego samego gracza
5/ Brak możliwości zniszczenia HQ wroga przy użyciu dwóch ładunków wybuchowych
6/ Nierzeczywiste odliczanie czasu rozgrywki - prawie dwukrotnie wolniejsze
Kolejny błąd, który uniemożliwia start rozgrywki w normalnym trybie (ze wszystkimi graczami) jest już znany, ale moim zdaniem bardzo psuję atmosferę na starcie, tworzy zamieszanie na slotach, wprowadza niepotrzebną nerwowość i przedłuża start. Moim zdaniem nie powinniśmy rozgrywać kolejnej bitwy do momentu usunięcia tego oraz błędów nr 6. oraz 5.