Załóżmy, że mamy dwie grupy AI-ków. Jedna sobie łazi w kółko, druga łazi w kółko (ale inaczej, np. w drugą stronę).
Teraz jedna z nich zostaje zaatakowana. Ok. Przestają robić to co robili, zaczynają się zachowywać (mniej lub bardziej) naturalnie do okoliczności. Ale ta druga (praktycznie w tym samym miejscu) nadal spaceruje... jakby nigdy nic. (Muszą być dwie grupy, bo inaczej nie da się mieć oddzielnych waypointów.)
Sensowne byłoby: grupa 2 zostaje zaalarmowana, grupy 1 i 2 łączą się w jedną większą i wspólnie działają (ew. grupa 2 robi coś sensownego, np. wskakuje do pojazdów itd.)
Czy jest jakaś łatwiejsza metoda zrobienia tego, niż pisanie skryptów sqs/sqf ? Pytam, aby "nie wyważać otwartych drzwi".
Współpraca grup AI
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Współpraca grup AI
Raczej skrypting, bodajże marker pilnuj czy tam warta działał jakoś podobnie. Ja jednak proponuję skrypt UPSMON, która właśnie tak działa.