punkt nawigacji

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
elgyd
Posty: 113
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 18:27
ID Steam:

punkt nawigacji

Post autor: elgyd »

Czy da się zrobić jakoś punkt trasy "PILNUJ" bo nie ma go w normalnych punktach nawigacyjnych?
Czy wystarczy jak wpiszę jednostce w uruchamianie: this setWaypointType "GARD" ?
Awatar użytkownika
<Maverick>
Posty: 16
Rejestracja: 27 marca 2011, 12:06
ID Steam:

Re: punkt nawigacji

Post autor: <Maverick> »

A czy nie wystarczy "Warta"? Ewentualnie "Straż", ale wtedy mogą opuścić posterunek jak np. usłyszą strzały.
"Ilość jest jakością samą w sobie." - Producent T-34.
elgyd
Posty: 113
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 18:27
ID Steam:

Re: punkt nawigacji

Post autor: elgyd »

Chodzi właśnie o to, żeby jednostki nie opuszczały swojego posterunku. Da się tak zrobić?
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: punkt nawigacji

Post autor: ufoman »

elgyd
Posty: 113
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 18:27
ID Steam:

Re: punkt nawigacji

Post autor: elgyd »

Stawiam wroga1 za domem tak że mnie nie widzi, ale za to wrog1 widzi wroga2. Ja też widzę tylko wroga2. Strzelam do niego i chciałbym aby wrog1 rozpoczął patrol w poszukiwaniu mnie i tak też robi, ale ja chciałbym aby ten patrol trwał np od 1 do 2 minut i żeby wróg1 wrócił na miejsce. Jak to zrobić?
Selenit
Posty: 4
Rejestracja: 08 sierpnia 2012, 22:56
ID Steam:
ID gracza: 293059

Re: punkt nawigacji

Post autor: Selenit »

Wpisz w jednostce this forcespeed 0; nie powinna się ruszyć z miejsca.
elgyd
Posty: 113
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 18:27
ID Steam:

Re: punkt nawigacji

Post autor: elgyd »

Ale nie o to do końca mi chodziło. Napiszę jeszcze raz.

Stawiam wroga1 za domem tak że mnie nie widzi, ale za to wrog1 widzi wroga2. Ja też widzę tylko wroga2. Strzelam do niego i chciałbym aby wrog1 rozpoczął patrol w poszukiwaniu mnie i tak też robi, ale ja chciałbym aby ten patrol trwał np od 1 do 2 minut i żeby wróg1 wrócił na miejsce. Jak to zrobić?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”