punkt nawigacji
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
punkt nawigacji
Czy da się zrobić jakoś punkt trasy "PILNUJ" bo nie ma go w normalnych punktach nawigacyjnych?
Czy wystarczy jak wpiszę jednostce w uruchamianie: this setWaypointType "GARD" ?
Czy wystarczy jak wpiszę jednostce w uruchamianie: this setWaypointType "GARD" ?
- <Maverick>
- Posty: 16
- Rejestracja: 27 marca 2011, 12:06
- ID Steam:
Re: punkt nawigacji
A czy nie wystarczy "Warta"? Ewentualnie "Straż", ale wtedy mogą opuścić posterunek jak np. usłyszą strzały.
"Ilość jest jakością samą w sobie." - Producent T-34.
Re: punkt nawigacji
Chodzi właśnie o to, żeby jednostki nie opuszczały swojego posterunku. Da się tak zrobić?
Re: punkt nawigacji
Stawiam wroga1 za domem tak że mnie nie widzi, ale za to wrog1 widzi wroga2. Ja też widzę tylko wroga2. Strzelam do niego i chciałbym aby wrog1 rozpoczął patrol w poszukiwaniu mnie i tak też robi, ale ja chciałbym aby ten patrol trwał np od 1 do 2 minut i żeby wróg1 wrócił na miejsce. Jak to zrobić?
Re: punkt nawigacji
Wpisz w jednostce this forcespeed 0; nie powinna się ruszyć z miejsca.
Re: punkt nawigacji
Ale nie o to do końca mi chodziło. Napiszę jeszcze raz.
Stawiam wroga1 za domem tak że mnie nie widzi, ale za to wrog1 widzi wroga2. Ja też widzę tylko wroga2. Strzelam do niego i chciałbym aby wrog1 rozpoczął patrol w poszukiwaniu mnie i tak też robi, ale ja chciałbym aby ten patrol trwał np od 1 do 2 minut i żeby wróg1 wrócił na miejsce. Jak to zrobić?
Stawiam wroga1 za domem tak że mnie nie widzi, ale za to wrog1 widzi wroga2. Ja też widzę tylko wroga2. Strzelam do niego i chciałbym aby wrog1 rozpoczął patrol w poszukiwaniu mnie i tak też robi, ale ja chciałbym aby ten patrol trwał np od 1 do 2 minut i żeby wróg1 wrócił na miejsce. Jak to zrobić?