PAC w ATC4
Moderator: Inkwizytor
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
PAC w ATC4
W dniu wczorajszym brałem udział w pierszym teście do ATC 4.
Co ważniejsze rozmawiałem z dziewczynami z BDR i mam informację że już za tydzień powinny zacząć się oficjalne testy mapy.
Rozgrywka toczyć się będzie na wyspie Panthera. Opuszczamy pustynię
Niebawem więcej konkretów.
Co ważniejsze rozmawiałem z dziewczynami z BDR i mam informację że już za tydzień powinny zacząć się oficjalne testy mapy.
Rozgrywka toczyć się będzie na wyspie Panthera. Opuszczamy pustynię
Niebawem więcej konkretów.
Ostatnio zmieniony 07 maja 2012, 18:22 przez VoY, łącznie zmieniany 2 razy.
- DRIVER
- Posty: 247
- Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6869863
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Koszalin
Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 2
Jedno pytanko... musze byc klanowcem by zagrac w ATC?VoY pisze:W dniu wczorajszym brałem udział w pierszym teście do ATC 2.
Co ważniejsze rozmawiałem z dziewczynami z BDR i mam informację że już za tydzień powinny zacząć się oficjalne testy mapy.
Rozgrywka toczyć się będzie na wyspie Panthera. Opuszczamy pustynię
Niebawem więcej konkretów.
- Slawek
- Posty: 811
- Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
- ID Steam: EC_Zadra
- Numer GG: 11973988
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 2
Tak dla sprostowania, to już będzie czwarte wydanie ATC.VoY pisze:W dniu wczorajszym brałem udział w pierszym teście do ATC 2
Jak będziesz grał w zorganizowanej grupie takiej jak np. Polish ARMA Community, to nie.DRIVER pisze:Jedno pytanko... musze byc klanowcem by zagrac w ATC?
A swoją drogą przydałoby się na stronie arma2.pl lub forum coś napisać co to jest Polish ARMA Community (P.A.C), bo coś podobnego chyba istnieje tylko z dopiskiem "Projects"
http://dev-heaven.net/projects/pacp
...
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 4
Masz rację Sławek, numerek błędnie wpisany.
Utworzymy formację [P.A.C] i osoby te zostaną wcielone do projektu jako zorganizowana grupa.
Nie czuje potrzeby oświadczania czy zgłaszania tej nazwy gdziekolwiek. Ma ona konkretne zadanie i nie jest niczym na kształt klanu czy teamu. Jedyne zadanie to integrować naszych graczy - wzorzec z [H.AR.C]
W nadchodzący poniedziałek ( 26.09.2011 ) planowane są testy.
Niebawem więcej konkretów.
Utworzymy formację [P.A.C] i osoby te zostaną wcielone do projektu jako zorganizowana grupa.
Nie czuje potrzeby oświadczania czy zgłaszania tej nazwy gdziekolwiek. Ma ona konkretne zadanie i nie jest niczym na kształt klanu czy teamu. Jedyne zadanie to integrować naszych graczy - wzorzec z [H.AR.C]
W nadchodzący poniedziałek ( 26.09.2011 ) planowane są testy.
Niebawem więcej konkretów.
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 4
Witam.
Na najbliższy poniedziałek ( 26 09 2011 ) planowane są testy mapy ATC.
Przed rozpoczęciem gry proszę zameldować się na naszym TS gdzie wyjaśnie pewne sprawy.
Proszę sobie także przygotować tag [P.A.C] Nick do grania. Dotyczy to oczywiście tylko graczy "nieklanowych".
Spotkanie TS g. 20.00
Kanał P.A.C
Do pobrania wyspa PANTHERA 2.61
Odpalamy jako mod @Panthera.
Na najbliższy poniedziałek ( 26 09 2011 ) planowane są testy mapy ATC.
Przed rozpoczęciem gry proszę zameldować się na naszym TS gdzie wyjaśnie pewne sprawy.
Proszę sobie także przygotować tag [P.A.C] Nick do grania. Dotyczy to oczywiście tylko graczy "nieklanowych".
Spotkanie TS g. 20.00
Kanał P.A.C
Do pobrania wyspa PANTHERA 2.61
Odpalamy jako mod @Panthera.
- maslak44
- Posty: 83
- Rejestracja: 16 lipca 2011, 11:54
- ID Steam:
- Numer GG: 12228007
- ID gracza: 23635
- Lokalizacja: Darłowo
Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 4
to od poniedziałku mapa będzie na serwerze 8BZ tak ?
"Tam, gdzie trzeba działać w sposób niekonwencjonalny, a jednocześnie profesjonalny, możemy liczyć na GROM. Ta jednostka da sobie radę z najbardziej nietypowymi zadaniami."
Aleksander Kwaśniewski - Prezydent RP.
Chłop bez wojska to nie chłop
Aleksander Kwaśniewski - Prezydent RP.
Chłop bez wojska to nie chłop
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 4
Wszyscy zainteresowani stawiają się dzisiaj o godz. 20.15 na TS - PAC channel.
Do gry przygotować tag [PAC] i pobrać wyspę - link powyzej.
Do gry przygotować tag [PAC] i pobrać wyspę - link powyzej.
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 4
Witam.
Chciałem podziękować wszystkim obecnym w dniu wczorajszym na rozgrywce testowej. Tym bardziej iż nie był to mecz a raczej wysiadywanie na mapie. Niestety tak właśnie wyglądają testy.
Dziewczyny z BDR prosiły mocno Wam podziękować za cierpliwość i wyrozumiałość.
Ustalenia pobitewne:
1. Blokada skoków z heli.
2. Zastosowanie ustawień Battle Eye'a do blokady wielkości pingu graczy ( ping limit ). Nie ustalono jeszcze jaki on będzie - raczej do 150.
3. Nie da sie przejąć sektorów z powietrza jak w poprzedniej kampani. Gracze muszę być na ziemi.
4. System przejmowania sektorów został zmieniony aby zmusić atakujących do szybkiego reagowania. Czym dłużej przeciwnik trzyma sektor tym więcej ludzi potrzebuje team atakujący do jego przejęcia. Team długo broniący ( kontrlujący ) sektor potrzebuje coraz mniej ludzi do jego blokady. Dla przykładu:
- na starcie misji attack team potrzebuje > 7 ludzi gdy w sektorze jest do 5 broniących.
- jeśli jednak broniący team utrzymuje sektor dłuższy czas proporcje zmieniają się do 9 szt atak / 2 szt obrona.
5. Padła propozycja zastosowanie HALO jump. Missionmaker postara się to przygotować. Będzie można z "antka" wykonać skok halo i wykonać szybki desant na dowolne pozycje. Będzie to jednak limitowana w czasie - np. 1 halo na 10minut rozgrywki.
6. Zwiększona ma zostać strefa bezpieczna dla resa aby przeciwnik nie mógł "polować" pod bazą.
Z mojej strony gorąca prośba o stawienie się w kolejny poniedziałek na nowe testy. Bez tego nikt nie zrobi nam dobrej kampani do przyszłych walk. Myślę że nasza godzina testów jest warta ich kilkunastu godzin pracy nad całością.
PS. Meldowałem o problemie MAWS. Mają to zbadać.
Uparłem się na usunięcie z misji tunguski i linebeckera aby transport był bardziej skuteczny. Zastanawiali się czy te sprzęty faktycznie są tak dominujące i utrudniające transport lotniczy? Poprosili o przetestowanie tego w następnej bitwie.
Krem mnie zalewa jak mam do czynienia z takim brakiem realiów Army. Osobiście zajmę się wbiciem ich do własnego resa.
Szukam 4 osoby + pilota transportowego do akcji specjalnej z udziałem tungusek?
Pozdro dla całego PAC.
Chciałem podziękować wszystkim obecnym w dniu wczorajszym na rozgrywce testowej. Tym bardziej iż nie był to mecz a raczej wysiadywanie na mapie. Niestety tak właśnie wyglądają testy.
Dziewczyny z BDR prosiły mocno Wam podziękować za cierpliwość i wyrozumiałość.
Ustalenia pobitewne:
1. Blokada skoków z heli.
2. Zastosowanie ustawień Battle Eye'a do blokady wielkości pingu graczy ( ping limit ). Nie ustalono jeszcze jaki on będzie - raczej do 150.
3. Nie da sie przejąć sektorów z powietrza jak w poprzedniej kampani. Gracze muszę być na ziemi.
4. System przejmowania sektorów został zmieniony aby zmusić atakujących do szybkiego reagowania. Czym dłużej przeciwnik trzyma sektor tym więcej ludzi potrzebuje team atakujący do jego przejęcia. Team długo broniący ( kontrlujący ) sektor potrzebuje coraz mniej ludzi do jego blokady. Dla przykładu:
- na starcie misji attack team potrzebuje > 7 ludzi gdy w sektorze jest do 5 broniących.
- jeśli jednak broniący team utrzymuje sektor dłuższy czas proporcje zmieniają się do 9 szt atak / 2 szt obrona.
5. Padła propozycja zastosowanie HALO jump. Missionmaker postara się to przygotować. Będzie można z "antka" wykonać skok halo i wykonać szybki desant na dowolne pozycje. Będzie to jednak limitowana w czasie - np. 1 halo na 10minut rozgrywki.
6. Zwiększona ma zostać strefa bezpieczna dla resa aby przeciwnik nie mógł "polować" pod bazą.
Z mojej strony gorąca prośba o stawienie się w kolejny poniedziałek na nowe testy. Bez tego nikt nie zrobi nam dobrej kampani do przyszłych walk. Myślę że nasza godzina testów jest warta ich kilkunastu godzin pracy nad całością.
PS. Meldowałem o problemie MAWS. Mają to zbadać.
Uparłem się na usunięcie z misji tunguski i linebeckera aby transport był bardziej skuteczny. Zastanawiali się czy te sprzęty faktycznie są tak dominujące i utrudniające transport lotniczy? Poprosili o przetestowanie tego w następnej bitwie.
Krem mnie zalewa jak mam do czynienia z takim brakiem realiów Army. Osobiście zajmę się wbiciem ich do własnego resa.
Szukam 4 osoby + pilota transportowego do akcji specjalnej z udziałem tungusek?
Pozdro dla całego PAC.
- maslak44
- Posty: 83
- Rejestracja: 16 lipca 2011, 11:54
- ID Steam:
- Numer GG: 12228007
- ID gracza: 23635
- Lokalizacja: Darłowo
Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 4
To nastepne Beta testy w poniedziałek , ;( a ja miałem nadzieje ze dzisiaj
"Tam, gdzie trzeba działać w sposób niekonwencjonalny, a jednocześnie profesjonalny, możemy liczyć na GROM. Ta jednostka da sobie radę z najbardziej nietypowymi zadaniami."
Aleksander Kwaśniewski - Prezydent RP.
Chłop bez wojska to nie chłop
Aleksander Kwaśniewski - Prezydent RP.
Chłop bez wojska to nie chłop