Arma3 oficjalnie

Dyskusja ogólna

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ

Jak podoba Ci się koncept Army3

Zachwycający
22
15%
Podoba mi się
48
32%
Wolałbym coś niemodernistycznego
34
23%
Ciężko powiedzieć
10
7%
Odgrzewany kotlet (to tylko nowe addony)
5
3%
Mój komputer tego nie pociągnie
18
12%
Kiszka
9
6%
Nie kupię tej gry
3
2%
 
Liczba głosów: 149

Awatar użytkownika
erere1223
Posty: 47
Rejestracja: 28 lipca 2010, 14:50
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: erere1223 »

oby się dało bo Vietnam mod musi byc! No i zombie też ale to już raczej jako odskocznia.
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: SaS TrooP »

Wg. twórców silnik pozostanie równie modowalny jak teraz.
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Tyran »

To mody sprawiają że ARMA jest tak nowoczesnym symulatorem walki i rozrywki. :plane
ARMA 1 jest super ale już ARMA 2 bez modów to porażka ,jakaś taka sztywna i dziwna.
Do a2 cza minimum ace 2 bo bez tego oprócz grafy nie ma tam nic ciekawego. :coffee
ProteziakSaSPL
Posty: 142
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
ID Steam:
Numer GG: 1070609618
ID gracza: 58579
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: ProteziakSaSPL »

@Tyran
A ja bym odwrotnie powiedział - ArmA 1 bez modów jest jakaś sztywna i dziwna... Ni to pies, ni to bies... Bezmyślnie (choć ładnie) skonstruowana wyspa, mało sprzętu wojskowego, dziesięć komunistycznych czołgów niemal pokonujących amerykańską załogę, a gdy przypływa lotniskowiec amerykanie i tak mają nie lada problemy.... Brak tu uczucia takiego dużego, albo choć realistycznego konfliktu. Dodając do tego słabiusieńką kampanię dla pojedynczego gracza i FATALNĄ optymalizację zostają nam jedynie GENIALNE mody.
W ArmA 2 mamy dwie najpotężniejsze (obok chińskiej) armie świata, w miarę realistyczny konflikt, uczucie udziału w czymś większym, niźli tylko starcie dwóch batalionów czołgów. No i ładna, swojska mapka... Wiadomo, że mody to taka wisienka na torcie, ale ArmA 2 jako zawartość udostępniona przez twórców bije na głowę swoją poprzedniczkę....

Sorry za offtop, ale jakoś tak...

Wracając do tematu, wie ktoś jakie będzie podłoże fabuły (ma być tam jakaś ofensywa wroga skierowana przeciw NATO, czyżby rosjanie)?
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Tyran »

tak :lol:
cobra jest żywcem wyjęta z a1 tylko rozdzielczość fotek się zmieniła ,a co do wyspy to najlepsza dla mnie zawsze będzie saharani i nawet pod a2.
moja modyfikacja;
http://yfrog.com/5otyran1j
http://yfrog.com/9gtyran2j
http://yfrog.com/63tyran3j
http://yfrog.com/fvtyran4j
http://yfrog.com/75tyran5j
silnik gry A1 w A2 ,A2 jeszcze dobrze nie dopracowali a już dodatki wydali :lol:
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: FOX-PL* »

Zauważ tylko Tyran iż obiekty w Sahrani są żywcem wyjęte z AA1. A to osobiście bida. gdyby autor użył obiektów po części z Czernorusi a Takistanu biorąc pod uwagę tekturę gleby i roślinność, Sahrani z pewnością przebijałaby klimat Czerno i Takistanu. Lecz bardzo prawdopodobne iż takie miejscowości jak Ortego, Paraiso były by tamą dla naszych kompów jak Feruz-Abad, Ekektrozawodzk i takie tam.

Ja mam tylko nadzieję iż BiS nie straci rozumu na futurystycznych zabawkach a jeśli już to tych co są realne, oraz nie da amerykańców z jakimiś pukawkami których w praktycznie US Army nie używa. Osobiście chcę z rózna modyfikacją z piękna grafą bronie typu M16a4/M4A1 bo tego mi tak naprawdę brakuję, że tak powiem od pokoleń BiS dawał amerykańcowi M16 albo M4, było tak w Flashpoint, AA1, AA2, nagle w Arrowhead pojawiły się Scary które cudnie wyglądają ale no ni w holere nie pasują to są fajne pukaweczki ale jako urozmaicenie skrzynki na jakimś Domino idt. a nie podstawowa broń Stanów co oni za dużo Ghost Recona, Crysisa, naoglądali się może jeszcze poproszę jakiegoś shotgun'a z tłumikiem.
Awatar użytkownika
erere1223
Posty: 47
Rejestracja: 28 lipca 2010, 14:50
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: erere1223 »

Fajnie jak by dali konflikt na 2015.Boje się ,że to już będzie bardziej podchodziło pod Gwiezdne Wojny niż czasy obecne.Co do Arma1 no miała i ma dużo bugów ale ma to coś w sobie.Arma 1 bez modów jest sztywna a co do Army 2 nie mam i się nie wypowiem.Oby tylko poprawili dzwięki broni i samolotów :plane
Obrazek
Awatar użytkownika
kalash34
Posty: 52
Rejestracja: 27 października 2009, 09:25
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: kalash34 »

Dobrze, że zapowiedzieli następną część. Bałem się, że nie będzie już kontynuacji Army.
Wiadomo czy polepszą fizykę? Bo ta z Army 2 to porażka.. :evil:.
Intel Core i5 2500K @OC 4,5 Ghz
AsRock P67 Pro3
8GB (2x4GB) DDR3 1333MHz CL9 Dual Channel
Samsung 500GB SATA2 (HD502HJ)
Gigabyte GeForce GTX470 1280MB DDR5
Samsung SH-S223C
OCZ StealthXStream 2 600W
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: kondor »

kalash34 pisze:Wiadomo czy polepszą fizykę? Bo ta z Army 2 to porażka.. :evil:.
Wiadomo. Przeczytaj pierwszy post.
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: PROCIK »

Co do wymagań sprzętowych to mam taka nadzieje, ze nie tyle trzeba będzie zmieniać sprzęt na mocniejszy, co nowy silnik i technologie (PhysX) spowodują, ze w końcu gra zacznie wykorzystywać w pełni ten obecny. Chodzi o to , ze jeżeli ktoś kupił nowy komp pod Arme 2, będzie mógł normalnie zagrać w Arme 3. bo wiadomo, jeżeli ktoś ledwo gra na A2 OA to pewnie będzie miał problemy z A3.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: mant3z »

To chyba bardziej zależy od DX niż od physx, panie kolego.
BTW jeden z twórców ArmA wypowiedział się na temat wyspy, nie będzie ona wielkością odwzorowana 1:1, będzie troszkę mniejsza... jakieś 20x19km, czyli prawie 2xtaka jak Czarnoruś. Dlaczego zmiejszyli? Odpowiedź była krótka: "Because of traveling time".
Mów mi milordzie łapserdaku!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma3”