Arma3 oficjalnie
Moderator: Inkwizytor
Arma3 oficjalnie
Akcja z "hackowaniem" ( viewtopic.php?f=5&t=4193 ) okazała się być wprowadzeniem do zapowiedzi Army3.
http://www.bistudio.com/index.php/english/games/arma3
Główne punkty:
Kampanie Single-Player - coś o obronie Europy (czasy ok. 2020 roku chyba)
Vehicles & Weapons - nic nowego nie wspomniano
Customizable Soldier Load - chyba wreszcie będzie można się przebierać, przyczepiać / odczepiać różne cuda do broni
Physical simulation & improved animations - PhysiX - pytanie, co z kartami ATI? Zmiany systemu animacji
Rich & authentic environment - wyspa chyba ponad 20x20km na podstawie greckiej wyspy
Multiplayer Gameplay - blabla
Completely extensible & moddable - blabla
Coming: 2012
System requirements:
OS: Windows 7 / Vista
Processor: Intel Core i5 or AMD Athlon Phenom X4 or faster
RAM: 2 GB
GPU: Nvidia Geforce GTX 260 or ATI Radeon HD 5770 with Shader Model 3 and 896 MB VRAM, or faster
DVD: Dual Layer compatible
HDD: 15 GB free space
Inne: DirectX® 10
Screenshots:
Pozostałe:
http://www.arma3.com/devblog/Hephaestus ... ms_001.jpg
http://www.arma3.com/devblog/Ares_Arma3 ... ms_002.jpg
http://www.arma3.com/devblog/Aphrodite_ ... ms_003.jpg
http://www.arma3.com/devblog/Zeus_Arma3 ... ms_004.jpg
http://www.arma3.com/devblog/Hermes_Arm ... ms_005.jpg
http://www.arma3.com/devblog/Hestia_Arm ... ms_006.jpg
http://www.eurogamer.cz/gallery.php?gam ... 321#anchor
Oficjalne powiązane serwisy:
facebook
youtube
twitter
http://www.bistudio.com/index.php/english/games/arma3
Główne punkty:
Kampanie Single-Player - coś o obronie Europy (czasy ok. 2020 roku chyba)
Vehicles & Weapons - nic nowego nie wspomniano
Customizable Soldier Load - chyba wreszcie będzie można się przebierać, przyczepiać / odczepiać różne cuda do broni
Physical simulation & improved animations - PhysiX - pytanie, co z kartami ATI? Zmiany systemu animacji
Rich & authentic environment - wyspa chyba ponad 20x20km na podstawie greckiej wyspy
Multiplayer Gameplay - blabla
Completely extensible & moddable - blabla
Coming: 2012
System requirements:
OS: Windows 7 / Vista
Processor: Intel Core i5 or AMD Athlon Phenom X4 or faster
RAM: 2 GB
GPU: Nvidia Geforce GTX 260 or ATI Radeon HD 5770 with Shader Model 3 and 896 MB VRAM, or faster
DVD: Dual Layer compatible
HDD: 15 GB free space
Inne: DirectX® 10
Screenshots:
Pozostałe:
http://www.arma3.com/devblog/Hephaestus ... ms_001.jpg
http://www.arma3.com/devblog/Ares_Arma3 ... ms_002.jpg
http://www.arma3.com/devblog/Aphrodite_ ... ms_003.jpg
http://www.arma3.com/devblog/Zeus_Arma3 ... ms_004.jpg
http://www.arma3.com/devblog/Hermes_Arm ... ms_005.jpg
http://www.arma3.com/devblog/Hestia_Arm ... ms_006.jpg
http://www.eurogamer.cz/gallery.php?gam ... 321#anchor
Oficjalne powiązane serwisy:
youtube
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Physical simulation & improved animations - take advantage of PhysX™ supporting the vehicle simulation, in-game interactions and the revamped animation system
Koszmar uzależnionych zaczyna się od nowa... oh NO!
Koszmar uzależnionych zaczyna się od nowa... oh NO!
Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: Arma3 oficjalnie
I znów od nowa , od nowa, od nowa , od nowa ...przepraszam - zaciąłem się No niestety mant3z ma rację...
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
***** MAĆ !! Co to ma być futurystyczna broń? Jakieś mixy kamova z czymś tam!!
Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: Arma3 oficjalnie
Do tego ACE3 i zamuruje się w pokoju na miesiąc
A w końcu normalna woda.
A w końcu normalna woda.
Re: Arma3 oficjalnie
Jeszcze komputera pod ArmA 2 nie kupiłem, a już ArmA 3 na horyzoncie... Nie, żebym miał coś przeciwko bo na pewno kupię, tylko wydaje mi się, że BIS zaczyna robić tak jak inni producenci gier. Ilość przedkładają nad jakość. Nie poprawili wszystkich błędów ArmA II i wydaje mi się, że tak to już zostawią. Obym się mylił... Jeśli chodzi o konflikt w ArmA 3, to zdecydowanie nie podoba mi się rok 2020. Przyszłość, nawet tak bliska, to nie moje klimaty...
Re: Arma3 oficjalnie
Witam
Ja mam mieszane uczucia, mam nadzieje, że rozwój całej tej serii nie idzie w kierunku walki między mechami czy mieczy świetlnych. Ciekawe co to za sekret wojskowy, nazistowski dzwon czy włócznia przeznaczenia
Ja mam mieszane uczucia, mam nadzieje, że rozwój całej tej serii nie idzie w kierunku walki między mechami czy mieczy świetlnych. Ciekawe co to za sekret wojskowy, nazistowski dzwon czy włócznia przeznaczenia
Re: Arma3 oficjalnie
Według mnie, to za szybko ta trójka. I te klimaty Afgańsko pustynne mi nie podchodzą, wolałbym coś czego nie było. np. jakieś tropiki, oraz mapa z zimowymi klimatami. Moda krajów Arabskich mi bokiem wychodzi.
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Arma3 oficjalnie
Ach pierniczycie, że za szybko... za szybko.... za szybko... Real Virtuality ma kosmiczne wymagania i pewne ograniczenia, a przecież napisali, że robią nowy silnik, dobrze zrozumiałem? Jeśli zrobią coś, co uciągnie normalny (do 3000zł) komputer na wysokich detalach, dodadzą takie fajranty, jakich brakowało (modyfikacje broni, broń biała, nurkowanie - ale to już CoDfanowska fanaberia ) i zrobią wciągającą, emocjonującą kampanię, to kupię w ciemno! Nie pierniczcie, że nie wiadomo ile niedoróbek jest jeszcze w ArmA 2. Patrzę na zawartość nowych patch'ów do ArmA II - w większości rzeczy nie zmieniające z nacząco rozgrywki. A ja chcę NOWEJ rozgrywki ze starym duchem. Nowej zawartości, oprawy, która zainteresuje wielu graczy serią. Czas pokazać Codemasters, co znaczy duch OFP w nowej oprawie. Czas na rewolucję w serii....
P.S.
A co do tej futurystycznej broni - mnie to nie przeszkadza. Ważne żeby nie było sprzętu a'la transformers/crysis. To ma być symulator. Czy w 2020, czy w 2012, żadna różnica. W Ghost Recon przyszłość nikomu nie przeszkadzała...
P.S.
Co do mapek - faktycznie przydałyby się jakieś urozmaicenia. Ważne, żeby mapka była pełna miejsc takich, które zapierają dech w piersiach (nie musi być to zlepek map skopiowanych z Call of Duty, ale niech będą jakieś malownicze miejsca, które umożliwią ciekawą, miłą dla oka akcję...
P.S.
A co do tej futurystycznej broni - mnie to nie przeszkadza. Ważne żeby nie było sprzętu a'la transformers/crysis. To ma być symulator. Czy w 2020, czy w 2012, żadna różnica. W Ghost Recon przyszłość nikomu nie przeszkadzała...
P.S.
Co do mapek - faktycznie przydałyby się jakieś urozmaicenia. Ważne, żeby mapka była pełna miejsc takich, które zapierają dech w piersiach (nie musi być to zlepek map skopiowanych z Call of Duty, ale niech będą jakieś malownicze miejsca, które umożliwią ciekawą, miłą dla oka akcję...
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Mapa:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=119200
Silnik stary, nowy będzie w silniku DX10 i PhysX
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=119200
Silnik stary, nowy będzie w silniku DX10 i PhysX
Mów mi milordzie łapserdaku!
- polikerski
- Posty: 236
- Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Marki
Re: Arma3 oficjalnie
JA NIE MOGĘ!!! Jak szybko ! Ale jazda, na 100% bym kupił, po screenach aż po prostu nie wiem co powiedzieć . Ale kuuurde.. ale wymagania, boję się że mój komp nie pociągnie . Aha, i oby nie pod systemy 64 bit (jak Battlefield 3) bo się załamię
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device