KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

VirtualBattle 2011: Konflikt węgierski
(Polish-Hungarian War)

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - MP WAR

Post autor: Mefiu »

Dodam tylko od siebie, że oczywiście powinny być mapki z oddalonymi sektorami, żeby wszystko odbywało się na większym terenie i były przeprowadzane jakieś poważniejsze działania logistyczne, ale moim zdaniem potrzebne też są mapki w stylu tej z ostatniego wtorku, gdzie sektory były w miarę blisko siebie. Walka piechoty była dynamiczna, cały czas się coś działo i z mojego punktu widzenia było bardzo ciekawie.
Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - MP WAR

Post autor: Intruder »

Dokładnie - po to testujemy aby się przekonać jak pewne rzeczy będą działać, a pełnego balansu nie uzyskamy i myślę, że dążenie do tego na siłę było by robieniem plastikowej wojny.

Co do Su-34 - Olo, to nie jest bombowiec :) To samolot myśliwsko-szturmowy lub jak wolisz szturmowo-bombowy, który zrodził się z stricte myśliwskiego Su-27... który również ma możliwości szturmowe. O ile Su25 jest tylko szturmowcem, tak jak A10, to harrier i su34 są oba w klasie myśliwców szturmowych.
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Rif
Posty: 104
Rejestracja: 11 listopada 2008, 09:39
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - MP WAR

Post autor: Rif »

Witam.
Wiem że to za szybka idea ,ale może po Wegrach skopiemy tyłki np.Niemieckiej reprezentacji?
Stworzenie mapy z addonami bez buggów nie jest takie proste wbrew pozorom ...tak jak zwrócił na to uwage Voyu.
Tak więc Panowie na dzień dzisiejszy pracujmy wspólnie nad całokształtem opracowanym przez twórców.Słuchajcie przedewszystkim ich pomysłów na projekt co ułatwi i zapewne przyspieszy start batalii.
Lecę na urlop i nuie bedzie mnie 2 tyg. ale po powrocie jestem aktywny od razu.
Co do lotnictwa to uważam że powinno być zbalansowane na maxa.
Jednak to jest istotny element dla stron . Ale wiem że Voyu i chłopaki poradzą sobie z tym problemem...
Pozdrawiam wszystkich.
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - MP WAR

Post autor: VoY »

Pograliśmy kilka razy na nowej konfiguracji ( harrier/su34 ). Wyglądało to bardzo słabo. Totalna dominacja Harriera.
Zmieniłem teraz harriera na A10. Teraz jeden i drugi trochę zmulone ale może nie będzie takiego rozjazdu między tymi sprzętami. Zobaczymy po testach.

Przypominam iż dzisiaj test nr2. Spotykamy się na TS g. 20.00

Z moda @PHwar z ADDONS usuwamy 2 pliki - pixel...pbo i pixel...bisign!
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - MP WAR

Post autor: Intruder »

Będę, polatamy potestujemy. Pewnie to bezcelowe ale proponuję, jak poprzednio zagrać obiema stronami. Pewnie to planowałeś ale rzucam na wszelki wypadek.
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Grrruby
Posty: 3
Rejestracja: 07 czerwca 2011, 14:23
ID Steam:
Numer GG: 8660734
Lokalizacja: Lublin/Tarnobrzeg

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - MP WAR

Post autor: Grrruby »

Grrruby

Przydział- Sniper/Piechota
I Whispered in her ear:
U better fear me dear
Cause I am Death
I`ll Take that sh*t, You`re calling Life
In a single FU**ING BREATH!
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - MP WAR

Post autor: DRIVER »

Chcialbym zmienic przydział na Spec Opsa. Spodobala mi sie dywersja na tyłach :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - MP WAR

Post autor: VoY »

Jeszcze raz dziękuję wszystkim obecnym w dniu wczorajszym za pomoc w testach.
Prośba do graczy EC aby wpisać się do wątku - dokonać zgłoszenia. Chcę znać faktyczny stan PL.

Jak już większość z Was wie strona przeciwna wybrała granie jednostkami Blue. Tym samym my doszkalamy się po stronie East.
Rozmawiałem wczoraj po graniu z Węgrusami i odnośnie balansu sprzętu czy broni nie mają żadnych uwag. Zdenerwował ich za to nasz BLITZKRIEG na sektor 1 :) Proszą o pewne zmiany odnośnie HQ. Teraz HQ nie można będzie postawić bliżej sektora niż 200m.
Ja za to poprosiłem o zablokowanie możliwości postawienia HQ we własnym resie, np pod helikopterem :)
Będą jeszcze poprawiane pewn bugi z menu i JIP.

W pierwszym wątku wyznaczyłem dowodzących teamami.
Wczorajszą współpracę na TS oceniam na bardzo dobrą a niebawem mam nadzieję będzie perfekcyjna.

Za tydzień ( kolejny wtorek ) ponownie zapraszam na testy.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - MP WAR

Post autor: Mefiu »

Po ostatniej rozgrywce pojawiła się dyskusja dotycząca komunikacji między oddziałami. Osobiście muszę powiedzieć, że komunikacja pomiędzy kanałami chociaż była tworzona ad hoc, to całkiem nieźle to funkcjonowało. Czasem oczywiście nakładały się głosy jednego kanału z drugim, ale tego się uniknąć nie da. Jeżeli dowódcy ograniczą komunikację między sobą do niezbędnego minimum to będzie już w ogóle bardzo dobrze.
Awatar użytkownika
Rif
Posty: 104
Rejestracja: 11 listopada 2008, 09:39
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - MP WAR

Post autor: Rif »

Jezdemm już....;)
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - MP WAR

Post autor: VoY »

Bardzo dziękuję tym którzy w dniu wczorajszym stawili się na rozgrywce testowej. Tym co mnie poinformowali o nieobecności też dziękuję za powazne potraktowanie sprawy.

Udało się poprawić bugi z HQ i system jego stawiania działa teraz bez zastrzezeń.
Tea obiecał zająć się pozostałymi problemami w skryptach VB. Zobaczymy co uda się poprawić na TEST4.

Odnoście samej walki to ewidentnie brakowało nam wczoraj pilotów. Sam Kraku nie wytrzymywał ciśnienia ale starał się zapewnić nam transport. Kilka błędów w ustawieniu wojsk i błędne rozstawienie HQ mocno utrudniły nam walkę. Finalnie skopali nam dupska ale z tego akurat jestem zadowolony :).

Zapraszam na walkę testową za tydzień.
Jeśli uporamy się z bugiem odnośnie menu wyboru broni to rozpoczniemy właściwą kampanię.
Obrazek

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „VB-PHWar”