Arma 2: OA i RFT - patch 1.59

tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: tom3kb »

No coś w tym stylu :) same jednostki i pojazdy plus jedna misja sp i pierwsza misja kampanii. W przypadku BAF są tylko jednostki i pojazdy, żadnych misji. Odpal sobie edytor wybierz stronę zachód i przejrzyj jednostki BAF i PMC. Dodali je głównie dlatego, żeby nie było problemów z multi, żeby każdy mógł ze sobą grać. Ci co kupili dlc i ci co nie kupili.
Awatar użytkownika
Gerwazy
Posty: 33
Rejestracja: 14 lipca 2011, 19:52
ID Steam:

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Gerwazy »

W Reinforcements, bronie mają taki rozrzut pocisków, że strzelanie do konkretnego celu, nawet z karabinu wyborowego jest prawie niemożliwe. Czy w patchu 1.59 sprawa wygląda tak samo?
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: tom3kb »

U mnie w OA na 1.59 wszystko ok, zależy jeszcze co rozumiesz przez b.duży rozrzut.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: kondor »

Gerwazy pisze:W Reinforcements, bronie mają taki rozrzut pocisków, że strzelanie do konkretnego celu, nawet z karabinu wyborowego jest prawie niemożliwe. Czy w patchu 1.59 sprawa wygląda tak samo?
To nie masz patcha 1.59? Skąd masz Reinforcements?
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Yac »

Taaaa - legalny inaczej :coffee
Obrazek
Awatar użytkownika
Gerwazy
Posty: 33
Rejestracja: 14 lipca 2011, 19:52
ID Steam:

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Gerwazy »

Nie mam Reinforcements, ale grałem i zauważyłem, że strzelanie do ludzi na ok.300 m jest prawie nie możliwe, chyba, że ma się w drużynie strzelca rkm i paru kolesi prowadzących ostrzał równocześnie - pociski po prostu nie lecą tam, gdzie się celuje, ale rozumiem że w patchu 1.59 nic takiego się nie pojawiło.
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Artek3333 »

Nie wiem czy wiesz? Ale właśnie każda Arma piracka, ma ten myk zabezpieczenia. Czyli na piracie jest strasznie słaba celność broni. Poszukaj a zobaczysz, że wiele razy było to opisane. 8)
Awatar użytkownika
Gerwazy
Posty: 33
Rejestracja: 14 lipca 2011, 19:52
ID Steam:

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Gerwazy »

Hahaha no to nieżle! Zainstalowałem patch 1.59, ale to z tym Reinforcements to mnie rozbawiło XD
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 811
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Slawek »

Gerwazy pisze:Co prawda niedawno dowiedziałem się, że grałem na piracie viewtopic
Ciekawe jak można się dowiedzieć, że gra się na piracie, na jaką wersję tym razem zainstalowałeś tego patcha? lub z jaką? Od samego początku robisz kolegów w wała pisząc o problemach które w oryginalnej grze nie występują. Za całokształt masz - :zolta
Wszystkie dziwne problemy Gerwazego: klik

ufoman: Otrzymał tygodniowego bana.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
Awatar użytkownika
Gerwazy
Posty: 33
Rejestracja: 14 lipca 2011, 19:52
ID Steam:

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Gerwazy »

Gerwazy pisze:Co prawda niedawno dowiedziałem się, że grałem na piracie, ale generalnie nic specjalnego. Jak dla mnie, to można grać, pod warunkiem, że się ma Combined Ops, bo w Reinforcements US Army jest wersja lite. BAF całkiem nieżle dopracowany łącznie z nowymi twarzami i brytyjskim akcentem w radiu. Uważam, że PMC to jakaś porażka. Nie wiem do czego ten dodatek, ale ja preferuje zwykłe jednostki. Ogółem można kupić, ale lepiej doinstalować do Combined Ops.
PS Sorry, że nie odpowiedziałem na twoje pytania, ale takim szczegółom nie mogłem się przyjżeć bo dodatku nie mam.
Ostatni akapit - jeden z wielu razy kiedy to informuje, że dodatku nie mam. W Reinforcements grałem u kumpla. I dopiero od Arka3333 dowiedziałem się, że kumpel ma pirata (to też napisałem kiedyś, ale post został usunięty). Używam legalnego Combined Ops, więc nie zaśmiecam forum problememi z pirata.
Slawek jest różnica między używaniem pirata, a graniem u kumpla na piracie.
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 811
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Slawek »

Gerwazy pisze:W Reinforcements grałem u kumpla. I dopiero od Arka3333 dowiedziałem się, że kumpel ma pirata (to też napisałem kiedyś, ale post został usunięty).
Post został przez Ciebie napisany po banie na innym koncie.
Slawek pisze:Slawek jest różnica między używaniem pirata, a graniem u kumpla na piracie.
Gdzie napisałeś, że grałeś u kumpla?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”