kompatybilność MODÓW

Problemy techniczne z dodatkami czyli tzw. modami i addonami.
Aktualizatory modów.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Strielok
Posty: 6
Rejestracja: 14 lutego 2011, 14:42
ID Steam:
ID gracza: 0

kompatybilność MODÓW

Post autor: Strielok »

Witam wszystkich,

Posiadam Arma2 oraz Arma 2 OA (czyli tzw. COmbined Operations)
Zainstalowałem sobie standardowego/obowiązkowego moda CBA oraz A2WarMod 1.3 po jakimś czasie doinstalowałem ACE 1.8 (stabilna wersja dla OA)

Tak mnie zastanawia czy te dwa mody (ACE w połączeniu A2Warmod) nie będą się gryzły, bo np. oba maja pewno jakieś wspolne "cechy" dotyczce np. balisyki itp. i z której wersji gra będzie korzystać? czy jest to dopuszczalne?
Czy nie bedzie tak że np. program od balistyki zgłupieje i wyłączy mody a bedzie korzystał z programu oryginalnego gry?

Dodam, iż grając z właczonymi 3 modami (CBA, ACE i A2WarMod) da sie grać bez problemu.

Pozdrawiam
Strielok
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: kompatybilność MODÓW

Post autor: SaS TrooP »

NO osobiście nie radziłbym mieszać obu modów, ponieważ wpływają generalnie na to samo. Pamiętaj także, że ACE możesz odpalać modularnie, tylko te elementy, które chcesz, więc możesz testować z poszczególnymi elementami tego moda jak to działa.
Strielok
Posty: 6
Rejestracja: 14 lutego 2011, 14:42
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: kompatybilność MODÓW

Post autor: Strielok »

SaS TrooP- a w jaki sposób odpalać modularnie, gdzie sie wył/wł poszczeglne "opcje" tego moda i gdzie można szukać opisu co oba mody zmieniają tzn. znalazłem features w readme.txt ale tam nie ma 100% wszystkich zmian tylko niektóre.

A propos, jak nazywa się mod zmianiejący wybuchy (że tak powiem nie ma kul ognia tylko kupa iskier :))
I który mod A2WarMod czy ACE daje więcej realizmu w grze?
Sorki za może glupie ptyania, ale w dziedzinie modów w ARMIE jestem zielony.


I jak wyłączyć ten śmieszny okrągły radar, najpier myślałem że to z AH64 ale jak jestem piechurem to to też jest i mi się nie podoba.

Strielok
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: kompatybilność MODÓW

Post autor: SaS TrooP »

ACE 2 jest generalnie dominatorem i to bardzo słusznie. Wprowadza w wielu elementach w zasadzie hiperrealizm i większość dobrych grup coop go wykorzystuje do grania, jak np. moja grupa w podpisie.

ACE ma parę różnych folderów: ACE, ACEX, ACEX_SM etc.
Odpalając ACE tworzysz rdzeń, do którego podczepiasz sobie inne elementy ACE lub - czego jednak nie polecam - inne mody (chyba, że dodają tylko jednostki. Zwykle działają). A2WM osobiście za bardzo nie testowałem - nie ma w tej chwili szans konkurować z ACE2.

Mod na zmianę wybuchów nazywa się WarFX: Blastscore.
Strielok
Posty: 6
Rejestracja: 14 lutego 2011, 14:42
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: kompatybilność MODÓW

Post autor: Strielok »

THX!! za pomoc jeszcze jedno pytanie,

Posiadam ACE 1.8 do Combined Operations i czy to jest ten ACE2 czy nie, bo niektórzy mówią o ACE2 inni piszą samo ACE ?

Strielok
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: kompatybilność MODÓW

Post autor: SaS TrooP »

Tak, to jest to samo. ACE był pod pierwszą armę, teraz mamy ACE2, ale mamy na myśli tylko ACE2.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mody, addony, DLC”