Muzyka w OA

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Vader1995mw
Posty: 34
Rejestracja: 19 stycznia 2011, 15:18
ID Steam:
ID gracza: 0

Muzyka w OA

Post autor: Vader1995mw »

Witam. Wiem, że były takie posty. Czytałem wszystkie, ale niestety mnie nie zadowalały. Chodzi mi mianowicie o własną muzykę podczas rozgrywki (oczywiście w misjach stworzonych na edytorze). Dla przykładu: jednostka aktywuje jakiś wyzwalacz i wtedy zaczyna być odtwarzana moja muzyka. Próbowałem coś kombinować na podstawie poprzednich takich postów, ale nic mi z tego nie wychodziło. I jeszcze jedno: mimo iż nie jestem zielony w modowaniu gier, Arma to dla mnie zupełna nowość, więc potraktujcie mnie jak kota i wytłumaczcie jak dokładnie to zrobić, gdzie wkleić dany plik itp.
Z góry dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
rapanui128pl
Posty: 39
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Muzyka w OA

Post autor: rapanui128pl »

Stwórz plik description.ext (w notatniku) ( Potem wrzuć ten plik do katalogu z misją! ) i to wklej (Muzyka1-nazwij tak twoją muzyczke)

Kod: Zaznacz cały

class CfgMusic
{
tracks[]={};

class Muzyka1
{
  name = "Muzyka1";
  sound[] = {"\music\Muzyka1.ogg", db+10, 1.0};
};
};
W katalogu z misją (moje dokument :arrow: ArmA 2 Other Profiles :arrow: twój profil :arrow: missions :arrow: folder o nazwie twojej misji, nie zwracaj uwagi na 20%) stwórz folder music, tam wrzuć muzyke o nazwie "Muzyka1" w formacie ogg.
Powinno ci się pojawić na samym dole w liście dostępnych muzyk "Muzyka1" w wyzwalaczu wybierz i przy aktywacji wyzwalacza muzyka powinna grać. ( viewtopic.php?f=65&t=3760 ) (http://community.bistudio.com/wiki/Desc ... t#CfgMusic )
Jak pomogłem daj + :)
Gdy widzisz błysk jest już za późno
Vader1995mw
Posty: 34
Rejestracja: 19 stycznia 2011, 15:18
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Muzyka w OA

Post autor: Vader1995mw »

Wielkie dzięki. Wszystko gra. Masz plusa :D
ODPOWIEDZ