Witam. Wiem, że były takie posty. Czytałem wszystkie, ale niestety mnie nie zadowalały. Chodzi mi mianowicie o własną muzykę podczas rozgrywki (oczywiście w misjach stworzonych na edytorze). Dla przykładu: jednostka aktywuje jakiś wyzwalacz i wtedy zaczyna być odtwarzana moja muzyka. Próbowałem coś kombinować na podstawie poprzednich takich postów, ale nic mi z tego nie wychodziło. I jeszcze jedno: mimo iż nie jestem zielony w modowaniu gier, Arma to dla mnie zupełna nowość, więc potraktujcie mnie jak kota i wytłumaczcie jak dokładnie to zrobić, gdzie wkleić dany plik itp.
Z góry dziękuję za pomoc.
Muzyka w OA
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 19 stycznia 2011, 15:18
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- rapanui128pl
- Posty: 39
- Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: Muzyka w OA
Stwórz plik description.ext (w notatniku) ( Potem wrzuć ten plik do katalogu z misją! ) i to wklej (Muzyka1-nazwij tak twoją muzyczke)
W katalogu z misją (moje dokument
ArmA 2 Other Profiles
twój profil
missions
folder o nazwie twojej misji, nie zwracaj uwagi na 20%) stwórz folder music, tam wrzuć muzyke o nazwie "Muzyka1" w formacie ogg.
Powinno ci się pojawić na samym dole w liście dostępnych muzyk "Muzyka1" w wyzwalaczu wybierz i przy aktywacji wyzwalacza muzyka powinna grać. ( viewtopic.php?f=65&t=3760 ) (http://community.bistudio.com/wiki/Desc ... t#CfgMusic )
Jak pomogłem daj +
Kod: Zaznacz cały
class CfgMusic
{
tracks[]={};
class Muzyka1
{
name = "Muzyka1";
sound[] = {"\music\Muzyka1.ogg", db+10, 1.0};
};
};




Powinno ci się pojawić na samym dole w liście dostępnych muzyk "Muzyka1" w wyzwalaczu wybierz i przy aktywacji wyzwalacza muzyka powinna grać. ( viewtopic.php?f=65&t=3760 ) (http://community.bistudio.com/wiki/Desc ... t#CfgMusic )
Jak pomogłem daj +

Gdy widzisz błysk jest już za późno
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 19 stycznia 2011, 15:18
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: Muzyka w OA
Wielkie dzięki. Wszystko gra. Masz plusa 
