Druga broń w ręce
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Druga broń w ręce
No więc pytanko:
Czy da się (a jeśli tak to jak?) ustawić żeby sołdat z kałachem i RPG zaczynał od razu z RPG w rękach?
Czy da się (a jeśli tak to jak?) ustawić żeby sołdat z kałachem i RPG zaczynał od razu z RPG w rękach?
nick w grze: Jasina
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Druga broń w ręce
Dodaj mu broń ręcznie, najpierw RPG, potem komenda selectweapon a potem zwykła broń. Powinno zadziałać.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Druga broń w ręce
Teoretycznie nazwę muzzle'a, popróbuj trochę.
Re: Druga broń w ręce
Dobra ale co to jest ten muzzle'tSaS TrooP pisze:Teoretycznie nazwę muzzle'a, popróbuj trochę.
nick w grze: Jasina
Re: Druga broń w ręce
To taka podbroń - np w broniach z granatnikiem możesz wybrać granatnik lub tą normalną część (przepraszam za brak właściwego nazewnictwa- nie znam się na militariach). Tu masz opis co to muzzle: http://community.bistudio.com/wiki/selectWeapon
W większości przypadków nazwa muzzle'a jest taka sama jak broni. Ale np w G36 lub we wspomnianych granatnikach potrzeba innej nazwy.
Tu jest skrypt, który używałem w DM Real Tournament do wybierania muzzle'a (sposób podany w opisie do komendy selectWeapon chyba był pisany pod armę1):
W większości przypadków nazwa muzzle'a jest taka sama jak broni. Ale np w G36 lub we wspomnianych granatnikach potrzeba innej nazwy.
Tu jest skrypt, który używałem w DM Real Tournament do wybierania muzzle'a (sposób podany w opisie do komendy selectWeapon chyba był pisany pod armę1):
Kod: Zaznacz cały
...
_wpnType = primaryWeapon _aUnit;
_muzzles = getArray(configFile >> "cfgWeapons" >> _wpnType >> "muzzles");
if ((_muzzles select 0) != "this") then
{
_aUnit selectWeapon (_muzzles select 0);
}
else
{
_aUnit selectWeapon _wpnType;
};