Druga broń w ręce

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Druga broń w ręce

Post autor: Jasina »

No więc pytanko:
Czy da się (a jeśli tak to jak?) ustawić żeby sołdat z kałachem i RPG zaczynał od razu z RPG w rękach?
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Druga broń w ręce

Post autor: SaS TrooP »

Dodaj mu broń ręcznie, najpierw RPG, potem komenda selectweapon a potem zwykła broń. Powinno zadziałać.
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Druga broń w ręce

Post autor: Jasina »

przy selectweapon trzeba podać nazwę klasy broni?
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Druga broń w ręce

Post autor: SaS TrooP »

Teoretycznie nazwę muzzle'a, popróbuj trochę.
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Druga broń w ręce

Post autor: Jasina »

SaS TrooP pisze:Teoretycznie nazwę muzzle'a, popróbuj trochę.
Dobra ale co to jest ten muzzle't
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Druga broń w ręce

Post autor: kondor »

To taka podbroń - np w broniach z granatnikiem możesz wybrać granatnik lub tą normalną część (przepraszam za brak właściwego nazewnictwa- nie znam się na militariach). Tu masz opis co to muzzle: http://community.bistudio.com/wiki/selectWeapon
W większości przypadków nazwa muzzle'a jest taka sama jak broni. Ale np w G36 lub we wspomnianych granatnikach potrzeba innej nazwy.
Tu jest skrypt, który używałem w DM Real Tournament do wybierania muzzle'a (sposób podany w opisie do komendy selectWeapon chyba był pisany pod armę1):

Kod: Zaznacz cały

...
_wpnType = primaryWeapon _aUnit;
_muzzles = getArray(configFile >> "cfgWeapons" >> _wpnType >> "muzzles");
if ((_muzzles select 0) != "this") then
{
	_aUnit selectWeapon (_muzzles select 0);
}
else
{
	_aUnit selectWeapon _wpnType;
};
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”