Jakie sa zasady trybów gry?

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2OA

Moderator: Inkwizytor

Kreizol
Posty: 15
Rejestracja: 12 grudnia 2010, 13:19
ID Steam:
ID gracza: 0

Jakie sa zasady trybów gry?

Post autor: Kreizol »

Witam, mam ochotę odskoczyć od coda, bfa i sprawic sobie Arme 2 OA. Sciągnąłem demo. Jak na razie jako tako rozumiem tryb coop, w którym idę za drużyną. Reszty trybów ani trochę nie rozumiem, szukałem w internecie jakichś opisów itd, ale nie znalazłem. Proszę Was dlatego o rozjaśnienie mi zasad trybów w Arma 2 OA.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ARMA 2 Tryby gry

Post autor: SaS TrooP »

Trybów jest tyle ilu graczy. Gdzieś tu były te najpopularniejsze...

viewtopic.php?f=64&t=2884&p=32615&hilit=+tryb#p32615
Kreizol
Posty: 15
Rejestracja: 12 grudnia 2010, 13:19
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2 Tryby gry

Post autor: Kreizol »

Okej, dzięki. Jeszcze pytanie czy Wy też macie takie laggi? Chodzi o to że nie grałem jeszcze, aby jakaś postać płynnie biegła w trybie multi. Zawsze przeskakuje jak nie o metr to dwa, itd. Być może tylko w demie tak jest?
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ARMA 2 Tryby gry

Post autor: SaS TrooP »

Zawsze tak jest. Zwykle jednak nie biegasz jak psychopata, więc to nie przeszkadza :P
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA 2 Tryby gry

Post autor: kondor »

Nieprawda - mi zdarza się to rzadko na serwerach z dużym pingiem lub przeładowanych (kilkadziesiąt osób)
Kreizol
Posty: 15
Rejestracja: 12 grudnia 2010, 13:19
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2 Tryby gry

Post autor: Kreizol »

W takim razie to trochę bez sensu bo nawet nie da sie w samochód trafić np. z rpg. Ogólnie gra jest niby taka super ale jej grywalnosć spada przez te laggi. W dodatku jak widzę w demie to ludzie grają dużo rund z tymi cywilami, gdzie mają oni przejść przez granice czy coś. Mi to się zbytnio nie podoba, z tego co czytałem o tej grze to miała być istna wojna gdzie 2 druzyny napierają na siebie na ogromnym obszarze, gdzie walka nie kończy się po kilkunastu minutach.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ARMA 2 Tryby gry

Post autor: SaS TrooP »

kondor pisze:Nieprawda - mi zdarza się to rzadko na serwerach z dużym pingiem lub przeładowanych (kilkadziesiąt osób)
Nawet tam skaczą raz na jakiś czas po metr-dwa. W tej grze totalna płynność jest niemożliwa.

@Kreizol - przesadzasz, zwykle nie strzela się do jadących pojazdów :p
Co do dupnych walk, try this: http://cfarma2.com/forums/index.php
Kreizol
Posty: 15
Rejestracja: 12 grudnia 2010, 13:19
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2 Tryby gry

Post autor: Kreizol »

Cięzko jest mi coś wywnioskować z tego linku ;p. Tryb coop jest fajny, jest współpraca, git, tylko czy można tak pograć przeciwko normalnym przeciwnikom?
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA 2 Tryby gry

Post autor: kondor »

SaS TrooP pisze:
kondor pisze:Nieprawda - mi zdarza się to rzadko na serwerach z dużym pingiem lub przeładowanych (kilkadziesiąt osób)
Nawet tam skaczą raz na jakiś czas po metr-dwa. W tej grze totalna płynność jest niemożliwa.
Czyli wiesz lepiej, czy u mnie skaczą?
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ARMA 2 Tryby gry

Post autor: SaS TrooP »

Nie, ale grałem na wielu serverach i nigdy (a gram 8 lat) nie zauważyłem takiej płynności.
Kreizol
Posty: 15
Rejestracja: 12 grudnia 2010, 13:19
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2 Tryby gry

Post autor: Kreizol »

No jak widzę filmiki na yt to jest lepiej, jakoś nie ma takich dużych ścin.

@Edit Ehh u mnie na prawdę jest coś nie tak, gościu ginie dopiero po kilku sekundach od trafienia.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 Operation Arrowhead”