Kuloodporne krzaki w A2OA?

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2OA

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Kuloodporne krzaki w A2OA?

Post autor: DRIVER »

No to teraz ja zapytam o to co mnie najbardziej interesuje. Co z krzaczkami? W sensie dalej sa widoczne do 30m? A moze(bo w koncu pustynia) ich tam nie ma?

Drzewka dalej nosza kamizelki z keflaru?

AI dalej widzi przez gestwiny? O co chodzi... Juz rozwijam. Pare razy grajac w Domi czy to Evo mialem okazje polozyc sie kolo powalonego drzewka, pewno czolg przewrocil. Fajna sprawa po mojej lewej lezy drzewko wiec nie musze za bardzo sie wysilac i obserwowac tej strony(ja gowno widze wiec oni pewno tez). Prowadze se ostrzal na wioske.... nagle BUM. Tak zwany... uzyje tego wzrotu "kill cam" naprowadza mi na AI'ka po mojej lewej ktory z odleglosci 200m zdiol mnie 1 seria z AK. Nie ma w tym moze nic dziwnego(a moze i jest) ale zrobil to przez zaslaniajace mnie praktycznie w 100% powalone drzewo.

Druga sprawa trawki na pol metra... jakis czas temu zassalem se fajnego addonika ktory pokazuje z oczu AI w jakiej jest pozycji po mojej smierci(AI ktory mnie zdiol). No wiec padam na twarz jak detka. A AI lezy se na ziemi... krzaki mu wszystko zaslaniaja. Przed oczyma i do okola genialna trawka z ArmA2. Ja sie zastanawiam jak ten koles mogl mnie widziec... nawet jak by to bylo 20m to ta nieskoszona trawa ogranicza jego widocznosc do.... 20cm? To ja sie musze meczyc.. pasc na glebe, uklepac ta piekielna trawke by cos widziec... a ten ma jakis przenikliwy wzrok?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: A2OA: Pierwsze wrażenia

Post autor: PROCIK »

Proste, nie graj z AI, Ty masz przewagę sprytu a AI widoku. Co do drzewa, to nawet żywy gracz by cie wyłapał, choćby po odgłosie strzałów lub dymku, a AK ma to do siebie, ze lubi przestrzeliwać drzewa. Już amerykanie przekonali się o tym w Wietnamie :)
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: A2OA: Pierwsze wrażenia

Post autor: mant3z »

To o co pytasz Driver nie uległo zmianie, czy nawet minimalnej poprawie.


BTW: Twój post ma tyle byków, że nie da się go czytać. :no
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: A2OA: Pierwsze wrażenia

Post autor: DRIVER »

PROCIK pisze:Proste, nie graj z AI, Ty masz przewagę sprytu a AI widoku. Co do drzewa, to nawet żywy gracz by cie wyłapał, choćby po odgłosie strzałów lub dymku, a AK ma to do siebie, ze lubi przestrzeliwać drzewa. Już amerykanie przekonali się o tym w Wietnamie :)
Ja to doskonale rozumiem... ale to nie bylo male drzewko tylko DRZEWO. Trzeba miec mega farta by trafic za 1 razem... A co do gry z AI. Evo czy Domi zobowiazuje do gry z AI :)
mant3z pisze:To o co pytasz Driver nie uległo zmianie, czy nawet minimalnej poprawie.


BTW: Twój post ma tyle byków, że nie da się go czytać. :no
Ja obecnie jestem sobie w szpitalu... Tak do 13-tej godziny wszystko jest ok. Potem przynosza mi prochy... Daj wiare lub nie ale po nich przez pare godzin... Coz, moge powiedziec ze pewne uzywki przy tym to pikus :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Pik
Posty: 36
Rejestracja: 20 listopada 2007, 00:56
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Kuloodporne krzaki w A2OA?

Post autor: Pik »

Pan Pikuś :D.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 Operation Arrowhead”