VB2 Dyskusja o projekcie.
Moderatorzy: VoY, Inkwizytor
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
VB2 Dyskusja o projekcie.
W dniu dzisiejszym odbędzie się bitwa testowa o godz. 20.30 ( obecność na TS3 obowiązkowa ).
Zakres testów ( zmiany )
1. Resy pojazdów opuszczonych - teraz będą resować się jako wyłączone, uzbrojone i zatankowane.
2. Synchronizacja startu misji - na starcie misji dochodzi do synchronizacji graczy. Dopiero potem startuje filmik.
3. Nowy model wyświetlania intro - brak kursora i nowe efekty z wyświetlanym tekstem.
4. Alarm ostrzegawczy - w przypadku zblizania się do wrogiego resa gracz zostanie ostrzezony komunikatem na ekranie.
5. Wsparcie lotnictwa bojowego - strony mają do dyspozycji myśliwce SU34/Harrier z bombami GBU. Jednostki Spec. wyposazone są w celowniki las. Pomysł był planowany już w VB1 ale dopiero dzisiaj udało nam się to dograć finalnie.
Wprowadzane będą nowe pomysły wraz z przejściem na platformę OA.
Chętnie wysłuchamy nowych pomysłów od graczy. Prośba jednak o pomysły ciekawe dla projektu a nie dla gracza w stylu "daj nam 4 pociski smaw".
Zakres testów ( zmiany )
1. Resy pojazdów opuszczonych - teraz będą resować się jako wyłączone, uzbrojone i zatankowane.
2. Synchronizacja startu misji - na starcie misji dochodzi do synchronizacji graczy. Dopiero potem startuje filmik.
3. Nowy model wyświetlania intro - brak kursora i nowe efekty z wyświetlanym tekstem.
4. Alarm ostrzegawczy - w przypadku zblizania się do wrogiego resa gracz zostanie ostrzezony komunikatem na ekranie.
5. Wsparcie lotnictwa bojowego - strony mają do dyspozycji myśliwce SU34/Harrier z bombami GBU. Jednostki Spec. wyposazone są w celowniki las. Pomysł był planowany już w VB1 ale dopiero dzisiaj udało nam się to dograć finalnie.
Wprowadzane będą nowe pomysły wraz z przejściem na platformę OA.
Chętnie wysłuchamy nowych pomysłów od graczy. Prośba jednak o pomysły ciekawe dla projektu a nie dla gracza w stylu "daj nam 4 pociski smaw".
- Inż. Michalko
- Posty: 59
- Rejestracja: 26 września 2007, 13:14
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
punkt 4 jest bardzo dobry, tak samo jest na bezrerku tylko wtedy jak jest taki komunikat to gra strasznie przycina , mam nadzieje że w VB tak nie bedzie
Virtual Battle 1st campaign veteran.


- DRIVER
- Posty: 247
- Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6869863
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Koszalin
Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Rozumiem ze przechodzac na OA bierzesz pod uwage wykozystanie takich klimatow jak UAV.
Ja chcialbym zobaczyc VB w trybie nocnym... to moze byc calkiem ciekawe. Piloci beda musieli dodatkowo kombinowac.
Fajnie tez by byla implementacja terenow zurbanizowanych(z tego co sie orietuje OA ma miec ich sporo).
Albo poszczegolne OBJ pilnowane przez AI. albo jakies wartosciowe punkty pilnowane przez AI(talibow) np stanowiska mozdzierzowe.
Ja chcialbym zobaczyc VB w trybie nocnym... to moze byc calkiem ciekawe. Piloci beda musieli dodatkowo kombinowac.
Fajnie tez by byla implementacja terenow zurbanizowanych(z tego co sie orietuje OA ma miec ich sporo).
Albo poszczegolne OBJ pilnowane przez AI. albo jakies wartosciowe punkty pilnowane przez AI(talibow) np stanowiska mozdzierzowe.
Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Witam
punkt 5 mi nie odpowiada
to stworzy bardzo pozycyjną postawe graczy
nie bedzie walki i nikt nie bedzie chcial cieżkimi sie poruszac
punkt 5 mi nie odpowiada
to stworzy bardzo pozycyjną postawe graczy
nie bedzie walki i nikt nie bedzie chcial cieżkimi sie poruszac
Chlebak
słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą

słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą


Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Z moich obserwacji (po wczorajszej grze) wynika, że jest dokładnie odwrotnie 
Obecność myśliwców tylko zaostrzyła bitwę.

Obecność myśliwców tylko zaostrzyła bitwę.

- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Trance a czym się poruszałeś po mapie ? Bo ja czołgiem, i dostawałem w du...ę zaraz po o puszeniu resa. Moim zdaniem to trochę za mała mapka dla samolotów. Gdyby jeszcze samoloty były by bez radaru to Okay, ale tak to lekka lipa.
- DRIVER
- Posty: 247
- Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6869863
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Koszalin
Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Mi sie wydaje ze problemem nie sa samoloty tylko wieczne problemy z widocznoscia w Armie.
Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Dlatego jest kilka slotów AA/AT i to nie jest żaden problem zabrać wyrzutnię AA i ściągnąć taki mysliwiec. Resują się co pół godziny, więc załatwienie jednego daje spokój na naprawdę długi czas.

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Moim zdaniem przy rozrzuceniu sektorów jak np. na Podagorsku samoloty są bardzo OK przy długich resach. We wczorajszej bitwie testowej na 1 sektor faktycznie było ciasno ale samoloty są super. Usunięcie samolotowi radaru to jakaś kompletna porażka. Jeśli mają tylko bomby GBU, działka i ew. bomby konwencjonalne to nie ma problemu, bo mogą atakować albo tylko wizualnie albo jak dostaną cel laserem. Usunięcie radaru wróci nas do czasów I lub II WŚ. Wojna jest brutalna i jeśli chcemy usuwać to, co w bitwie się przydaje i nie robi przesady... to dajmy sobie pałki i walczmy wręcz.
Pomysł z rozmieszczeniem lotnisk bardzo mi się podoba. Jeśli resy na lotnisku będą działały poprawnie to świetny pomysł.
Pomysł z rozmieszczeniem lotnisk bardzo mi się podoba. Jeśli resy na lotnisku będą działały poprawnie to świetny pomysł.

