Rozgrywki COOP na serwerze A2C
Moderator: Inkwizytor
Re: Rozgrywki COOP na serwerze A2C
Takistan - pod osłoną nocy amerykański oddział specjalny ma za zadanie odbić ważnego pracownika ONZ z rąk Talibów - informacje o jego miejscu przetrzymywania znajdują się w pancernej bazie wojsk takistańskich w miejscowości Garmsar. Wytypowano cztery baraki, które mogą zawierać te dane. W barakach śpią żołnierze takistańscy (są potencjalnie groźni - podczas przeszukiwania należy ich eliminować). Oddział specjalny posiada operatora satelitarnego (tutaj informacje o tym dodatku), który może łatwo identyfikować każdego z członków oddziału oddzielnie. Oddział powinien jak najdłużej pozostać niewykrytym. W razie wykrycia włączy się alarm, wszyscy żołnierze zostaną obudzeni i wybiegną z baraków - również członkowie załóg pancernych (w bazie stacjonuje kilka takich jednostek) - dopiero w takim przypadku do akcji mają wkroczyć dwa angielskie śmigłowce WildCat (którymi drużyna została dostarczona w okolicę miejsca akcji). W ciągu 5 minut od wszczęcia alarmu dokumenty zostaną zniszczone - dlatego drużyna musi kontynuować przeszukiwanie tych informacji a piloci śmigłowców muszą dokonywać precyzyjnych cięć (śmigłowce posiadają rakiety namierzane laserem przez strzelca oraz ciężkie karabiny maszynowe).
Po odnalezieniu dokumentów należy dostarczyć je do któregokolwiek ze śmigłowców i po kilkuminutowej analizie będzie znane orientacyjne miejsce przetrzymywania zakładnika.
Potem pozostaje odbicie zakładnika i dostarczenie na lotnisko bazowe.
Tutaj film przedstawiający możliwości wykorzystywanego w tej misji skryptu Jaromaz Satcom - przy okazji misja będzie wyglądała podobnie do tej pokazowej z filmu
Ujęcia z filmu:
Informacje techniczne:
- miejsce umieszczenia dokumentów jest losowe (jedna z kilkunastu pozycji)
- miejsce umieszczenia zakładnika jest losowe - to jeden z sześciu regionów - w każdym z tych regionów może znajdować się w 2-3 predefiniowanych miejscach - każdy z tych terenów jest broniony przez Talibów już od początku misji
- losowanie odbywa się na starcie misji i zakładnik oraz dokumenty przez całą misję fizycznie znajdują się we właściwych miejscach (można odbić zakładnika przeszukując każdą wrogą wioskę oddzielnie - ale to syzyfowa praca i nie sądzę aby przy tylu Tango (bez odrobiny szczęscia przy wyborze wiosek) oddział mógł pozostać przy życiu )
- żołnierze w bazie śpią - czasami budzi ich dźwięk otwieranych drzwi baraku - baraki oficerskie są patrolowane przez szeregowców (oprogramowane animacje otwierania każdego z drzwi baraku podczas patrolu jak i podczas opuszczania pomieszczeń przez śpiących żołnierzy - efekt wybiegania ich jest niesamowity jak na Armę (oczywiście martwi nie wybiegają )
- po całym Takistanie poruszają się patrolowe jednostki wojskowe
Grupy (17 slotów):
Alpha + Bravo - 2 x 4 żołnierzy SPEC - broń wytłumiona
Delta - Snajper + obserwator - broń bez tłumików
Charlie - Sanitariusz + inżynier - reguralne wojsko bez notkowizji i tłumików.
November - 4 pilotów/strzelców i dodatkowo operator satelitarny mogący pełnić funkcję pilota/strzelca (tylko piloci mogą pilotować śmigłowce).
Na satelicie oznaczeni są tylko żołnierze spec - Alpha Bravo oraz Delta
Ostatnio zmieniony 18 marca 2013, 22:25 przez Jaromaz, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Rozgrywki COOP na serwerze A2C
W najbliższą sobotę zapraszam na Joint Operations WinterRed - moja prosta (w założeniach) misja dla regularnego, zimowego wojska Federacji Rosyjskiej /33 sloty/.
Idzie zima - od piątku wprowadzamy wyspę zimową Thirsk oraz KuiK's Winter Camo Pack do standardowego zestawu A2C.
Opis misji:
Przeciwnik: Armia USA /zimowe/, obserwatorzy ONZ, członkowie załóg Tungusek WOC /zimowe/.
Dostępny sprzęt: BTR-90, Wodnik, UAZy i ciężarówka (podział na 3 grupy).
Zadania: zniszczyć obronę przeciwlotniczą (cztery Tunguski WOC oznaczone na poniższej mapie) oraz zająć miasto Thirsk z wykorzystaniem wsparcia z powietrza AI (myśliwiec Su-27 oraz śmigłowce Ka-52 - dostępne dopiero po wykonaniu pierwszego zadania).
Oparte na UPSMON losowe patrole po całej powierzchni wyspy (z rozsądnym paskowaniem umiejętności). Start trzech zimowych grup Rosjan (33 osób) z trzech północnych cypli wyspy.
Dwie osoby mogą grać po stronie zachodu - strzelec wyborowy i obserwator (prywatna firma). Strzelec ma oddzielnie przydzielone zachodowi dwa zadania - główne: zlikwidować przywódcę Rosjan (oficer Specnaz), drugie: zlikwidować 2 żywych graczy (zlicza się na konto strzelca dla każdego zabitego oddzielnie i po wykonaniu zadania wyświetla się o tym monit obu stronom konfliktu - informacje imienne o zlikwidowanych celach przez snajpera zachodu oraz o tym kto ze wschodu zlikwidował tego snajpera aktualizują się bezpośrednio w treści zadań). Obserwator jest tylko pomocnikiem/towarzyszem (nie ma wpływu na zliczenie zadań) - ale posiada radio dalekiego zasięgu Członkowie tej grupy poruszają się czarnym SUVem. Jeżeli te postacie nie będą kierowane przez graczy i nie zostaną wyłączone na starcie misji, to kontrolę nad nimi przejmuje UPSMON.
Fotka strzelca wyborowego Zachodu wraz z obserwatorem:
Cel dla strzelca wyborowego Zachodu - głównodowodzący Wschodu /Zulu/:
W każdej z trzech grup Rosjan jest po jednym strzelcu wyborowym i ich głównym celem jest wypatrzenie i zniszczenie strzelca Zachodu nim zdąży wykonać swoje zadanie.
Amerykanie wyślą w ciągu 1,5-2 godzin bezpośrednią ochronę Tungusek - dlatego warto będzie wykonać to zadanie z zachowaniem podziału na grupy
W przeciwieństwie do letnich wojsk wschodu z Army, rosyjskie jednostki zimowe prezentują się znacznie lepiej od amerykańskich. Tutaj mój filmik, który prezentuje początek misji, część wyspy i klimat gry. Po kliknięciu na górną grafikę dostepne powiększenie (zrzuty również pochodzą z początku misji WinterRed).
UWAGA: Eksperymentalnie (skryptowo) wyłączona jest możliwość stawiania markerów w trakcie misji oraz korzystania z waypointów (SHIFT+kliknięcie na mapie). Zamiast standardowego GPSa dostępny będzie DAGR (klawisz Home).
Rozkład slotów misji.
Zapraszamy do rozgrywki wszystkie zaprzyjaźnione grupy coopowe Arma 2 - prosta paczka instalacyjna ze wszystkimi niezbędnymi addonami tutaj.
Zapisy w tym wątku
Ostatnio zmieniony 18 marca 2013, 22:26 przez Jaromaz, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Rozgrywki COOP na serwerze A2C
więcej informacji o rozgrywkach coopowych na naszym 64-slotowym serwerze Arma 2 (Arma 2 + OA + ACE 2 + ACRE) znajdziecie na nowej stronie: www.arma2coop.pl.
Re: Rozgrywki COOP na serwerze A2C
Witam.
Kilka dni temu na naszym FTP udostępniliśmy repozytorium Yoma addon sync - także wszystkie addony wymagane do gry na naszym serwerze można z łatwością ściągnąć za pomocą tego prostego programu. Więcej informacji na naszej stronie oraz forum: www.arma2coop.pl
Zapraszam do ściągania i grania
Kilka dni temu na naszym FTP udostępniliśmy repozytorium Yoma addon sync - także wszystkie addony wymagane do gry na naszym serwerze można z łatwością ściągnąć za pomocą tego prostego programu. Więcej informacji na naszej stronie oraz forum: www.arma2coop.pl
Zapraszam do ściągania i grania