ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...

Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...

Post autor: VoY »

Wszystkim zainteresowanym składam propozycję umieszczenia w tym wątku pytań które Was nurtują odnośnie OA.
W niedługim czasie przygotuję artykuł w którym zawarte będą odpowiedzi na te pytania ( przynajmniej na większość ).

Pytania proszę formułować jasno i czytelnie.
Dla przykładu: Ile wysp będziemy mieli do dyspozycji w OA? ... itp
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...

Post autor: SaS TrooP »

Czy nastąpiły jakieś wieksze lub mniejsze zmiany w edytorze misji?
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...

Post autor: FOX-PL* »

Czy będzie możliwość regulacji siatki w lunetach karabinów wyborowych w celu oddania strzału na sporych dystansach, celując cetralną cześcią krzyża?

Czy tryb tzw. bipod, dwujnogu, podpierania broni będzie zastosowany?

Czy zastosowano jakikolwiek tryb ostrzegania i obronny w pojazdach lotniczych przet atakiem pocisków AA?
ProteziakSaSPL
Posty: 142
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
ID Steam:
Numer GG: 1070609618
ID gracza: 58579
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...

Post autor: ProteziakSaSPL »

1. Czy dodane zostaną jakieś nowe animacje postaci (np. podczas wsiadania do pojazdów)?
2. Jakie frakcje będą dostępne w grze (czy będą jednostki polskie)
3. Czy akcja kampanii dla jednego gracza będzie dynamiczna (tzn. nie całkiem jak Call of Duty, ale też ciut szybciej niż poprzednie gry Bohemia Interactive)?
4. Czy będzie możliwość używania broni osobistej z pokładu pojazdów (szczególnie śmigłowców)? Czy SI będzie umiała wykorzystać taką możliwość?
5. Czy wreszcie dwa pojazdy będą mogły normalnie minąć się na drodze (czy zostanie poprawiona ogólna umiejętność jazdy krzemowych kompanów)?
6. Czy możemy spodziewać się jakiś nowych efektów graficznych?
7. Czy fizyka gry ulegnie jakiejś zmianie (poprawie)?
8. Czy zostanie poprawiona optymalizacja względem pierwowzoru?
9. Czy do uruchomienia gry będzie potrzebna ArmA II?
10. Czy w razie posiadania ArmA II będzie można ściągnąć Operation Arrowhead jako darmowy dodatek?
11. Jakich nowych rodzajów uzbrojenia (pojazdów, broni) możemy się spodziewać? Czy będą to bombowce strategiczne, atomowe okręty podwodne klasy Los Angeles, czy może proca?
12. Czy na mapach Operation Arrowhead będą umieszczone jakieś malownicze zakątki a la kanion rzeki w misji Just Like Old Times w Modern Warfare 2 , na widok których przysłowiowa szczena upada na przysłowiową podłogę?
Awatar użytkownika
Romanov
Posty: 214
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 12:03
ID Steam:

Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...

Post autor: Romanov »

cytat
"11. Jakich nowych rodzajów uzbrojenia (pojazdów, broni) możemy się spodziewać? Czy będą to bombowce strategiczne, atomowe okręty podwodne klasy Los Angeles, czy może proca?"
niestety nie przewiduje sie innych nowosci tylko stacja kosmiczna "MIR"
Chlebak
słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...

Post autor: mant3z »

SaS TrooP pisze:Czy nastąpiły jakieś wieksze lub mniejsze zmiany w edytorze misji?
To ja już Ci na to odpowiem bo jest oficjalne info.
Dostaniesz w pełni sprawny edytor 3D i generator randomowych miast.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...

Post autor: SaS TrooP »

No dobra, ale sąd masz pewność, że to wszystko?
Ha!

No to nowe pytanie:

13. Jakich nowych modułów (poza ew. generatorem miast, które jak mi się wydaje nim będzie) możemy się spodziewać?


Proteziak, graj w Call of Duty...
Nic szybciej, byleby wydajniej i ciekawiej.
Awatar użytkownika
PACO
Posty: 16
Rejestracja: 02 stycznia 2010, 02:50
ID Steam:
Numer GG: 9666052
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poland

Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...

Post autor: PACO »

Czy fizyka w Operation Arrowhead różni się, od fizyki zastosowanej w ArmA II? Jeżeli tak, to jakie są różnice?
"Świadomość chroni, ignorancja naraża..."
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...

Post autor: SaS TrooP »

Czy przewrócone drzewa będą stanowić fizyczną przeszkodę i czy AI będzie przez nie widziało?
Zero
Posty: 10
Rejestracja: 23 lutego 2010, 10:47
ID Steam:
ID gracza: 3610

Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...

Post autor: Zero »

1. Czy w klawiszologii pojawią się jakieś nowe możliwości, funkcje, zachowania?
2. Czy sloty i struktura ekwipunku będą takie, jak w "podstawce" (ilość, przyporządkowanie grup ekwipunku do poszczególnych slotów)?
3. Czy będą jakieś zmiany w menu rozkazów drużyny, a jeżeli tak to jakie?
4. Czy poprawiona zostanie animacja AI-ków, aby po ich zabiciu/poważnym zranieniu padali od razu, a nie kończyli animację np. przeładowania/zmiany broni?
5. Czy w grze przewidziano okrzyki: "Allahu Akbar!" czy "Yallah, yallah!"?
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...

Post autor: r2d2 »

1.Czy i jak będą działały indywidualne osłony balistyczne? :rox
2.Widzałem że zmieniają coś z balistyką pocisku, przechodzi przez cel i leci dalej - i tu pytanie czy zawsze będzie to przedłużenie paraboli, czy może czasem pocisk po przejściu przez cel będzie mógł skręcić? :rox
3.Czy bedzie możliwość opieranie broni np. o murki celem jej stabilizacji i precyzyjniejszego strzelania w pozycjach innych niż leżąca?
:) :hapy
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”