Czy istnieje możliwość wpisania tekstu w wyzwalaczu (zn. ten tekst wyświetlany na dole), aby był kolorowy? Chodzi mi o taki efekt
"Wasyl: Ej Wania, cho no tu." Proszę o pomoc.
kolorowy tekst na ekranie
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: kolorowy tekst na ekranie
Nie wiem, czy jest prostszy sposób, ale można to zrobić za pomocą TitleRsc:
w description.ext:
a wywoływać należy tak:
Sry za rozjechane taby i spacje
[edit]: a sory, widzę, że chcesz mieć część tekstu w innym kolorze a cześć w innym - to się robi za pomocą: http://community.bistudio.com/wiki/Dial ... tured_text
w description.ext:
Kod: Zaznacz cały
#define ST_CENTER 0x02
#define CT_STATIC 0
class RscTitles
{
class MyLabel
{
idd = -1;
movingEnable = 1;
duration = 999;
fadein = 0;
onLoad = "uiNamespace setVariable['mojText', _this select 0]";;
name = "moj text";
class controls
{
class MojText
{
idc = 200;
x = 0; y = 0.7;
w = 1; h = 0.1;
type = CT_STATIC;
style = ST_CENTER;
lineSpacing = 1.00;
sizeEx = 0.07;
font = "Zeppelin32";
colorBackground[] = {0, 0, 0, 0}; //to jest przezroczysty kolor w formacie RGBA
colorText[] = {1, 0, 0, 1}; //kolor textu w formacie RGBA - ten jest czerwony
text = "";
};
};//MyLabel
};//TitleRsc
Kod: Zaznacz cały
titleRsc ["MyLabel", "PLAIN"];
((uiNamespace getVariable 'mojText') displayCtrl 200) ctrlSetText "text ktory chesz wypisac";
[edit]: a sory, widzę, że chcesz mieć część tekstu w innym kolorze a cześć w innym - to się robi za pomocą: http://community.bistudio.com/wiki/Dial ... tured_text
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: kolorowy tekst na ekranie
Oj, chyba jednak pozostanę przy tradycyjnych kolorach
. Dziękuję za pomoc.
