UAV z Mando Missile

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jaromaz
Posty: 92
Rejestracja: 23 marca 2007, 12:26
ID Steam:

UAV z Mando Missile

Post autor: Jaromaz »

Polecam zapoznanie się z Predatorem (UAV) z modu Mando Missile - jest w nim zawarta misja pokazowa (do edycji)

Można zatrzymać kamerę na celu - cel jest wtedy cały czas wycentrowany mimo ruchu UAVa - można się wtedy dokładnie (i bez zbędnych ruchów) przyjrzeć otoczeniu ... UAVem porusza się przez naciśnięcie SHIFT i lewym przyciskiem myszy równocześnie (jako punkt docelowy nad którym krąży). Kółkiem myszy zbliżenie celu. Działa FLIR i lockowanie celów. Specjalny filtr 3D sprawia, że obraz wygląda jak z kamery wideo (śnieży) - poniżej kilka zrzutów:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: UAV z Mando Missile

Post autor: Marine91 »

Wszystko fajnie, jednak u mnie po którymś okrążeniu UAV zaczyna bawić się w kamikadze i spada na ziemię. Da się coś z tym zrobić? Bo to naprawdę bardzo ciekawa opcja.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jaromaz
Posty: 92
Rejestracja: 23 marca 2007, 12:26
ID Steam:

Re: UAV z Mando Missile

Post autor: Jaromaz »

tak - da się (zapomniałem) :)

w polu inicjacji UAVa wpisz:

this disableAI "AUTOTARGET"; this disableAI "TARGET";

jak nie chcesz żeby strzelano do UAVa to dodaj

this setcaptive true;
Obrazek
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: UAV z Mando Missile

Post autor: Marine91 »

Dzięki :) Działa idealnie.
Obrazek
soldat521
Posty: 7
Rejestracja: 02 czerwca 2010, 22:04
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: UAV z Mando Missile

Post autor: soldat521 »

powie mi ktośś jak zrobic zeby to dzialalao wkladam wszytsko do AddOns i nie dziala ;/
Awatar użytkownika
Ryder666
Posty: 17
Rejestracja: 27 czerwca 2010, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: UAV z Mando Missile

Post autor: Ryder666 »

soldat521 pisze:powie mi ktośś jak zrobic zeby to dzialalao wkladam wszytsko do AddOns i nie dziala ;/
Chodzi o to, że nie wszystko idzie do Addons.
Katalogi z folderu missions wrzuć do katalogu użytkownika u mnie jest to D:\Program Files\Moje dokumenty\ArmA 2 Other Profiles\Mike%20\missions
Bedziesz mógł uruchomić te misje w edytorze.
Addony wrzuć poprostu do katalogu z addonami w głównym katalogu gry.
Nie wiem tylko co zrobić ze skryptami.
Podczas zabawy UAV nie działa mi opcja manualnego sterowania rakietami. W widoku UAV po wciśnięciu F1 jest mini pomoc objaśniająca działanie i tam jest instrukcja, że po wciśnięciu F4 można przeskoczyć do widoku z wystrzelonej rakiety i ręcznie nią sterować, u mnie to nie działa albo te skrypty gdzieś musze powrzucać.
Czy plik z katalogu Keys wrzucić do Keys z głównego katalogu gry ?

Ten FLIR jest jakiś dziwny bo u mnie rozmazuje tylko obraz, powinien podświetlać na biało obiekty emitujące ciepło w tym ludzi a tak nie jest.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”