Kilka pytań o skrypty

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Kilka pytań o skrypty

Post autor: Furman »

Mimo tego,że dobrze radzę sobie z edytorem,i mniejszymi skryptami bardziej skomplikowane skrypty sprawiają mi problem.
Prosiłbym o pomoc z dwoma skryptami,ponieważ nie wiem specjalnie jak je napisać.
1:Skrypt na "schowanie broni".Chodzi o to ,że chciałbym ,aby skrypt usuwał broń graczowi,sprawdzał przedtem jaka to broń i "zapisywał" to,po czym przy aktywacji drugiego skryptu byłaby możliwość dodania broni z powrotem.
Czyli coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

sprawdź broń gracza i zapamiętaj;
removeallweapons Furman;
Furman setCaptive True

Kod: Zaznacz cały

Furman setCaptive False;Furman addweapon "zapamiętana broń 1.";Furman addweapon "zapamiętana broń 2.";...(etc.)
2:Chciałbym ,aby po zbliżeniu się do samochodu w okienku akcji dodawała się możliwość "Odblokuj samochód".Gracz dostawałby animację ,po czym animacja wyłączałaby się (skryptem,a nie z końcem animki)i samochód odblokowywałby się.
Nie wiem jak zrobić ,żeby dodawałaby się akcja w okienku akcji i byłaby wyświetlona tylko przy odległości 1m.
Jeśli chodzi o resztę to wiem jak włączyć animację i odblokować wóz.

Kod: Zaznacz cały

Furman setCaptive false
~1
Furman switchmove/playmove "Animacja"
~20
<wyłączenie animacji>
~1
Wóz1 lockDriver false
~1
Wóz1 lockCargo false
~1
exit
Jakbym coś,niezrozumiale wytłumaczył,to piszcie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”