Virtual Battle - ogólna dyskusja.

VirtualBattle 2009

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: seba200 »

* W punktach z amunicją nie można pobrać - ładunków wybuchowych i min.
Obrazek
[EC] Maciek
Posty: 18
Rejestracja: 28 listopada 2009, 11:16
ID Steam:
ID gracza: 381060

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: [EC] Maciek »

Ja miałem też inny problem latałem mi24 , nie wiem czy tak miało być ale na radarze praktycznie nie miałem kropek czerwonych, wiec albo się mega ukrywaliście albo coś było nie tak. Widziałem wrogie heli na granicy widoczności a na radarze pusto było. Wojtek pomyśl nad zrobieniem skryptu do wstrzymywania misji żeby ludzie mogli się np łączyć np po dziesięciu na min wtedy nie powinno byc problemów ze skryptami a misja by stała ...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
olo101
Posty: 38
Rejestracja: 04 sierpnia 2008, 19:26
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Zduńska Wola

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: olo101 »

kiedys grajac na publicznym serwerze grajac w jakas latajaca misje widzialem zajesty patent. Zamiast tego cholernego radaru na gorze ekranu byl tylko sam kompas. Co dziwniejsze ze to chodzilo bez zadnych dodatkow na golej armie. Czy to jest mozliwe do wlaczenia czy juz musialbys grzebac w skryptach.
Tak na marginesie super srawa bylaby jakbysmy mieli to co w ICarmie, radar ale tylko z bialymi kropkami, zadnej mozliwosci lokowania i rozpoznawanie celow w granicy widocznosci.
Obrazek

Dobry kebab szczypie dwa razy
miś
Posty: 25
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 15:50
ID Steam:

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: miś »

Czarnoruś:
zalety: każdy zna
wady: wydajność/wymagania

Podagorsk:
zalety: świetny klimat - jakby gotowa do zamieszkania, autor włożył naprawde dużo pracy i serca żeby wyspa wyglądała "naturalnie"
wady: nie stwierdzono ;p ...no dobra, pancerniacy mogą mieć kłopoty (- rozwiązanie: ograniczyć ilość "RPG")

Sbrodj:
zalety: znacznie(!) lepsza "wydajność" od pozostałych wysp
wady: autor zrobił ordynarną arene do wypasu tanków, "łyso", roślinność/drogi robione "w kwadrat".

orientacyjne FPSy (dyst.2500m - przelot heli + inf w mieście):
C: 50
P: 70
S: 110
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Mizz
Posty: 19
Rejestracja: 04 grudnia 2009, 17:15
ID Steam:
Numer GG: 2700647
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk/Kętrzyn

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: Mizz »

Podagorsk jest mapką fajnie zalesiona , widoczne jest tez zroznicowanie terenowe. uwazam ze dla naszych czołgistow i pilotow, ktorzy sa zdolnymi graczami (tak tak tutaj wlasnie nastapila pochwała)teren nie bedzie stanowił problemu, co wiecej rozwiną swoje umiejetnosci do pozniejszych walk a ponadto zdobeda nowe doswiadczenie w innym terenie

Sbrodj Island jest mapką zbyt pusta. tutaj wypowiem sie jako jeden z członkow piechoty ze walka na otwartych terenach dla żołnierzy jest cięzka. Dla pancerniakow walki na otwartym polu sa oczywiscie duzo fajniejsze, ale chcialbym zebysmy zagrali taka mapkę na ktorej i piechota i siły pancerne i siły powietrzne beda w miare mozliwosci usatysfkacjonowane (pamietajmy ze nie da rady zadowolic wszystkich )


Pozdrawiam
Who Dares Wins
Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: VoY »

Kłopoty z Mi24 sprawdzę ale zalecam Macku abyś aktualizował misje na serwerze. Graliśmy starą 0.93.
Sprawdzaj maile.
W kwestii "czerwonych kropek" i lokowań mogę jedynie powiedzieć że misja była źle wystartowana. Obowiązuje nas EXPERT więc admini powinni tych ustawień pilnować.

Pogadam ze "scryptmistrzami" o kwestii skasowania czerwonych kropek na nieaktywne białe.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: PROCIK »

Tak jak pisalem wczesniej, ja jako pancerniak mowie ze otwarty teren i plaski nie zawsze jest taki super dla pancerki. Oczywiscie szybciej sie przemieszcza i dalej strzela ale i tym samym jest sie bardziej odkrytym na strzaly przeciwnika, poza tym slyszalem ze na Sbrodj Island bedzie mozna znaczniej rozwinac lotnictwo mysliwskie jak i transportowe. To kolejne problemy dla tankistow, prawda? Otwarty teren zwiekszy dystans miedzy czolgami i do tego dobre bazy z samolotami zwieksza zagrozenie z powietrza. Podsumowujac jak dla mnie nie ma znaczenia jaka wyspe wybierzemy, trzeba umiec poradzic sobie w roznych warunkach pola walki.
W Podagorsku zawsze mozna na szczycie gorki porozwalac drzewa i zrobic sobie punkt wsparcia artylerii czolgowej na jakis wybrany teren :)
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: ufoman »

Czy jest szansa na nocne operacje?
Awatar użytkownika
DonArkado
Posty: 50
Rejestracja: 27 listopada 2009, 16:16
ID Steam:
Numer GG: 4373239
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica/Wrocław
Kontakt:

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: DonArkado »

myśle że tak było ustawione na mapie. Amerykańcom tez resowały sie śmigła po 15-20min. Nawet w pewnym momencie stoperem mierzyliśmy :) Jest jednak kilka innych ważniejszych rzeczy np. gdy ktoś spalił komuś śmigło a ono sie nie rozbiło tylko wylądowało gdzieś w lesie to po 5 min "teleportowało" sie spowrotem do bazy czyli znikły możliwości pozbawienia 2giej strony np. transportu lotniczego. Troche to głupie było bo nawet nie trzeba było jeździć naprawczymi by śmigła ratować, wystarczyło w bazie poczekać aż same sie teleportują
Me GoSu K?? U LaMe No GaMe !! U Don't Have Brain !!
Play With The Best !! Die Like The Rest !!
I Play With GoSu !! U Wanna Try ?? LaMe Don't Cry !!
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: mant3z »

Sbrodj Island - VB
Fajnie że jest symetryczna, szkoda że jest strasznie płaska i nudna (uboga w drzewa i obiekty)... z góry wygląda ohydnie.
Plusem będzie zapewne duża ilość FPS'ów i możliwość użycia herkulesa.
Nie oddaje głosu bo aż tak bardzo nie przejmuje się mapką :)
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: VoY »

Ufo jak pewnie wiesz misje VB mają opcje NOC :)
Słyszałem też że wiosenna pogoda ma być kapryśna ... więc nie wiem w jakich warunkach przyjdzie nam walczyć :).
Patrzę też na tą wyspę duala ale trochę mała no i ta rzeka. Mosty to gardła gdzie poluje się na pojazdy.
Obrazek

Obrazek
Zablokowany

Wróć do „VB1”