długo wczytujące się tekstury
Moderator: Inkwizytor
długo wczytujące się tekstury
Witam, proszę o pomoc w irytującej mnie sprawie, a mianowicie:
Przy mapach typu Evo lub Warfare dochodzi często do sytuacji w której po odrodzeniu do kilkunastu sekund mam na ekranie różnego rodzaju bryły geometryczne zamiast faktycznych elementów terenowych, budynków lub pojazdów. Po pewnym czasie przybierają docelowe kształty jednak trwa to długo i opóźnia mi pracę kompa. Nadmieniam, że configu nie zmieniałem i do niedawna wszystko było ok.
Przy mapach typu Evo lub Warfare dochodzi często do sytuacji w której po odrodzeniu do kilkunastu sekund mam na ekranie różnego rodzaju bryły geometryczne zamiast faktycznych elementów terenowych, budynków lub pojazdów. Po pewnym czasie przybierają docelowe kształty jednak trwa to długo i opóźnia mi pracę kompa. Nadmieniam, że configu nie zmieniałem i do niedawna wszystko było ok.


Re: długo wczytujące się tekstury
Może po nowym patchu ci się grafika przestawiła :/
Jak pomogłem daj Pozytywa 
Dziękuje

Dziękuje

Re: długo wczytujące się tekstury
Jaką masz karte graficzną?
Problem tkwi pewnie w małej (jak na arme) pamięci karty graficznej
Zmniejsz ustawienia: detale tekstur, pamięć wideo
Ale jak wcześniej było ok to nie wiem.
Problem tkwi pewnie w małej (jak na arme) pamięci karty graficznej
Zmniejsz ustawienia: detale tekstur, pamięć wideo
Ale jak wcześniej było ok to nie wiem.
Re: długo wczytujące się tekstury
grafa - GTX295,
Pamięć DDR3 1600MHZ 6gb
Procesor - I7
Windows 7 HP
Wszystko śmigało do tej pory na max detalach przy rozdzielczości 1920X1200, zmniejszam detale i nadal to samo...:-(
Pamięć DDR3 1600MHZ 6gb
Procesor - I7
Windows 7 HP
Wszystko śmigało do tej pory na max detalach przy rozdzielczości 1920X1200, zmniejszam detale i nadal to samo...:-(


- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: długo wczytujące się tekstury
Ja pamiętam jak na starym kompie grałem w Evo to przy wczytywaniu tekstur twardy dysk mi ostro pracował, może coś masz nie "teges" z twardzielem? Albo jakiś inny proces zajmuje twojego go.
Re: długo wczytujące się tekstury
Myślałem podobnie, sprawdzałem procesy i niby wszystko w normie, Arma przewija się w większości procedur jako pierwsza. Dyski kupiłem 2 nowe z High Speed WD. Na osobnym mam system aby nie kolidował. Początkowo wszystko było ok, nawet bardzo dobrze i płynnie wszystko śmigało... Sprawdzę dla pewności jeszcze raz ale coś mi tu śmierdzi problemami z pamięcią karty...


- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: długo wczytujące się tekstury
jak masz dwa dyski to proponuję zrobić RAID0, wydajność twardzieli wzrośnie dwukrotnie.Nexus pisze:Myślałem podobnie, sprawdzałem procesy i niby wszystko w normie, ARMA przewija się w większości procedur jako pierwsza. Dyski kupiłem 2 nowe z High Speed WD. Na osobnym mam system aby nie kolidował. Początkowo wszystko było ok, nawet bardzo dobrze i płynnie wszystko śmigało... Sprawdzę dla pewności jeszcze raz ale coś mi tu śmierdzi problemami z pamięcią karty...
Re: długo wczytujące się tekstury
Ja miałem kiedyś połączone dyski w RAID 0. Faktycznie wydajność wzrasta typu szybkie instalacje, szybkie otwieranie folderów, kopiowanie itp. w grach większej różnicy nie odczułem, ale odczułem to jak jeden dysk mi padł i wszystkie dane poszły się rypać
Jak drugi dysk ci jest potrzebny do kopi zapasowych to odradzam. A jak nie masz jakiś ważnych dokumentów, ulubionych aplikacji itp to polecam, ale wątpię aby był duży skok wydajności w Arma. 


Re: długo wczytujące się tekstury
Dokładnie tak jak piszesz, dane już raz straciłem.... i po to mi 2 dysk.Artek3333 pisze:Ja miałem kiedyś połączone dyski w RAID 0. Faktycznie wydajność wzrasta typu szybkie instalacje, szybkie otwieranie folderów, kopiowanie itp. w grach większej różnicy nie odczułem, ale odczułem to jak jeden dysk mi padł i wszystkie dane poszły się rypaćJak drugi dysk ci jest potrzebny do kopi zapasowych to odradzam. A jak nie masz jakiś ważnych dokumentów, ulubionych aplikacji itp to polecam, ale wątpię aby był duży skok wydajności w ARMA.


- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: długo wczytujące się tekstury
No cóż. Ja od ponad roku jadę w konfiguracji RAID0, nie mam żadnych problemów z dyskami. Nie trzymam na nich żadnych kolekcji filmów więc nawet jak coś padnie mała strata (no nie licząc sporej kolekcji addonów do ArmA/ArmA 2
)

Re: długo wczytujące się tekstury
Co do wczytywania się tekstur, to miałem takie sytuacje w Arma1. Nie raz przyczyną były jakieś dodatkowe addony, czasem pomogły nowsze sterowniki do karty, a pewnego razu nie mogłem się tego pozbyć i przyczyną był zawalony system, bo po reinstalacji systemu jak ręką odjął.
ktoś kiedyś napisał, że arma jest czuła na zawalony system i coś w tym prawdy jest 

