Advanced Combat Environment - ACE 2

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Jasina »

Mnie śmiga pięknie cały pakiet pod combained ops(ACE,ACEX,ACEX_SM,ACEX_USnavy,ACEX_RU) + ACEX_PLA tylko dwie uwagi:
1.Jam mam CO czyli ARMAII + dodatek(moduły pisane pogrubioną czcionką są pod CO)
2.ACEX_PLA się nie rozwija bo Fromaz z ekipy ACE zniknął a to on był odpowiedzialny za chińczyków(niemniej jednak działają :) )
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
LukeOne
Posty: 95
Rejestracja: 01 września 2010, 19:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: LukeOne »

Dzięki Tyran widzę że kolega jest w temacie :) masz u mnie plusa
combat ready
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: SaS TrooP »

Pobranie ACEX_PLA nie powinno niczego zepsuć, raczej dasz radę pograć, acz część ficzerów nie będzie działać (w sumie to połowa nie działała już wcześniej :D)
Awatar użytkownika
GenerałKyrwa
Posty: 63
Rejestracja: 27 maja 2010, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Elektrozavodzk

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: GenerałKyrwa »

Ale jakich "ficzerów" przecież wszystko śmiga cud miód :)
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Jasina »

Puk puk
Kto tam?
ACE 1.8 Stable

:D :D
nick w grze: Jasina
atikabubu
Posty: 12
Rejestracja: 10 lipca 2010, 15:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: atikabubu »

Ostatnia wersja (z wczoraj) dodała eksperymentalną wersję nowego sposobu strzelania artylerią

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pOrl5UjLBgA[/youtube]

Jak tylko dodadzą kalkulator balistyczny i parę poprawek to będzie git ;)
Obecnie nie wiem ocb z tymi słupami celowniczymi a dokumentacja na Wagn ma status: TO WRITE :ohno
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Marine91 »

Mam problem z modułem obrażeń ACE. Da się jakoś zrobić, żeby leczyć mógł tylko sanitariusz lub tylko postać gracza? Bo trochę mnie denerwuje sytuacja jak SI zostanie ranne, od razu kuca, żeby się wyleczyć. Często jest też tak, że do trafionego żołnierza podbiega kilku innych i całą grupą go leczą...
Obrazek
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Jasina »

Spróbuj moduł środki odurzające tylko dla sanitariuszy ale nie wiem czy o to ci chodzi :?
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Marine91 »

To wyłącza tylko adrenalinę i chyba morfinę zwykłym żołnierzom (kierowanym przez gracza). SI chyba w ogóle nie używa bandaży, morfiny itp. tylko leczy ogólnie ze wszystkich ran.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Jasina »

Marine91 pisze:To wyłącza tylko adrenalinę i chyba morfinę zwykłym żołnierzom (kierowanym przez gracza). SI chyba w ogóle nie używa bandaży, morfiny itp. tylko leczy ogólnie ze wszystkich ran.
No SI nie używa ACE'owskich medykamentów
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: SaS TrooP »

Jesteście pewni?
Po postrzale AI zachowuje się jakby aplikowało bandaż, podobno mogą je zakładać już także z plecaków, acz często zdarzało się, że taka jednostka była okrwawiona i np. nie umiała chodzić.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”