obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
Moderator: Inkwizytor
obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
oczywiście twórcy gry nie mogli dać porządnych dźwięków broni (tak jak broń powinna brzmieć)
co jest zamiast tego - wiecie dobrze - bzyknięcia, pierdnięcia, klekoty (zwłaszcza w przypadku kałachów - standard)
nawet porządnego pogłosu na otwartym terenie nie ma
wymiana dźwięków w grze przeze mnie raczej nie wchodzi w grę ponieważ nie mam menadżera, czy konwertera jakiegoś
Sound Tools wymienione jako narzędzie właśnie do tego jest jakimś dosowskim programikiem sprzed ćwierć wieku
Zakładam jednak że ktoś z was potrafi to zrobić
Ja potrafię zmodyfikować dźwięki (muzyka i zabawa dźwiękiem to moje hobby)
Proponuję zatem - niech ktoś mi wyłuska pliki wystrzałów i jakiekolwiek inne które by chciał zmienić, powie mi mniej więcej jak powinny brzmieć, lub na jakie dźwięki je zamienić - ja zrobię, odeślę, a ta osoba niech to przygotuje do zaimportowania do gry
uwaga: ważne! najlepiej jeśli miałbym pod ręką wszystkie dźwięki wystrzałów, abym mógł złożyć nowe odgłosy z tych lepszych
co jest zamiast tego - wiecie dobrze - bzyknięcia, pierdnięcia, klekoty (zwłaszcza w przypadku kałachów - standard)
nawet porządnego pogłosu na otwartym terenie nie ma
wymiana dźwięków w grze przeze mnie raczej nie wchodzi w grę ponieważ nie mam menadżera, czy konwertera jakiegoś
Sound Tools wymienione jako narzędzie właśnie do tego jest jakimś dosowskim programikiem sprzed ćwierć wieku
Zakładam jednak że ktoś z was potrafi to zrobić
Ja potrafię zmodyfikować dźwięki (muzyka i zabawa dźwiękiem to moje hobby)
Proponuję zatem - niech ktoś mi wyłuska pliki wystrzałów i jakiekolwiek inne które by chciał zmienić, powie mi mniej więcej jak powinny brzmieć, lub na jakie dźwięki je zamienić - ja zrobię, odeślę, a ta osoba niech to przygotuje do zaimportowania do gry
uwaga: ważne! najlepiej jeśli miałbym pod ręką wszystkie dźwięki wystrzałów, abym mógł złożyć nowe odgłosy z tych lepszych
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
Proponuje autorowi sprawdzic na poczatek 2 mody:
vopsound
sow
Do znalezienia na armaholicu.
vopsound
sow
Do znalezienia na armaholicu.
Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
Kolejne "weżmy się i zróbcie"?
Z oryginalnych plików nic nie uzyskasz. A już na pewno nie na zasadzie "niech mi ktoś powie jak mają brzmieć". Poza tym, jest to ingerencja w prawa autorskie i zmiana oryginalnych plików.
Bierzesz magnetofon, idziesz na strzelnicę i nagrywasz. Inaczej się nie da.
Na zasadzie zaproponowanej przez ciebie, skończyłoby się tak, że przez dwa miesiace wrzucałbyś pliki na serwer, wszyscy by pisali, że coś jest nie tak, ty byś poprawiał odnowa.
Bez wzorca możesz sobie modyfikować do us... śmierci a i tak nie uzyskasz oryginału.
Z oryginalnych plików nic nie uzyskasz. A już na pewno nie na zasadzie "niech mi ktoś powie jak mają brzmieć". Poza tym, jest to ingerencja w prawa autorskie i zmiana oryginalnych plików.
Bierzesz magnetofon, idziesz na strzelnicę i nagrywasz. Inaczej się nie da.
Na zasadzie zaproponowanej przez ciebie, skończyłoby się tak, że przez dwa miesiace wrzucałbyś pliki na serwer, wszyscy by pisali, że coś jest nie tak, ty byś poprawiał odnowa.
Bez wzorca możesz sobie modyfikować do us... śmierci a i tak nie uzyskasz oryginału.
- polo
- Posty: 208
- Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
- ID Steam:
- Numer GG: 1257116
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
A mi się tam w podobają dzwięki wystrzału.A mam takie pytanie do autora postu, słyszałeś kiedyś prawdziwy wystrzał broni, że uwazasz te występujące w grze są nierealistyczne ?
Ostatnio zmieniony 28 lipca 2010, 20:44 przez polo, łącznie zmieniany 2 razy.
Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.
Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
próbowałem vopsounda zainstalowaćRafael3D pisze:Proponuje autorowi sprawdzic na poczatek 2 mody:
vopsound
sow
Do znalezienia na armaholicu.
i nie udało mi się
jeśli mógłbyś mi kolego powiedzieć jak to zrobić to byłbym wdzięczny
nie jestem ekspertem od broni, ale wystarczy sobie wpisać ak47 shooting albo kalashnikov shooting na YT żeby zobaczyć że prawdziwe odgłosy nie mają nic wspólnego z tymi w grzepolo pisze:A mi się tam w podobają dzwięki wystrzału.A mam takie pytanie do autora postu, słyszałeś kiedyś prawdziwy wystrzał broni, że uwarzasz te występujące w grze za nierealistyczne ?
ot pierwszy z brzegu http://www.youtube.com/watch?v=A0F1tOPD ... re=related
inny odgłos, a przede wszystkim bardzo duży POGŁOS (echo) którego w grze kompletnie brakuje
Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
Nie jestem ekspertem od modów, ale wystarczy sobie wpisać[vopsound,sow] w exe.
I jeszcze kilka rzeczy.
I jeszcze kilka rzeczy.
Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
http://www.armaholic.com/plug.php?e=faq&q=18próbowałem vopsounda zainstalować
i nie udało mi się
jeśli mógłbyś mi kolego powiedzieć jak to zrobić to byłbym wdzięczny
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
I nie obrażać mi aplikacji konsolowych. Nie wszystko złoto co ma UI.
Jestem BIS fanboyem!
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
Saladyn napisałeś
Zupełnie inny jest dźwięk "kałacha" strzelającego na pustyni , łące , w lesie czy terenie zabudowanym , o pomieszczeniach zamkniętych nie wspomnę . Nie ma jednego uniwersalnego odgłosu , wątpię czy gra taka jak Arma jest w stanie modyfikować dźwięk w zależności od środowiska w którym strzelasz .
powiem ci , że rzeczywiście nie jesteś ekspertem od broni , ten pogłos w tym filmiku spowodowany jest przez odbicie dźwięku od czegoś , najprawdopodobniej w tym przypadku las .nie jestem ekspertem od broni, ale wystarczy sobie wpisać ak47 shooting albo kalashnikov shooting na YT żeby zobaczyć że prawdziwe odgłosy nie mają nic wspólnego z tymi w grze
ot pierwszy z brzegu http://www.youtube.com/watch?v=A0F1tOPD ... re=related
inny odgłos, a przede wszystkim bardzo duży POGŁOS (echo) którego w grze kompletnie brakuje
Zupełnie inny jest dźwięk "kałacha" strzelającego na pustyni , łące , w lesie czy terenie zabudowanym , o pomieszczeniach zamkniętych nie wspomnę . Nie ma jednego uniwersalnego odgłosu , wątpię czy gra taka jak Arma jest w stanie modyfikować dźwięk w zależności od środowiska w którym strzelasz .
Nie pytaj , co Polska dała Tobie , pytaj ile Kościół zgarnął z tego , co ty dałeś Polsce .
- JonPL
- Posty: 270
- Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6628146
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
Andrea - nie jest.
Pomijając środowisko, ktoś bardzo dobrze kiedyś zauważył że broń brzmi inaczej w zależności od "kąta" (tak to chyba ten ktoś określił, trudno mi znaleźć inne określenie) z jakiego słyszysz strzał. Inaczej to brzmi gdy stoisz za strzelcem, obok, a tym bardziej przed nim
Tak jak napisał Andrea - nie ma uniwersalnie "właściwych" dźwięków. Za to jest kilka, które do brzmienia realnej broni zbliżone być mogą. Sam zrobiłem dla ACPL własny soundpack (na podstawie D3 Weapon FX) - gdy obok zacznie walić SAW uszy odpadają
Pomijając środowisko, ktoś bardzo dobrze kiedyś zauważył że broń brzmi inaczej w zależności od "kąta" (tak to chyba ten ktoś określił, trudno mi znaleźć inne określenie) z jakiego słyszysz strzał. Inaczej to brzmi gdy stoisz za strzelcem, obok, a tym bardziej przed nim
Tak jak napisał Andrea - nie ma uniwersalnie "właściwych" dźwięków. Za to jest kilka, które do brzmienia realnej broni zbliżone być mogą. Sam zrobiłem dla ACPL własny soundpack (na podstawie D3 Weapon FX) - gdy obok zacznie walić SAW uszy odpadają
Ostatnio zmieniony 23 listopada 2009, 15:42 przez JonPL, łącznie zmieniany 1 raz.
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
- polo
- Posty: 208
- Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
- ID Steam:
- Numer GG: 1257116
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
JonPL pisze:Andrea - nie jest.
Pomijając środowisko, ktoś bardzo dobrze kiedyś zauważył że broń brzmi inaczej w zależności od "kąta" (tak to chyba ten ktoś określił, trudno mi znaleźć inne określenie) z jakiego słyszysz wystrzał. Inaczej to brzmi gdy stoisz za strzelcem, obok, a tym bardziej przed nim
Tak jak napisał Andrea - nie ma uniwersalnie "właściwych" dźwięków. Za to jest kilka, które do brzmienia realnej broni zbliżone być mogą. Sam zrobiłem dla ACPL własny soundpack (na podstawie D3 Weapon FX), gdy obok zacznie walić SAW to uszy odpadają
Ja bym powiedział, że odległości
Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.