obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

Saladyn
Posty: 24
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 16:10
ID Steam:
ID gracza: 0

obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !

Post autor: Saladyn »

oczywiście twórcy gry nie mogli dać porządnych dźwięków broni (tak jak broń powinna brzmieć)
co jest zamiast tego - wiecie dobrze - bzyknięcia, pierdnięcia, klekoty (zwłaszcza w przypadku kałachów - standard)
nawet porządnego pogłosu na otwartym terenie nie ma

wymiana dźwięków w grze przeze mnie raczej nie wchodzi w grę ponieważ nie mam menadżera, czy konwertera jakiegoś
Sound Tools wymienione jako narzędzie właśnie do tego jest jakimś dosowskim programikiem sprzed ćwierć wieku
Zakładam jednak że ktoś z was potrafi to zrobić
Ja potrafię zmodyfikować dźwięki (muzyka i zabawa dźwiękiem to moje hobby)
Proponuję zatem - niech ktoś mi wyłuska pliki wystrzałów i jakiekolwiek inne które by chciał zmienić, powie mi mniej więcej jak powinny brzmieć, lub na jakie dźwięki je zamienić - ja zrobię, odeślę, a ta osoba niech to przygotuje do zaimportowania do gry
uwaga: ważne! najlepiej jeśli miałbym pod ręką wszystkie dźwięki wystrzałów, abym mógł złożyć nowe odgłosy z tych lepszych
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !

Post autor: Rafael3D »

Proponuje autorowi sprawdzic na poczatek 2 mody:
vopsound
sow
Do znalezienia na armaholicu.
Madrian
Posty: 60
Rejestracja: 23 marca 2009, 00:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !

Post autor: Madrian »

Kolejne "weżmy się i zróbcie"? ;)
Z oryginalnych plików nic nie uzyskasz. A już na pewno nie na zasadzie "niech mi ktoś powie jak mają brzmieć". Poza tym, jest to ingerencja w prawa autorskie i zmiana oryginalnych plików.
Bierzesz magnetofon, idziesz na strzelnicę i nagrywasz. Inaczej się nie da.
Na zasadzie zaproponowanej przez ciebie, skończyłoby się tak, że przez dwa miesiace wrzucałbyś pliki na serwer, wszyscy by pisali, że coś jest nie tak, ty byś poprawiał odnowa.
Bez wzorca możesz sobie modyfikować do us... śmierci a i tak nie uzyskasz oryginału.
Awatar użytkownika
polo
Posty: 208
Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
ID Steam:
Numer GG: 1257116
ID gracza: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !

Post autor: polo »

A mi się tam w podobają dzwięki wystrzału.A mam takie pytanie do autora postu, słyszałeś kiedyś prawdziwy wystrzał broni, że uwazasz te występujące w grze są nierealistyczne ?
Ostatnio zmieniony 28 lipca 2010, 20:44 przez polo, łącznie zmieniany 2 razy.
Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.
Saladyn
Posty: 24
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 16:10
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !

Post autor: Saladyn »

Rafael3D pisze:Proponuje autorowi sprawdzic na poczatek 2 mody:
vopsound
sow
Do znalezienia na armaholicu.
próbowałem vopsounda zainstalować
i nie udało mi się
jeśli mógłbyś mi kolego powiedzieć jak to zrobić to byłbym wdzięczny
polo pisze:A mi się tam w podobają dzwięki wystrzału.A mam takie pytanie do autora postu, słyszałeś kiedyś prawdziwy wystrzał broni, że uwarzasz te występujące w grze za nierealistyczne ?
nie jestem ekspertem od broni, ale wystarczy sobie wpisać ak47 shooting albo kalashnikov shooting na YT żeby zobaczyć że prawdziwe odgłosy nie mają nic wspólnego z tymi w grze
ot pierwszy z brzegu http://www.youtube.com/watch?v=A0F1tOPD ... re=related
inny odgłos, a przede wszystkim bardzo duży POGŁOS (echo) którego w grze kompletnie brakuje
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !

Post autor: Tyran »

Nie jestem ekspertem od modów, ale wystarczy sobie wpisać[vopsound,sow] w exe. :mrgreen: :mrgreen: :lol:
I jeszcze kilka rzeczy. :violent
Komaro
Posty: 16
Rejestracja: 18 sierpnia 2009, 07:42
ID Steam:
Numer GG: 5233240
ID gracza: 0

Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !

Post autor: Komaro »

próbowałem vopsounda zainstalować
i nie udało mi się
jeśli mógłbyś mi kolego powiedzieć jak to zrobić to byłbym wdzięczny
http://www.armaholic.com/plug.php?e=faq&q=18
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !

Post autor: Matte »

I nie obrażać mi aplikacji konsolowych. Nie wszystko złoto co ma UI.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Andrea
Posty: 52
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 12:41
ID Steam:

Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !

Post autor: Andrea »

Saladyn napisałeś
nie jestem ekspertem od broni, ale wystarczy sobie wpisać ak47 shooting albo kalashnikov shooting na YT żeby zobaczyć że prawdziwe odgłosy nie mają nic wspólnego z tymi w grze
ot pierwszy z brzegu http://www.youtube.com/watch?v=A0F1tOPD ... re=related
inny odgłos, a przede wszystkim bardzo duży POGŁOS (echo) którego w grze kompletnie brakuje
powiem ci , że rzeczywiście nie jesteś ekspertem od broni 8) , ten pogłos w tym filmiku spowodowany jest przez odbicie dźwięku od czegoś , najprawdopodobniej w tym przypadku las .
Zupełnie inny jest dźwięk "kałacha" strzelającego na pustyni , łące , w lesie czy terenie zabudowanym , o pomieszczeniach zamkniętych nie wspomnę . Nie ma jednego uniwersalnego odgłosu , wątpię czy gra taka jak Arma jest w stanie modyfikować dźwięk w zależności od środowiska w którym strzelasz .
Nie pytaj , co Polska dała Tobie , pytaj ile Kościół zgarnął z tego , co ty dałeś Polsce .
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !

Post autor: JonPL »

Andrea - nie jest.


Pomijając środowisko, ktoś bardzo dobrze kiedyś zauważył że broń brzmi inaczej w zależności od "kąta" (tak to chyba ten ktoś określił, trudno mi znaleźć inne określenie) z jakiego słyszysz strzał. Inaczej to brzmi gdy stoisz za strzelcem, obok, a tym bardziej przed nim

Tak jak napisał Andrea - nie ma uniwersalnie "właściwych" dźwięków. Za to jest kilka, które do brzmienia realnej broni zbliżone być mogą. Sam zrobiłem dla ACPL własny soundpack (na podstawie D3 Weapon FX) - gdy obok zacznie walić SAW uszy odpadają :D
Ostatnio zmieniony 23 listopada 2009, 15:42 przez JonPL, łącznie zmieniany 1 raz.
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
polo
Posty: 208
Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
ID Steam:
Numer GG: 1257116
ID gracza: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !

Post autor: polo »

JonPL pisze:Andrea - nie jest.


Pomijając środowisko, ktoś bardzo dobrze kiedyś zauważył że broń brzmi inaczej w zależności od "kąta" (tak to chyba ten ktoś określił, trudno mi znaleźć inne określenie) z jakiego słyszysz wystrzał. Inaczej to brzmi gdy stoisz za strzelcem, obok, a tym bardziej przed nim

Tak jak napisał Andrea - nie ma uniwersalnie "właściwych" dźwięków. Za to jest kilka, które do brzmienia realnej broni zbliżone być mogą. Sam zrobiłem dla ACPL własny soundpack (na podstawie D3 Weapon FX), gdy obok zacznie walić SAW to uszy odpadają :D

Ja bym powiedział, że odległości
Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”