ATTACH TO.

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

ATTACH TO.

Post autor: polikerski »

Witam,
Chciałbym wiedzieć jaki jest w całości zapisany skrypt attach to (ze wszystkimi nawiasami i innymi) oraz jak się go używa.
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ATTACH TO.

Post autor: Matte »

obj1 attachTo(obj2, [x,y,z])

obj1 - obiekt przyklejony do obj2
obj2 - tzw. rodzic
x, y, z - koordynaty położenia obj1 względem obj2 np [-2,-2,-2]
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: ATTACH TO.

Post autor: polikerski »

pokazuje się "brak )" przy obj1 attachTo(obj2, [x,y,z]) między obj2 a przecinkiem
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: ATTACH TO.

Post autor: Artek3333 »

Kod: Zaznacz cały

obiekt1 attachTo [obiekt2,[0,0,1]];
Tak spróbuj :)
Madrian
Posty: 60
Rejestracja: 23 marca 2009, 00:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ATTACH TO.

Post autor: Madrian »

Artek ma rację - oba nawiasy są kwadratowe.
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: ATTACH TO.

Post autor: polikerski »

Wielkie dzięki ,już działa. :dworship
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ATTACH TO.

Post autor: Matte »

Madrian pisze:Artek ma rację - oba nawiasy są kwadratowe.
Zboczenie zawodowe. Sorry :D
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Vik
Posty: 4
Rejestracja: 21 listopada 2009, 19:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ATTACH TO.

Post autor: Vik »

To jest mój pierwszy post, więc witam wszystkich. :)

A wracając do tematu: chciałbym się zapytać czy da się, a jeśli tak to jak obrócić obiekt wstawiony na ciężarówkę przy pomocy skryptu attach to?
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: ATTACH TO.

Post autor: Artek3333 »

Kod: Zaznacz cały

Auto attachTo [obiekt,[0,-0.10,1]];obiekt setDir 180
[/size]Liczba 180 to obrót w stopniach
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: ATTACH TO.

Post autor: polikerski »

A pochylenie obiektu?
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: ATTACH TO.

Post autor: Karol »

W ACE 2 w edytorze jest konsola, i jak się w niej wpisze AttachTo to działa.A co zrobić jak np.: na samochodzie mam rower to jak go potem zdjąć ?
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”