Nasza ocena Operation Flashpoint Resistance
Moderator: Inkwizytor
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Nasza ocena Operation Flashpoint Resistance
Znamy oceny różnych portali, gazet itp. Nigdy jednak nie pokusiliśmy się na jakąś konkretną ocenę w gronie forumowiczów flashpoint.pl.
Teraz kiedy powoli zamyka sie etap tej gry to odpowiedni moment, aby zrobić podsumowanie w formie ankiety.
Gdybyście mieli z prespektywy czasu ocenić teraz finalną wersje OFP v.1.96 to ile byście dali punktów tej grze?
Pod ocenę proponuje wziąźć nastepujące aspekty:
1-grafika
2-dźwięk
3-edytor
4-grywalność
Każdy ma 4 głosy (maks 4 opcje do zaznaczenia) i tylko jeden raz można głosować.
Całość da nam ogólny obraz łącznej oceny.
Zapraszam!
Teraz kiedy powoli zamyka sie etap tej gry to odpowiedni moment, aby zrobić podsumowanie w formie ankiety.
Gdybyście mieli z prespektywy czasu ocenić teraz finalną wersje OFP v.1.96 to ile byście dali punktów tej grze?
Pod ocenę proponuje wziąźć nastepujące aspekty:
1-grafika
2-dźwięk
3-edytor
4-grywalność
Każdy ma 4 głosy (maks 4 opcje do zaznaczenia) i tylko jeden raz można głosować.
Całość da nam ogólny obraz łącznej oceny.
Zapraszam!
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Ocena Operation Flashpoint Resistance
No, ale ciezko ocenic grafike. Bo oceniajac teraz, oceniamy wedle obecnych standardow
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Nasza ocena Operation Flashpoint Resistance - ANKIETA
to prawda Ufo - można więc ocenić w odniesieniu do innych gier dostepnych w tym samym czasie.
- Koval
- Posty: 378
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
- ID Steam:
- Numer GG: 5246848
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Nasza ocena Operation Flashpoint Resistance
Grafika - 7 (brakowało grafice tego 'czegoś')
Dźwięk - 6 (Bez ECP lub innych addonów dźwięki były ogólnie średnio smaczne)
Edytor - 9 (10 nie dałem ze względu na jego skomplikowanie, jeżeli ktokolwiek chciał przygotować tryskającą większą ilością bajerów misję musiał się nieźle napocić)
Grywalność - 8 (trochę skopany engine gry - brak możliwości swobodnego chodzenia po pojeździe lub Chinooku, zapadające się dziwnie domy, do których można było się przykleić etc. ale ogólnie bardzo duży wpływ miała możliwość dowolnego spacerowania po nieograniczonej wyspie i możliwość zrobienia naprawdę wiele)
Dźwięk - 6 (Bez ECP lub innych addonów dźwięki były ogólnie średnio smaczne)
Edytor - 9 (10 nie dałem ze względu na jego skomplikowanie, jeżeli ktokolwiek chciał przygotować tryskającą większą ilością bajerów misję musiał się nieźle napocić)
Grywalność - 8 (trochę skopany engine gry - brak możliwości swobodnego chodzenia po pojeździe lub Chinooku, zapadające się dziwnie domy, do których można było się przykleić etc. ale ogólnie bardzo duży wpływ miała możliwość dowolnego spacerowania po nieograniczonej wyspie i możliwość zrobienia naprawdę wiele)
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Re: Nasza ocena Operation Flashpoint Resistance
Grafika - 6 - może nie była świetna, ale tworzyła ten niepowtarzalny klimat Resistance
Dzwiek - 7 - nigdy nie miałem zastrzeżeń, może też dlatego, że nie jestem wybitnym znawcą odgłosów broni itd.
Edytor - 8 - dzięki niemu (w ogóle dzięki zastosowaniu edytora w OFP) ta gra poprostu nie miała prawa opuścić mojego dysku
Grywalność - 9 - żadna gra (no może poza Fifą, a teraz PESem [tyle, że to inny rodzaj]) nie wzbudzała we mnie tyle emocji, radości, zadowolenia. Resistance posiadał swój fenomenalny klimat, piękną wyspe, na której rozgrywała się akcja świetnie przygotowanej kampanii (przypomnijcie sobie domysły, również na forach "Co się tak naprawde stało z V. Troska). Tego wszystkiego niestety brakuje...ArmA.
Dzwiek - 7 - nigdy nie miałem zastrzeżeń, może też dlatego, że nie jestem wybitnym znawcą odgłosów broni itd.
Edytor - 8 - dzięki niemu (w ogóle dzięki zastosowaniu edytora w OFP) ta gra poprostu nie miała prawa opuścić mojego dysku
Grywalność - 9 - żadna gra (no może poza Fifą, a teraz PESem [tyle, że to inny rodzaj]) nie wzbudzała we mnie tyle emocji, radości, zadowolenia. Resistance posiadał swój fenomenalny klimat, piękną wyspe, na której rozgrywała się akcja świetnie przygotowanej kampanii (przypomnijcie sobie domysły, również na forach "Co się tak naprawde stało z V. Troska). Tego wszystkiego niestety brakuje...ArmA.
Re: Nasza ocena Operation Flashpoint Resistance
Grafika - -1
Dźwięk - 1
Edytor - 10
Grywalność - 10
Dźwięk - 1
Edytor - 10
Grywalność - 10
- Ice
- Posty: 85
- Rejestracja: 16 grudnia 2006, 17:56
- ID Steam:
- Numer GG: 1809885
- Lokalizacja: Cheltenham
- Kontakt:
Re: Nasza ocena Operation Flashpoint Resistance
grafika - 9
dźwięk -8
edytor - 8
grywalność - 9
dźwięk -8
edytor - 8
grywalność - 9
Ostatnio zmieniony 31 stycznia 2007, 22:28 przez Ice, łącznie zmieniany 1 raz.
...just tell them I went crazy.
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: Nasza ocena Operation Flashpoint Resistance
Grafika - 7 (Jak na 2001 rok, grafika całkiem wporządku)
Dźwięk - 1 (N/c)
Edytor - 10 (Edytorek... co tu dużo mówić, poprostu genialna rzecz!)
Grywalność - 10 (Poprostu gra się przyjemnie i się nie nudzi )
Dźwięk - 1 (N/c)
Edytor - 10 (Edytorek... co tu dużo mówić, poprostu genialna rzecz!)
Grywalność - 10 (Poprostu gra się przyjemnie i się nie nudzi )
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Nasza ocena Operation Flashpoint Resistance
Grafika - 8 (wedlug mnie byla na bardzo dobrym poziomie, uwzgledniajac to, jak duze tereny dzialania byly)
Dzwiek - 8 (osemka glownie ze wzgledu na muzyke, ktora idealnie pasowala w kampanii )
Edytor - 9 (nie kojarze, zeby w tamtych czasach w jakiekolwiek innej produkcji, mozna bylo miec tak wielkie mozliwosci "editoringu")
Grywalnosc - 10 (zadna gra nie dala mi tyle co OFP, spedzilem z nia 5 lat i mimo uplywu czasu, dalej sie nie nudzila!)
Dzwiek - 8 (osemka glownie ze wzgledu na muzyke, ktora idealnie pasowala w kampanii )
Edytor - 9 (nie kojarze, zeby w tamtych czasach w jakiekolwiek innej produkcji, mozna bylo miec tak wielkie mozliwosci "editoringu")
Grywalnosc - 10 (zadna gra nie dala mi tyle co OFP, spedzilem z nia 5 lat i mimo uplywu czasu, dalej sie nie nudzila!)
- PoitleK
- Posty: 190
- Rejestracja: 18 grudnia 2006, 19:55
- ID Steam:
- Numer GG: 2535531
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Nasza ocena Operation Flashpoint Resistance
uwazam ze ocenianie gry po edytorze to lekkie takie naciagniecie ogolnego wrazenia... sama gra przez wielu typowych graczy byla pamietana jako ta, w ktorej edytor w porownaniu z innymi pozwalal wrecz na wszystko... ale swoja droga to takie jakby zrzucenie rozwoju gry na rece jej fanow... sami sobie olejemy, damy im dobre narzedzia i niech sobie kuja... no i tak kuli kuli i wykuli... po 5 latach. Bo dla mnie idealem w tej grze jest mod bwcti Der Verruckte Doktora... i uwazam ze jego ostatni release oddaje to, jak powinna ta gra wygladac po wydaniu... wiec jak tak sobie licze to wynika, ze zagram z wami w arme za 4 lata, gdy juz nikt nie bedzie pamietal jak wygladala ta gra swiezo po instalce bez dodatkow, modow, dllkow, soundpackow, konfigow... sratatatata
Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Sith Code
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Sith Code
Re: Nasza ocena Operation Flashpoint Resistance
PoitleK - tak ale edytor się wlicza bardziej w grywalność.
ale swoja droga to takie jakby zrzucenie rozwoju gry na ręce jej fanów
ale to by wychodizło na to ze każda gra z edytorem jest "zrzucana" na ręce fanów...
ale swoja droga to takie jakby zrzucenie rozwoju gry na ręce jej fanów
ale to by wychodizło na to ze każda gra z edytorem jest "zrzucana" na ręce fanów...