Bitwy czwartkowe
Moderatorzy: VoY, Inkwizytor
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Bitwy czwartkowe
VIRTUAL BATTLE night - battle 2
Panowie w nadchodzący czwartek ( 03 12 2009 ) rozegrana zostanie druga bitwa z Węgrami.
Ta sama mapka i zapewna zmiana stron. Rozgrywaka 2h i na expert modzie.
Odprawa meczowa na godz. 20.00 - TS.
Chętni do walki proszę się zgłaszać.
Koordynacja
1. VoY
Grupa I
Romanov
Młody
Toscani
Rafi
Grupa II
Stalker
Vteck
Hubal
Grupa III
Driver
Grupa IV
Pit
Havker
Mizz
Michałko
Grupa Piloci
Cevlar
Ptashek
DonArkado
Grupa Pancerni
Procik
Andrea
Nexus
Snajper
Mistrz
-----------------------------------------------
1. VoY
2. Młody
3. Rafi
4. Havker
5. Romanov
6. Mizz
7. Stalker
8. Michałko
9. Vteck
10. Driver
11. Ptashek
12. Cevlar
13. DonArkado
14. Procik
15. Andrea
16. Mistrz
17. Toscani
18. Pit
19. Hubal
20. Nexus
Rezerwa:
1. Vetis
2. AK 47
Panowie w nadchodzący czwartek ( 03 12 2009 ) rozegrana zostanie druga bitwa z Węgrami.
Ta sama mapka i zapewna zmiana stron. Rozgrywaka 2h i na expert modzie.
Odprawa meczowa na godz. 20.00 - TS.
Chętni do walki proszę się zgłaszać.
Koordynacja
1. VoY
Grupa I
Romanov
Młody
Toscani
Rafi
Grupa II
Stalker
Vteck
Hubal
Grupa III
Driver
Grupa IV
Pit
Havker
Mizz
Michałko
Grupa Piloci
Cevlar
Ptashek
DonArkado
Grupa Pancerni
Procik
Andrea
Nexus
Snajper
Mistrz
-----------------------------------------------
1. VoY
2. Młody
3. Rafi
4. Havker
5. Romanov
6. Mizz
7. Stalker
8. Michałko
9. Vteck
10. Driver
11. Ptashek
12. Cevlar
13. DonArkado
14. Procik
15. Andrea
16. Mistrz
17. Toscani
18. Pit
19. Hubal
20. Nexus
Rezerwa:
1. Vetis
2. AK 47
Ostatnio zmieniony 03 grudnia 2009, 15:57 przez VoY, łącznie zmieniany 17 razy.
Re: VIRTUAL BATTLE
Również poproszę o dopisanie do listy.
Wielkie dzięki VoY & Trance/Skylight za ten projekt!
Nareszcie COŚ do czego ArmA jest stworzona. Mam nadzieje że bitwy będą coraz większe, z coraz większą ilością graczy.
W ubiegły piątek było genialnie. Grupa 2 (+ 4), którymi miałem honor dowodzić, wykazały się karnością i bezprzykładnym heroizmem.
Przykładem niech będzie bohaterska postawa drużyny, broniącej wzgórza (sektor 2) - która, niczym Wołodyjowski i Ketling broniący Kamieńca, wolała wysadzić się, razem z przeważającymi siłami wroga, niż poddać przyczółek. Chciałbym tym samym zdementować ujadania Wrogiej Propagandy - jakoby do tego, tragicznego w skutkach, incydentu doszło podczas libacji alkoholowej, a detonacji dokonał, w pijackiej malignie, saper - biorący stare, zardzewiałe wraki za kolumne pancerną wroga.
W kwestii "trawy" - czy byłaby możliwość aby użytkownik sam decydował czy włączyć trawe czy nie, np: "detale terenu" na minimum - trawa off ? Niestety, bez trawy ArmA wygląda "łyso".
Wielkie dzięki VoY & Trance/Skylight za ten projekt!

Nareszcie COŚ do czego ArmA jest stworzona. Mam nadzieje że bitwy będą coraz większe, z coraz większą ilością graczy.
W ubiegły piątek było genialnie. Grupa 2 (+ 4), którymi miałem honor dowodzić, wykazały się karnością i bezprzykładnym heroizmem.
Przykładem niech będzie bohaterska postawa drużyny, broniącej wzgórza (sektor 2) - która, niczym Wołodyjowski i Ketling broniący Kamieńca, wolała wysadzić się, razem z przeważającymi siłami wroga, niż poddać przyczółek. Chciałbym tym samym zdementować ujadania Wrogiej Propagandy - jakoby do tego, tragicznego w skutkach, incydentu doszło podczas libacji alkoholowej, a detonacji dokonał, w pijackiej malignie, saper - biorący stare, zardzewiałe wraki za kolumne pancerną wroga.

W kwestii "trawy" - czy byłaby możliwość aby użytkownik sam decydował czy włączyć trawe czy nie, np: "detale terenu" na minimum - trawa off ? Niestety, bez trawy ArmA wygląda "łyso".


Re: VIRTUAL BATTLE
Niestety, o obecności trawy decyduje albo ustawienie misji lub ustawienie serwera, dlatego nie da się zrobic, aby jedni gracze mieli trawę, a inni nie...
Aczkolwiek dzieki za słowa poparcia
. Juz poczułem motywacje do dalszego działania 

Aczkolwiek dzieki za słowa poparcia




Re: VIRTUAL BATTLE
Gwoli wyjaśnienia, co by ludzie mówili, że STG się nie angażuje w polską scenę ArmA II.
W dniu dzisiejszym mamy mecz w ladderze ESL z klanem S.E.A.L.

- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: VIRTUAL BATTLE
Dziękuję bardzo za dzisiejszą walkę. Udało się ponownie pokonać przeciwnika.
Kolejne starcie w następny czwartek na mapie VB - LostCastle.
Przez ten tydzień badamy mape. Serdecznie zapraszam i proszę zgłaszać się do składu do kolejnej bitwy.
Kolejne starcie w następny czwartek na mapie VB - LostCastle.
Przez ten tydzień badamy mape. Serdecznie zapraszam i proszę zgłaszać się do składu do kolejnej bitwy.
- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: VIRTUAL BATTLE
HEHE
Wczoraj bylo wypasnie
Najbardziej lubie momenty jak kontroluje pole walki i rozwalam wszystko co podjedzie
Niestety na poczatku kiepsko mi to wychodzilo
ze dwa razy dostalem w palnik od abramsa a potem dwa razy co dojechalem na miejsce to mnie cobra witala hehe aaale jak juz sie ustawialem i mialem precyzyjne namiary od naszej prawej strony to bylo juz miodzio
Trzy momenty mi utkwily w pamieci z tej potyczki: jeden to jak podjechalem z prawej strony od punktu 2 i ustawilem sie gdzies na jego wysokosci, przesiadlem sie na strzelca i co widze? Na prawo od punktu 2 przy drodze przycuply dwa noplease-y
oczywiscie poslalem im garsc srutu na przywitanie
puzniej dalej stojac w tym miejscu zauwazylem Blachhowka dolatujacego i ladujacego na 12h od punktu 2, niestety z lewej mialem drzewka i zanim sie ruszylem do przodu i go namiezylem zdolal wysadzic desant i wystartowac, strzelilem dwa razy do niego jak lecial ale nie trafilem. Trzeci moment to jak Rafi caly czas mi podawal polozenie abramsa, i jak tylko wjechal na gorke to dostal moja podkalibrowa pigulke
Bardzo fajna bitwa, szkoda tylko ze z winy madziarow trwala tylko 1h a nie 2 :/








- CevLar
- Posty: 37
- Rejestracja: 04 lutego 2009, 20:12
- ID Steam:
- Numer GG: 3813887
- ID gracza: 2447620
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Re: VIRTUAL BATTLE
Panowie Wielkie Dzięki za dostarczenie sporej dawki adrenaliny podczas tej walki, dawno juz takiego czegoś nie doświadczyłem... Dowództwo i organizacja bitwy na poziomie Bardzo zaawansowanym i tutaj Pełny Szacunek dla VoYa za ogarnięcie wszystkiego i profesjonalne podejscie do sprawy. Co do momentów które utkwiły mi w pamieci to chyba pierwsza akcja jak wyleciałem bojową na prawą flanke i zauważyłem lecącą Cobrę wleciałem jej na ogon i zacząłem smażyć z działka słysząc komentarz któregoś z dowódców "Widze Cobre ale spokojnie nasz Kamov już siedzi jej na ogonie" co do reszty momentów ciężko co kolwiek napisać bo graliśmy godzinę a mnie wydawało się ze trwa to 10min






- DRIVER
- Posty: 247
- Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6869863
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Koszalin
Re: VIRTUAL BATTLE
No wiec skoro ja moge doczekac tego do czego zostala stworzona ArmA2(a nie ajkies tam DMy
) To czemu nie 
Zglaszam sie na nastepny czwartek


Zglaszam sie na nastepny czwartek

- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: VIRTUAL BATTLE
Voy moja taka mala sugestia, skoro mamy trzy czolgi do dyspozycji plus jakies wodniki czy BTRy to powinno byc wiecej slotow dla zlog tych pojazdow, conajmniej dwoch na pojazd juz nie mowiac o trzech. Tak samo jesli chodzi o latadla, moze wkoncu cobra bedzie latac z gunnerem. Byc moze w walce nie bedzie sie czesto wykorzystywac takiej taktyki ale wybor powinien nalezec do dowudcy a sloty powinny byc dostepne. Ciekawi mnie tez czy przy wiekszych mapach uda sie utrzymac linie frontu?
Moze bedzie potrzebny oddzial szybkiego reagowania ze swoim smiglowcem co leci w rejon wykrycia przeciwnika eliminuje go i wraca do bazy lub leci w inne miejsce. Np jezeli wrogi czolg ustawi sie gdzies na flance i glowne sily beda mialy za daleko aby do niego biec, to taki oddzial z rurami lub ladunkami polecialby w pobilze i go wysadzil. Moze trzech ludzi wystarczy na taki oddzial? Moze sily specjalne powinny miec takie zadania, oprucz tego taki oddzial moglby wspierac te czesc fratu gdzie pojawia sie "dziura" w lini.
Moze bedzie potrzebny oddzial szybkiego reagowania ze swoim smiglowcem co leci w rejon wykrycia przeciwnika eliminuje go i wraca do bazy lub leci w inne miejsce. Np jezeli wrogi czolg ustawi sie gdzies na flance i glowne sily beda mialy za daleko aby do niego biec, to taki oddzial z rurami lub ladunkami polecialby w pobilze i go wysadzil. Moze trzech ludzi wystarczy na taki oddzial? Moze sily specjalne powinny miec takie zadania, oprucz tego taki oddzial moglby wspierac te czesc fratu gdzie pojawia sie "dziura" w lini.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 03 grudnia 2009, 20:50
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: VIRTUAL BATTLE
Proszę o dopisanie do drużyny - strzelec, snajper