VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: Forrestal »

P85 byl chyba najbardziej dopracowanym addonem od Vilasa ale trzeba pamietac ze nie tylko on przy tym palce maczal ;) To co pokazal w tym watku, chociazby ta karetke to smiech na sali ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: vilas »

odbieganie od innych addonów - heh, co tu powiedzieć, chyba coś z oczami ;)
bo połowa addonów do A1 to był średnie copy-paste z elementów BISu
kolejna grupa addonów to reskiny tego co ja zrobiłem, bo kilka modów dostało moje modele do swoich projektów (ot choćby MG4 nad którym teraz pieją na BISie )
albo wręcz nieudane importy z counterstrika gdzie prawa i lewa strona broni identyczna i proporcji nie trzyma
lub niedokładne modele broni z teksturami wyglądającymi jakby 100 lat były używane,
jakimś cudem twórcy CSLA, CWR i paru innych modów mają inne zdanie na temat tego co robię
no chyba że ktoś ma problemy z komputerem lub oczami, bo P85 reprezentuje bardzo wysoki poziom graficzny w Armie
ktoś kto mówi o odstawaniu od innych, chyba tych innych na kompie nie miał :/
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: Forrestal »

Wpadnij kiedys do Gliwic to przy piwku pogadamy :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karolus
Posty: 5
Rejestracja: 18 sierpnia 2009, 15:16
ID Steam:
ID gracza: 1879

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: Karolus »

Gratulacje Vilas. Nowe screeny wymiatają. Kiedy premiera?
Awatar użytkownika
topas
Posty: 89
Rejestracja: 17 kwietnia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: topas »

vilas pisze:odbieganie od innych addonów - heh, co tu powiedzieć, chyba coś z oczami ;)
aha... my mamy tak samo coś z oczami, jak ten pan jest ubrany na czarno... :lol:
Obrazek

---------------

edit; wyjaśnione
Ostatnio zmieniony 22 października 2009, 13:17 przez topas, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: Forrestal »

Heh, Vilas znow nie dal rady ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karolus
Posty: 5
Rejestracja: 18 sierpnia 2009, 15:16
ID Steam:
ID gracza: 1879

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: Karolus »

Topas a co Ty tak strzeżesz tych swoich tekstur? Myślałem, że wszystkim chodzi o dobrą zabawę i o to żeby addony były jak najrealniejsze i przede wszystkim publikowane. Opublikuj swoje jak masz lepsze.
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: vilas »

http://www.forum.armacenter.pl/viewtopi ... &start=180

tu detale
dodam, że to ja zdecydowałem o usunięciu i zastąpieniu jego textur - moimi, nie na odwrót, więc przekonywanie o tym, że "zabronił" mija sie z prawdą
to ja stwierdziłem, że zastąpię te tekstury moimi (wydanie P85 w AA1)

polecam przeczytać tamto "dla obiektywizmu"
kolejną bardzo mądrą rzecz powiedział Jonez, gówno niezależnie czy na ziemi czy na pięknym talerzu jest takie same
ubieranie w ładne słowa nie zmieni nic

był nielojalny, kłamał (dowody z GG były już przedstawione nie raz i admin tej strony je otrzymał od paru osób)- zdecydowałem wyrzucić jego prace
a teraz słyszę , że on rzekomo zabronił...

i tyle
Obrazek
Awatar użytkownika
topas
Posty: 89
Rejestracja: 17 kwietnia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: topas »

Wyjaśnione na innym forum
Temat zamknięty
Wcześniejszy post edytowany

----------------

PS; Zakaz został wystosowany w dzień opublikowania 19.03 części P85 na BI-forums; pochodzącej z ostatniej wydanej wewnętrznie bety 0.6, zawierającej moje prace...
Za sprawą okrojenia wątku przez moderację i usunięcia części wpisów niestety nie mogę służyć screenem...

A dlaczego taka reakcja i całe zamieszanie? Przez hipokryzję; ktoś kto ogłaszając szumnie decyzję o zastąpieniu moich tekstur swoimi obsmarował je jako od początku złe; niedokładne; ze szwami w złych miejscach; kieszeniami w złych miejscach itd; które to trzeba było ponoć za każdym razem poprawiać - publikuje swoje; z wyraźnym kopiowaniem kształtów i umiejscowienia [ponownie przez hipokryzję; zasłaniając się ponoć UVmappingiem] pochodzącego w 100% z moich

PS; gratuluję autorytetów Vilasie, daleko zajdziesz cytując takie "mądrości"
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: Maćko »

topas pisze:A dlaczego taka reakcja i całe zamieszanie? Przez hipokryzję; ktoś kto ogłaszając szumnie decyzję o zastąpieniu moich tekstur swoimi obsmarował je jako od początku złe; niedokładne; ze szwami w złych miejscach; kieszeniami w złych miejscach itd; które to trzeba było ponoć za każdym razem poprawiać - publikuje swoje; z wyraźnym kopiowaniem kształtów i umiejscowienia [ponownie przez hipokryzję; zasłaniając się ponoć UVmappingiem] pochodzącego w 100% z moich
Bo taka jest prawda. Siatka UV to czasochłonna zabawa, łatwiej jest zmodyfikować model z zrobioną już siatką UV niż robić nowy wraz z nową siatką. Jeśli na tamtym modelu kieszeń była w takim miejscu to w zmodyfikowanym będzie identycznie i nie tyczy się to tylko kieszeni ale innych zmarszczeń i pierdół. Model 3d i siatka UV jest jest jego własnością i zabronić mu nie możesz użycia jego własnej pracy.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”