Jak ustawić naczelnego dowódce w edytorze misji

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
dingokiller
Posty: 7
Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 09:11
ID Steam:
ID gracza: 0

Jak ustawić naczelnego dowódce w edytorze misji

Post autor: dingokiller »

Jestem nowy na forum więc witam serdecznie wszystkich użytkowników.Pytanie tak jak w temacie bardzo proszę o szybką odpowiedź
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Jak ustawić naczelnego dowódce w edytorze misji

Post autor: JonPL »

http://community.bistudio.com/wiki/High_Command

Jeśli coś niezrozumiałe to pytaj (ale to proste jest)
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
dingokiller
Posty: 7
Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 09:11
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Jak ustawić naczelnego dowódce w edytorze misji

Post autor: dingokiller »

Jest dla mnie jeszcze jedna niezrozumiała rzecz jak się łączy poszczegulnie moduły z innymi modułami i grupami żołnieży?
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Jak ustawić naczelnego dowódce w edytorze misji

Post autor: JonPL »

F5 i przeciągasz mackę z jednego do drugiego
Potem żeby znów ustawiać żołnierzy F1
Generalnie masz kontrolke po prawej


(nie ma sprawy, dzięki za punkt)
Ostatnio zmieniony 15 sierpnia 2009, 12:14 przez JonPL, łącznie zmieniany 1 raz.
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
dingokiller
Posty: 7
Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 09:11
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Jak ustawić naczelnego dowódce w edytorze misji

Post autor: dingokiller »

WIElKIE dzięki już wszystko rouzumiem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”