Bitewne czwartki A2 OA

Arma2 oraz Arma2OA: Informacje o grze w sieci, adresy serwerów, klany, ligi oraz turnieje

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
naqerson1111
Posty: 5
Rejestracja: 03 września 2009, 10:13
ID Steam:
Numer GG: 11347558
ID gracza: 1147

Re: Bitewne wieczorki ArmA2

Post autor: naqerson1111 »

gram z Wami juz któryś wieczór z rzędu i coraz bardziej mi sie podoba :D fajny klimacik ^^ dzisiaj mam nadzieję ze też cos przytniemy ;)


pozdrawiam PIOTREK
PIOTREK
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Bitewne wieczorki ArmA2

Post autor: VoY »

Witam.
W dniu dzisiejszym ( niedziala 01 11 2009 ) planowane testy BigBattle - Battle #3.
Serdecznie zapraszam g. 21.00
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Bitewne wieczorki ArmA2

Post autor: VoY »

Jak co tydzień i w dniu dzisiejszym ( piątek ) zapraszamy na bitwe. Rejon g. 21.30
Obrazek

Obrazek
Juro
Posty: 16
Rejestracja: 12 września 2009, 16:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Bitewne wieczorki ArmA2

Post autor: Juro »

Witam! Jestem nowy w społeczności Arma II. Grałem troche z kolegami na necie głównie co-op. Nie mam mikrofonu ale postaram się go zdobyć. pojawia się moje pytanie, czy gracie dziś może? Jeśli tak to na serwie podanym w pierwszym poście?
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Bitewne wieczorki ArmA2

Post autor: VoY »

Obecność na TS niezbędna. Tym samym mikrofonik. Chyba można coś nabyć za 25 zł.

Soboty są raczej słabym dniem do rozgrywek. Dzień imprez, zabawy i bzykania jak ktoś jeszcze może :)
Zapewne coś się będzie działo jutro ( niedziala).
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
HTM
Posty: 62
Rejestracja: 27 listopada 2009, 10:29
ID Steam:
ID gracza: 1408
Lokalizacja: Warszawa Praga South
Kontakt:

Re: Bitewne wieczorki ArmA2

Post autor: HTM »

VoY pisze:Aby przystąpić do gry nie trzeba nikogo prosić o pozwolenie. Niezbędnym jednak jest obecność na TS:
Nazwa: ARMA-Zone.pl
IP: 88.198.108.97 lub arma2.pl
Port: 8888
Witam wirtualne wojsko,
nieco odświeżam temat

gramy we własnym gronie na własnym TS
chętnych mile widzimy
Gramy różnie - najczęściej coopy, ale dominacja i detmecz nie są nam obce

nazwa serwera gry: [CKSS]

nasz TS w podpisie - hasło przez PW - cenimy sobie spokój na serwerze, dlatego dostęp jest restrykcjonowany.
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
HTM
Posty: 62
Rejestracja: 27 listopada 2009, 10:29
ID Steam:
ID gracza: 1408
Lokalizacja: Warszawa Praga South
Kontakt:

Re: Bitewne wieczorki ArmA2

Post autor: HTM »

pozwólcie że dokleję posta...

wczoraj zagraliśmy dwie rundy i obu nie skończyliśmy
graliśmy od 21 do 3 rano
gdyby gra mi się nie wyłożyła w całym tym czasie byłaby tylko jedna runda.

Rozpoczęliśmy z we dwóch z Rico_Damage ([CKSS]Thornblack) potem dołaczył Pablodanzig, grane było nas trzech na 4 sloty AI, w trakcie gry doszła reszta graczy i 8 slotów zostało wykorzystanych.

Graliśmy na mapie typu warfare.

Skąd jedna runda tyle trwa?

Zasady są jasne:
- jest dostępny całe terytorium pola walki (powierzchnia około województwa)
- start w losowym miejscu terytorium
- na początku dysponujemy sztabem i ambulansem
- wybieramy dowódcę spośród siebie w głosowaniu
- mamy startową ilość pieniędzy
- dowódca z posiadanych środków buduje koszary żeby kupować piechotę, fabrykę lekkiego sprzętu dla pojazdów, fabrykę ciężkiego sprzętu żeby mieć czołgi, magazyn i punkt naprawy itd.... - klasyczna strategia :), jeżeli dowódcy zabraknie kasy gracze mogą mu przetransferować posiadaną przez siebie
- fundusze zdobywamy za zajmowane miejscowości, oczywiście nie jest tak łatwo wkroczyć, co miasta to regularna walka
- zajmując miasta zaczynamy od małych bunkrów (tu możemy dokupić sobie amunicję, lub całkowicie wymienić wyposażenie)
- żeby zająć miasto należy zdobyć największy bunkier, tu można uzupełnić amunicję pojazdów
- za każde zdobyte miasto drużyna dostaje kasę, potem otrzymywane są pieniądze za każde miasto które mamy opanowane, szybkość otrzymywania kasy zależy od poziomu rozwoju sztabu

wygrywa ta strona, która zmiażdży przeciwnika
----
wygrana zależy od umiejętności gry, sterowania pojazdami, zgrania uczestników.
na przykład przydaje się dobry pilot śmigłowca, żeby złożony sztab przenieść szybko w inne miejsce, na przykład rozstawić w pobliżu lotniska by móc używać myśliwców bombadrujących.

Co do zgrania, to nie ma to jak pacyfikować wieś gdzie jest kilka oddziałów piechoty wraz czołgami, w dwoma czołgami Abrams w cztery osoby. Skuteczniej się walczy strzelcem mając kierowcę i odwrotnie.

aha - każda runda jest inna !!!

zainteresowanych zapraszam do kontaktu
przydałaby się stała czwórka minimum
:)


A oto krótki fotoreportaż...
możliwe że z akcji transportu sztabu będzie film....
budujemy drugą bazę, bliżej nowo zdobytych wiosek
http://c.wrzuta.pl/wi3934/ec8d7cdf000ba ... /warfare10

zdobywamy wioskę...
http://c.wrzuta.pl/wi8964/3dede73500221 ... /warfare17

na chwilę przed wkroczeniem do kolejnej wioski
http://c.wrzuta.pl/wi9119/e546a3210005a ... /warfare18

transportujemy sztab w inne miejsce, żeby rozbudować się przed walką o duże miasto
gdzie stacjonuje pluton czołgów i kilka oddziałów piechoty
http://c.wrzuta.pl/wi7239/9bd7a9ab00075 ... 0/warfare7

wspólne ustawianie sztabu, kierowanie pilotem by odpowiednio i bezpiecznie odstawił sztab na ziemi
http://c.wrzuta.pl/wi843/e0982309001b69 ... 0/warfare3

ufoman: Limity!
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
=JACK=
Posty: 76
Rejestracja: 07 lutego 2007, 13:48
ID Steam:
Numer GG: 5129433
ID gracza: 0
Kontakt:

Re: Bitewne wieczorki ArmA2

Post autor: =JACK= »

Ostatnio zmieniony 13 grudnia 2009, 19:48 przez =JACK=, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Bitewne wieczorki ArmA2

Post autor: VoY »

Pozwolę sobie powiedzieć tak. Granie w 4 czy 8 osób przeciwko AI jest spokojną zabawą dobrą na zimowe wieczory ;)
Przechodziliśmy to latami od czasów OFP, przez ArmA1 i początków ArmA2. Nie chcę powiedzieć że jest to złe czy nudne ale doradzał bym "łyka" walki przeciwko inteligentnemu przeciwnikowi. Nie mówie tu o public burdelu typu Berzerk.
Zgłoście się do grania w VirtualBattle. Możecie dostać własną drużynę. Zabawa jak na Warfare ale przeciwnik nie tak głupi ;)

Jutro ( niedziela ) planowana jest walka na VB z Niemcami, Hiszpanami i Węgrami. Zapraszam.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
HTM
Posty: 62
Rejestracja: 27 listopada 2009, 10:29
ID Steam:
ID gracza: 1408
Lokalizacja: Warszawa Praga South
Kontakt:

Re: Bitewne wieczorki ArmA2

Post autor: HTM »

VoY pisze:Pozwolę sobie powiedzieć tak. Granie w 4 czy 8 osób przeciwko AI jest spokojną zabawą dobrą na zimowe wieczory ;)
od czegos trzeba zaczac
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
vynaratorski
Posty: 178
Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 1
Kontakt:

Re: Bitewne wieczorki ArmA2

Post autor: vynaratorski »

Witam, gracie coś dzisiaj?
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Multiplayer”