Bitewne czwartki A2 OA
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 września 2009, 10:13
- ID Steam:
- Numer GG: 11347558
- ID gracza: 1147
Re: Bitewne wieczorki ArmA2
gram z Wami juz któryś wieczór z rzędu i coraz bardziej mi sie podoba fajny klimacik ^^ dzisiaj mam nadzieję ze też cos przytniemy
pozdrawiam PIOTREK
pozdrawiam PIOTREK
PIOTREK
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Bitewne wieczorki ArmA2
Witam.
W dniu dzisiejszym ( niedziala 01 11 2009 ) planowane testy BigBattle - Battle #3.
Serdecznie zapraszam g. 21.00
W dniu dzisiejszym ( niedziala 01 11 2009 ) planowane testy BigBattle - Battle #3.
Serdecznie zapraszam g. 21.00
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Bitewne wieczorki ArmA2
Jak co tydzień i w dniu dzisiejszym ( piątek ) zapraszamy na bitwe. Rejon g. 21.30
Re: Bitewne wieczorki ArmA2
Witam! Jestem nowy w społeczności Arma II. Grałem troche z kolegami na necie głównie co-op. Nie mam mikrofonu ale postaram się go zdobyć. pojawia się moje pytanie, czy gracie dziś może? Jeśli tak to na serwie podanym w pierwszym poście?
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Bitewne wieczorki ArmA2
Obecność na TS niezbędna. Tym samym mikrofonik. Chyba można coś nabyć za 25 zł.
Soboty są raczej słabym dniem do rozgrywek. Dzień imprez, zabawy i bzykania jak ktoś jeszcze może
Zapewne coś się będzie działo jutro ( niedziala).
Soboty są raczej słabym dniem do rozgrywek. Dzień imprez, zabawy i bzykania jak ktoś jeszcze może
Zapewne coś się będzie działo jutro ( niedziala).
- HTM
- Posty: 62
- Rejestracja: 27 listopada 2009, 10:29
- ID Steam:
- ID gracza: 1408
- Lokalizacja: Warszawa Praga South
- Kontakt:
Re: Bitewne wieczorki ArmA2
Witam wirtualne wojsko,VoY pisze:Aby przystąpić do gry nie trzeba nikogo prosić o pozwolenie. Niezbędnym jednak jest obecność na TS:
Nazwa: ARMA-Zone.pl
IP: 88.198.108.97 lub arma2.pl
Port: 8888
nieco odświeżam temat
gramy we własnym gronie na własnym TS
chętnych mile widzimy
Gramy różnie - najczęściej coopy, ale dominacja i detmecz nie są nam obce
nazwa serwera gry: [CKSS]
nasz TS w podpisie - hasło przez PW - cenimy sobie spokój na serwerze, dlatego dostęp jest restrykcjonowany.
- HTM
- Posty: 62
- Rejestracja: 27 listopada 2009, 10:29
- ID Steam:
- ID gracza: 1408
- Lokalizacja: Warszawa Praga South
- Kontakt:
Re: Bitewne wieczorki ArmA2
pozwólcie że dokleję posta...
wczoraj zagraliśmy dwie rundy i obu nie skończyliśmy
graliśmy od 21 do 3 rano
gdyby gra mi się nie wyłożyła w całym tym czasie byłaby tylko jedna runda.
Rozpoczęliśmy z we dwóch z Rico_Damage ([CKSS]Thornblack) potem dołaczył Pablodanzig, grane było nas trzech na 4 sloty AI, w trakcie gry doszła reszta graczy i 8 slotów zostało wykorzystanych.
Graliśmy na mapie typu warfare.
Skąd jedna runda tyle trwa?
Zasady są jasne:
- jest dostępny całe terytorium pola walki (powierzchnia około województwa)
- start w losowym miejscu terytorium
- na początku dysponujemy sztabem i ambulansem
- wybieramy dowódcę spośród siebie w głosowaniu
- mamy startową ilość pieniędzy
- dowódca z posiadanych środków buduje koszary żeby kupować piechotę, fabrykę lekkiego sprzętu dla pojazdów, fabrykę ciężkiego sprzętu żeby mieć czołgi, magazyn i punkt naprawy itd.... - klasyczna strategia , jeżeli dowódcy zabraknie kasy gracze mogą mu przetransferować posiadaną przez siebie
- fundusze zdobywamy za zajmowane miejscowości, oczywiście nie jest tak łatwo wkroczyć, co miasta to regularna walka
- zajmując miasta zaczynamy od małych bunkrów (tu możemy dokupić sobie amunicję, lub całkowicie wymienić wyposażenie)
- żeby zająć miasto należy zdobyć największy bunkier, tu można uzupełnić amunicję pojazdów
- za każde zdobyte miasto drużyna dostaje kasę, potem otrzymywane są pieniądze za każde miasto które mamy opanowane, szybkość otrzymywania kasy zależy od poziomu rozwoju sztabu
wygrywa ta strona, która zmiażdży przeciwnika
----
wygrana zależy od umiejętności gry, sterowania pojazdami, zgrania uczestników.
na przykład przydaje się dobry pilot śmigłowca, żeby złożony sztab przenieść szybko w inne miejsce, na przykład rozstawić w pobliżu lotniska by móc używać myśliwców bombadrujących.
Co do zgrania, to nie ma to jak pacyfikować wieś gdzie jest kilka oddziałów piechoty wraz czołgami, w dwoma czołgami Abrams w cztery osoby. Skuteczniej się walczy strzelcem mając kierowcę i odwrotnie.
aha - każda runda jest inna !!!
zainteresowanych zapraszam do kontaktu
przydałaby się stała czwórka minimum
A oto krótki fotoreportaż...
możliwe że z akcji transportu sztabu będzie film....
budujemy drugą bazę, bliżej nowo zdobytych wiosek
http://c.wrzuta.pl/wi3934/ec8d7cdf000ba ... /warfare10
zdobywamy wioskę...
http://c.wrzuta.pl/wi8964/3dede73500221 ... /warfare17
na chwilę przed wkroczeniem do kolejnej wioski
http://c.wrzuta.pl/wi9119/e546a3210005a ... /warfare18
transportujemy sztab w inne miejsce, żeby rozbudować się przed walką o duże miasto
gdzie stacjonuje pluton czołgów i kilka oddziałów piechoty
http://c.wrzuta.pl/wi7239/9bd7a9ab00075 ... 0/warfare7
wspólne ustawianie sztabu, kierowanie pilotem by odpowiednio i bezpiecznie odstawił sztab na ziemi
http://c.wrzuta.pl/wi843/e0982309001b69 ... 0/warfare3
ufoman: Limity!
wczoraj zagraliśmy dwie rundy i obu nie skończyliśmy
graliśmy od 21 do 3 rano
gdyby gra mi się nie wyłożyła w całym tym czasie byłaby tylko jedna runda.
Rozpoczęliśmy z we dwóch z Rico_Damage ([CKSS]Thornblack) potem dołaczył Pablodanzig, grane było nas trzech na 4 sloty AI, w trakcie gry doszła reszta graczy i 8 slotów zostało wykorzystanych.
Graliśmy na mapie typu warfare.
Skąd jedna runda tyle trwa?
Zasady są jasne:
- jest dostępny całe terytorium pola walki (powierzchnia około województwa)
- start w losowym miejscu terytorium
- na początku dysponujemy sztabem i ambulansem
- wybieramy dowódcę spośród siebie w głosowaniu
- mamy startową ilość pieniędzy
- dowódca z posiadanych środków buduje koszary żeby kupować piechotę, fabrykę lekkiego sprzętu dla pojazdów, fabrykę ciężkiego sprzętu żeby mieć czołgi, magazyn i punkt naprawy itd.... - klasyczna strategia , jeżeli dowódcy zabraknie kasy gracze mogą mu przetransferować posiadaną przez siebie
- fundusze zdobywamy za zajmowane miejscowości, oczywiście nie jest tak łatwo wkroczyć, co miasta to regularna walka
- zajmując miasta zaczynamy od małych bunkrów (tu możemy dokupić sobie amunicję, lub całkowicie wymienić wyposażenie)
- żeby zająć miasto należy zdobyć największy bunkier, tu można uzupełnić amunicję pojazdów
- za każde zdobyte miasto drużyna dostaje kasę, potem otrzymywane są pieniądze za każde miasto które mamy opanowane, szybkość otrzymywania kasy zależy od poziomu rozwoju sztabu
wygrywa ta strona, która zmiażdży przeciwnika
----
wygrana zależy od umiejętności gry, sterowania pojazdami, zgrania uczestników.
na przykład przydaje się dobry pilot śmigłowca, żeby złożony sztab przenieść szybko w inne miejsce, na przykład rozstawić w pobliżu lotniska by móc używać myśliwców bombadrujących.
Co do zgrania, to nie ma to jak pacyfikować wieś gdzie jest kilka oddziałów piechoty wraz czołgami, w dwoma czołgami Abrams w cztery osoby. Skuteczniej się walczy strzelcem mając kierowcę i odwrotnie.
aha - każda runda jest inna !!!
zainteresowanych zapraszam do kontaktu
przydałaby się stała czwórka minimum
A oto krótki fotoreportaż...
możliwe że z akcji transportu sztabu będzie film....
budujemy drugą bazę, bliżej nowo zdobytych wiosek
http://c.wrzuta.pl/wi3934/ec8d7cdf000ba ... /warfare10
zdobywamy wioskę...
http://c.wrzuta.pl/wi8964/3dede73500221 ... /warfare17
na chwilę przed wkroczeniem do kolejnej wioski
http://c.wrzuta.pl/wi9119/e546a3210005a ... /warfare18
transportujemy sztab w inne miejsce, żeby rozbudować się przed walką o duże miasto
gdzie stacjonuje pluton czołgów i kilka oddziałów piechoty
http://c.wrzuta.pl/wi7239/9bd7a9ab00075 ... 0/warfare7
wspólne ustawianie sztabu, kierowanie pilotem by odpowiednio i bezpiecznie odstawił sztab na ziemi
http://c.wrzuta.pl/wi843/e0982309001b69 ... 0/warfare3
ufoman: Limity!
- =JACK=
- Posty: 76
- Rejestracja: 07 lutego 2007, 13:48
- ID Steam:
- Numer GG: 5129433
- ID gracza: 0
- Kontakt:
Re: Bitewne wieczorki ArmA2
a może Hetman coś takiego:
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1026
lub
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1012
?
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1026
lub
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1012
?
Ostatnio zmieniony 13 grudnia 2009, 19:48 przez =JACK=, łącznie zmieniany 1 raz.
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Bitewne wieczorki ArmA2
Pozwolę sobie powiedzieć tak. Granie w 4 czy 8 osób przeciwko AI jest spokojną zabawą dobrą na zimowe wieczory
Przechodziliśmy to latami od czasów OFP, przez ArmA1 i początków ArmA2. Nie chcę powiedzieć że jest to złe czy nudne ale doradzał bym "łyka" walki przeciwko inteligentnemu przeciwnikowi. Nie mówie tu o public burdelu typu Berzerk.
Zgłoście się do grania w VirtualBattle. Możecie dostać własną drużynę. Zabawa jak na Warfare ale przeciwnik nie tak głupi
Jutro ( niedziela ) planowana jest walka na VB z Niemcami, Hiszpanami i Węgrami. Zapraszam.
Przechodziliśmy to latami od czasów OFP, przez ArmA1 i początków ArmA2. Nie chcę powiedzieć że jest to złe czy nudne ale doradzał bym "łyka" walki przeciwko inteligentnemu przeciwnikowi. Nie mówie tu o public burdelu typu Berzerk.
Zgłoście się do grania w VirtualBattle. Możecie dostać własną drużynę. Zabawa jak na Warfare ale przeciwnik nie tak głupi
Jutro ( niedziela ) planowana jest walka na VB z Niemcami, Hiszpanami i Węgrami. Zapraszam.
- HTM
- Posty: 62
- Rejestracja: 27 listopada 2009, 10:29
- ID Steam:
- ID gracza: 1408
- Lokalizacja: Warszawa Praga South
- Kontakt:
Re: Bitewne wieczorki ArmA2
od czegos trzeba zaczacVoY pisze:Pozwolę sobie powiedzieć tak. Granie w 4 czy 8 osób przeciwko AI jest spokojną zabawą dobrą na zimowe wieczory
- vynaratorski
- Posty: 178
- Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Kontakt: