• Improved airplane HUD visibility.
• Direct analogue throttle and brake for airplanes now available.
• Optimization: Reduced frame stutter near map borders.
• Sea surface was not rendered in NE area out of map.
• Terrain surface was sometimes using wrong parallax map.
• Grenade can destroy a building just by impact
• Radio echo elimination
• Team switch did not work when player died
• More flexible configuration of Flares in the config (brightness, size)
• Reduced AI detecting slowly moving enemy vehicles by ear.
• Prevent killed units reporting who killed them.
Zapowiedz patcha 1.03 do ArmA2
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Zapowiedz patcha 1.03 do ArmA2
Na BISie pojawilo sie info odnosnie zmian w 1.03.
Re: Zapowiedz patcha 1.03 do ArmA2
A ten patch nie miał dawać wzrostu wydajności? - bo nie widzę tego na powyższej liście
- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: Zapowiedz patcha 1.03 do ArmA2
A jak by miala wygladac informacja o wzroscie wydajnosci?
* wzrost wydajnosci z 30 do 50 fps ?
Poza tym to dopiero jakies pierwsze info, wiecej detali pewno bedzie jak wyjdzie sam Patch.
Poza tym moze nie chca pisac ze poprawili wydajnosc gry bo tym samym przyznawali by sie do bledu
* wzrost wydajnosci z 30 do 50 fps ?

Moze te informacje co zaznaczylem maja cos wspulnego z poprawa wydajnosci A2.• Improved airplane HUD visibility.
• Direct analogue throttle and brake for airplanes now available.
• Optimization: Reduced frame stutter near map borders.
• Sea surface was not rendered in NE area out of map.
• Terrain surface was sometimes using wrong parallax map.
• Grenade can destroy a building just by impact
• Radio echo elimination
• Team switch did not work when player died
• More flexible configuration of Flares in the config (brightness, size)
• Reduced AI detecting slowly moving enemy vehicles by ear.
• Prevent killed units reporting who killed them.
Poza tym to dopiero jakies pierwsze info, wiecej detali pewno bedzie jak wyjdzie sam Patch.
Poza tym moze nie chca pisac ze poprawili wydajnosc gry bo tym samym przyznawali by sie do bledu

Re: Zapowiedz patcha 1.03 do ArmA2
Placebo napisał, że to bardzo wstępna lista zmian. Będzie tego więcej. Oczywiście data wypuszczenia patcha - TBA.
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Zapowiedz patcha 1.03 do ArmA2
No nie ma co marudzić dopiero mamy miesiąc po premierze... za rok będzie pięknie



Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: Zapowiedz patcha 1.03 do ArmA2
1) Np jak inne w "jedynce"PROCIK pisze:1) A jak by miala wygladac informacja o wzroscie wydajnosci?
* wzrost wydajnosci z 30 do 50 fps ?
2) Moze te informacje co zaznaczylem maja cos wspulnego z poprawa wydajnosci A2.• Improved airplane HUD visibility.
• Direct analogue throttle and brake for airplanes now available.
• Optimization: Reduced frame stutter near map borders.
• Sea surface was not rendered in NE area out of map.
• Terrain surface was sometimes using wrong parallax map.
• Grenade can destroy a building just by impact
• Radio echo elimination
• Team switch did not work when player died
• More flexible configuration of Flares in the config (brightness, size)
• Reduced AI detecting slowly moving enemy vehicles by ear.
• Prevent killed units reporting who killed them.
Poza tym to dopiero jakies pierwsze info, wiecej detali pewno bedzie jak wyjdzie sam Patch.
3) Poza tym moze nie chca pisac ze poprawili wydajnosc gry bo tym samym przyznawali by sie do bledu
2) Nie mają - to przypadki szczególne.
3) Nie rozumiem w jaki sposób notka o zwiększenie wydajności (i tak już imo wydajnej gry) jest równoznaczna z "przyznaniem się do błędu".
Kto marudzi? Zadałem proste pytanie, gdyż (chyba nawet na tym forum) padło info w rodzaju: "patch 1.02 eliminuje jakieś tam pierdoły, pierwsze bugi, natomiast 1.03 ma zwiększać wydajność"No nie ma co marudzić dopiero mamy miesiąc po premierze... za rok będzie pięknie![]()