Desant śmigłowcem

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
kamilo
Posty: 1
Rejestracja: 30 czerwca 2009, 12:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Desant śmigłowcem

Post autor: kamilo » 30 czerwca 2009, 12:28

Witam, najpierw chciałbym wszystkich przywiać, gdyż jestem nowy na forum ;)

Otóż postanowiłem pobawić się edytorem, a ściślej chciałem zrobić misję w której helikopter czeka aż wsiądą do niego wojacy, potem zabiera ich na miejsce walki, i ląduje aby ich rozładować.
Jednak mam pewien problem, nie wiem co zrobić aby śmigłowiec czekał na wojaków, a potem poleciał w miejsce bitwy.
Dotychczas śmigłowiec nie czekał na nich, tylko leciał prosto do celu :(
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak zrobić prosty załadunek i rozładunek grupy wojaków ? :(

Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Desand śmigłowcem

Post autor: polikerski » 04 lipca 2009, 12:07

Spróbowałeś określić czas w punkcie w którym ma czekać(np min.1 śr.1 maks.1) ? Powinieneś też wybrać odpowiedni punkt.
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device

Awatar użytkownika
root4u
Posty: 20
Rejestracja: 23 lipca 2008, 09:20
ID Steam:
Numer GG: 5565161
ID gracza: 0
Lokalizacja: GW
Kontakt:

Re: Desant śmigłowcem

Post autor: root4u » 07 lipca 2009, 09:43

Odpowiednie waypointy musisz dać. Dobrze by również było jak byś w miejsce desantu z robił niewidzialne lądowiska dla helikopterów to nie będą krążyć i szukać miejsca.

Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: Desant śmigłowcem

Post autor: PROCIK » 07 lipca 2009, 13:03

Nie wiem jak to zaimplementowac w edytorze ale w grze jak w heli jest AI i naprzyklad wisi w powietrzu a ja zaznacze swoich zolnierzy, wskaze ten heli i rozkaze im tam wsiasc to AI w tym heli zawsze londuje samo i czeka az wszyscy wsiada do srodka.

Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Desant śmigłowcem

Post autor: Artek3333 » 08 lipca 2009, 12:05

Już kiedyś dodawałem misje pokazową z wsiadaniem i wyładunkiem do Śmigła dodam jeszcze raz

http://plikownik.pl/219heli.Intro.rar

wczytać w edytorze na małej wyspie.

bociek
Posty: 1
Rejestracja: 16 października 2010, 18:39
ID Steam:
Numer GG: 3579533
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Desant śmigłowcem

Post autor: bociek » 16 października 2010, 19:36

Proszę o ponowne zamieszczenie tego pliku, gdyż właśnie zmagam się z edytorem:)

Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Desant śmigłowcem

Post autor: Artek3333 » 17 października 2010, 02:26

przykład na małej wyspie
Załączniki
heli.Intro.rar
(1.26 KiB) Pobrany 312 razy

sasquacz
Posty: 5
Rejestracja: 31 grudnia 2010, 15:45
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Desant śmigłowcem

Post autor: sasquacz » 01 stycznia 2011, 18:12

Mam problem z lądowaniem helikoptera.
Helikopter zaczyna w powietrzu, dostaje rozkaz załadowania piechoty, piechota wejścia na heli, jest to zsynchronizowane, jest lądowisko...
Ale helikopter nie chce wylądować, zatrzymuje się w powietrzu 30m nad nimi, muszę dać rozkaz załadowania, żeby heli wylądował, a widziałem w misjach że sam z własnej woli ląduje w miejscu skąd ma nastąpić załadunek. Czego nie zrobiłem?

Awatar użytkownika
Mickie Black
Posty: 26
Rejestracja: 10 listopada 2015, 02:09
ID Steam: [UKSF] Mickie_Black
Numer GG: 55752673
ID gracza: 1
Kontakt:

Re: Desant śmigłowcem

Post autor: Mickie Black » 16 listopada 2015, 04:13

Temat stary, ale komuś może się przyda.


Waypoint Załaduj na Niewidzialne H dla śmigła, oraz Wsiadaj dla piechoty, niedaleko H. Następnie synchronizacja obu waypointów. Śmigło wyląduje i załaduje na pakę żołnierzy. Gdy w pobliżu ich nie ma, będzie wisiał nad LZ i czekał.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”