not alive x+y+z = wykonano

Moderator: Inkwizytor

centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

not alive x+y+z = wykonano

Post autor: centurion_94 »

Mam taki kłopocik. Robię misję, w której mamy zakraść się do ruskich systemów plot. i wysadzić je. Co zrobić, aby dopiero po zniszczeniu wszystkich trzech działek (x, y, z) zaliczono zadanie w briefingu?
Awatar użytkownika
aszek
Posty: 133
Rejestracja: 11 lipca 2008, 06:17
ID Steam:
Numer GG: 8568774
ID gracza: 0

Re: not alive x+y+z = wykonano

Post autor: aszek »

Kod: Zaznacz cały

not ((alive X) and (alive Y) and (alive Z))
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: not alive x+y+z = wykonano

Post autor: kondor »

raczej zaprzeczenie alternatyw, czyli:

Kod: Zaznacz cały

not ((alive X) or (alive Y) or (alive Z))
(prawo de Morgana)
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: not alive x+y+z = wykonano

Post autor: centurion_94 »

tank ju aszek! maluch ju kondor!
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: not alive x+y+z = wykonano

Post autor: Trance »

Zeby tu bez praw logicznych :
(not (alive X)) AND (not (alive Y)) AND (not (alive Z))
I juz wszyscy to widzimy :)
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: not alive x+y+z = wykonano

Post autor: kondor »

centurion_94 pisze:maluch ju kondor!
co?
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: not alive x+y+z = wykonano

Post autor: centurion_94 »

Jeżeli miałoby zadanie zaliczyć się po zniszczeniu x LUB y LUB z, to wystarczyłoby dać wyzwalacz przy każdym z nich i wpisać w ?warunku?
Not alive x (y lub z) i gitara. Ale tu trzeba zniszczyć wszystkie działka : 2 sztuki 2K12 Kub oraz 1 sztukę ZSU-23-4 "Szyłka".

edit:
kondor pisze:co?
Nie miałem nic złego na myśli. ;) Aszek dostał czołg, a ty tylko malucha.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: not alive x+y+z = wykonano

Post autor: kondor »

no to przecież ja i Trance napisaliśmy Ci prawidłowy warunek, no nie?
~(x or y or z) <=> ~x and ~y and ~z ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawa_De_Morgana )
Awatar użytkownika
aszek
Posty: 133
Rejestracja: 11 lipca 2008, 06:17
ID Steam:
Numer GG: 8568774
ID gracza: 0

Re: not alive x+y+z = wykonano

Post autor: aszek »

On chce mieć zaliczone zadanie po zezłomowaniu wszystkich trzech jednostek, nie dowlonej z trzech.
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: not alive x+y+z = wykonano

Post autor: kondor »

czyli:
(rozwalony x) i (rozwalony y) i (rozwalony z)
po armowemu (to co napisał Trance):

Kod: Zaznacz cały

(not alive x) and (not alive y) and (not alive z)
co jest tożasame z (co ja napisałem):

Kod: Zaznacz cały

not ((alive x) or (alive y) or (alive z))
czy mi się coś powaliło?
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: not alive x+y+z = wykonano

Post autor: Maćko »

or oznacza LUB. Czyli cel zaliczy się gdy jeden z tych celów się rozpieprzy. A on potrzebuje gdy rozwali się je wszystkie czyli and
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”