Invasion 1944 D-Day 1.00 WYDANY!

Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Invasion 1944 D-Day 1.00 WYDANY!

Post autor: Yac »

SaS TrooP - Jak zwykle głupio i bezmyślnie piszesz. Wyrażenie swojej opinii nie jest czepianiem się. Ale i tak tego nie zrozumiesz.
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Invasion 1944 D-Day 1.00 WYDANY!

Post autor: SaS TrooP »

Z całym szacunkiem, ale jeździsz np. po jakości, a mimo twoich niewątpliwie ogromnych umiejętności tak ładnie tych jednostek zapewne nie wykonałbyś :)

Czy ktoś posiada informacje o ewentualnym bugfixie i wprowadzeniu małych poprawek?
Awatar użytkownika
Jajcor
Posty: 116
Rejestracja: 03 lipca 2008, 14:06
ID Steam:
Numer GG: 7138111
ID gracza: 0

Re: Invasion 1944 D-Day 1.00 WYDANY!

Post autor: Jajcor »

No to ja dorzucę jeszcze od siebie. Na Omaha FPS tragiczne 5 do 15. W bunkrze na dodatek znalazłem AK 74 i RPG... Chyba kolesiom coś pojebało :( Mam nadzieję, że nie ale pewnie okaże się, że total niewypał...... :no
_________________
Virtual Battle #1 Veteran
Obrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Invasion 1944 D-Day 1.00 WYDANY!

Post autor: Yac »

SaS TrooP - przemilczę :lol: potwierdzasz tylko żeś bałwan. A i ze zrozumieniem tekstu u Ciebie nie bardzo. Może mniej kompa a więcej książek?

W mojej opinii, I44 w tej formie jest modem słabym , ale z ogromnym potencjałem. Wystarczy przejrzeć zawartość by znaleźć zarówno prawdziwe perełki (czołgi i pojazdy Jean Christope`a i Marfy`ego) jak i totalne gnioty. Poczekam aż chłopaki z modu przerzucą I44na AA][. Może wtedy znajdą też czas na poprawki.
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Invasion 1944 D-Day 1.00 WYDANY!

Post autor: SaS TrooP »

No nic, tylko czekać aż Yac zrobi addony lepsze od Inv44 :)

Niektóre pojazdy wymagają poprawek w texturach, reszta IMO nie musi być zmieniana. No i oczywiście ukończyć te samoloty + pomniejsze bugi np. woda w barkach desantowych.
Awatar użytkownika
Jajcor
Posty: 116
Rejestracja: 03 lipca 2008, 14:06
ID Steam:
Numer GG: 7138111
ID gracza: 0

Re: Invasion 1944 D-Day 1.00 WYDANY!

Post autor: Jajcor »

Niestety tak jak myślałem.. I44 jest niegrywalne.. Chyba, że ktoś ma kompa rakieta... Ale to tylko moje zdanie. Na Radku 3850 i min. ustawienia nie da się grać.............
Na demo było podobnie :rant
_________________
Virtual Battle #1 Veteran
Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Invasion 1944 D-Day 1.00 WYDANY!

Post autor: Maćko »

A co do twojej "grywalności" - masz dziwne wymagania co do fpsow chyba... prawda wyspa kopie po dupie jeśli chodzi o wydajność, ale bez problemów mogę grać na wysokich/bardzo wysokich przy 23~25 fpsach.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Jajcor
Posty: 116
Rejestracja: 03 lipca 2008, 14:06
ID Steam:
Numer GG: 7138111
ID gracza: 0

Re: Invasion 1944 D-Day 1.00 WYDANY!

Post autor: Jajcor »

Pewnie masz lepszy sprzęt bo mi tnie jak diabli
_________________
Virtual Battle #1 Veteran
Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Invasion 1944 D-Day 1.00 WYDANY!

Post autor: Maćko »

Tutaj dużo rolę odgrywa procesor nie grafika. Ale sprawdzałem na dwóch konfiguracjach:

1:
Core i7 920 2.66Ghz 4 jaja
6GB ram ddr3
4870x2 2gb
win 7 rc2

Wydajność jak pisałem wyżej przy ustawieniach high view 4k i 1440x900.

2:
Intel Pentium 4 3GHz HT
1GB RAM
x1950GT 256mb
Win xp

Na średnich (pierwsza kolumna normalnie, postefekty nisko, druga kolumna wszystko na wysoko, aniso na max) view 1,2k rozdzielczość 1024x768 i 16~20 fpsow jest, czyli da się zagrać.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Jajcor
Posty: 116
Rejestracja: 03 lipca 2008, 14:06
ID Steam:
Numer GG: 7138111
ID gracza: 0

Re: Invasion 1944 D-Day 1.00 WYDANY!

Post autor: Jajcor »

To może kaszani na moim.
Athlon 6000+ XP 4GB pamięci Radek3850 512MB DDR3. Już nie wiem albo jestem głupi. To drugie pewniejsze :D
_________________
Virtual Battle #1 Veteran
Obrazek
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: Invasion 1944 D-Day 1.00 WYDANY!

Post autor: PROCIK »

Witam serdecznie.
Ja tez mam Athlona 6000+ ale pamieci 2 GB i grafe GF 9800GT 1 GB
nie mam wiekszych problemow z FPS
Nie wiem czemu ludzie wkladaja 4 GB operacyjnej, u mnie nawet w A2 nie wykozystuje w pelni 2 GB. W A1 konsumuje w okolicach 1 Gb dlatego kupilem 2GB, w A2 troche wiecej ale nie przektacza 2. Mysle ze problem to pamiec grafiki, ja zmienilem na 1GB i A1 chodzi jak film :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”