Project 85 - czyli jaja z wisienką na torcie

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
aszek
Posty: 133
Rejestracja: 11 lipca 2008, 06:17
ID Steam:
Numer GG: 8568774
ID gracza: 0

Re: Project 85 - czyli jaja z wisienką na torcie

Post autor: aszek »

@Vilas

Psy szczekają a karawana jedzie dalej. Dlatego rób swoje, ale z ludzmi którym ufasz i nie przejmuj się całą resztą malkontentów. Są ludzie którzy doceniają to co robisz i czekają na Twoje produkcję ;)
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: Project 85 - czyli jaja z wisienką na torcie

Post autor: vilas »

a pewnie że jedzie dalej :)
ale jak biegałem rano kiedyś, to mnie zawsze denerwowały psy rzucające sie na biegaczy :)
a swoje robimy już powoli, bo "pewien etap zaliczony"
teraz misje, powoli, narobie misji na CWRowskich wyspach, bo klimat OFP dla mniej jest najpiękniejszy :D
moje misje będą kiepskie, bo nie jestem dobry w tym, skryptów nie znam, ale dla funu :D
koledzy robią lepsze misje i je wydają
i każdy z nas ma radoche i to jest najważniejsze - ja chciałem dać uniwersalny pak broni co zadowoli potrzeby każdego moda (od lat 60 po współczesne ) i zadowala pare modów IDF, RACS, jeszcze pewnie ktoś bo mam kolejne info o ludziach co robią addony z VIL_G3, VIL_G3A3, VIL_MG3, VIL_UZI... etc. czy użyją Vilas_GWP czy P85_WPN.... wszystko jedno działa wymiennie :)

teraz to ja powiem co z nowości - sie testuje póki co, nie jest wydane "oficjalnie", ale:
- jest nowy konfig i w nim poprawiłem ileś błędów , brakujące dzwięki, złe bronie,
- jest nowy pak pojazdów - w nim zdublowane modele pojazdów z działkami i bonusowe 3 reskiny T80 i BMP3, przekolorowany Leopard z mięty na olive drab
powiem czemu zdublowane pojazdy
jest pewne ograniczenie gry, enginu gry, powodujące że działka nie dają flasha , tak BIS zrobił BMP2
w misji nocnej takie BMP2 to niewidzialny zabójca, nonsens - działo bez ognia z lufy ?
więc w nowej wersji znajdziecie pojazdy do misji w dzień i w nocy (oznaczone MF)
ale coś kosztem czegoś, musiałem tym pojazdom odjąć sprzężone karabiny
czyli mają tylko jedną broń strzelecką - działko 25mm lub 30 mm
to jest "w testach", nie wiem czy gdzieś nie ma jeszcze błędu
więc niusa o tym nie było, ale pod linkami P85_VEH i P85Config są nowe pliki , jak nie będzie bugów, ctd - może wtedy sie da niusa, a może jak sie coś pozmienia jeszcze? doda coś
chciałbym w końcu Mardera zrobić, ale nie mam kilku wolnych popołudni

linki wszystkie:

http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/p85config.7z (konfig)
http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/p85_weap.7z (nie ruszane od releasu)
http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/p85_units.7z (nie ruszane od releasu)
http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/p85_veh.7z (pojazdy o jakich pisałem)
http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/p85_oth.7z (Hindy dodane chyba ponad tydzień temu)

zaś co do kolorów i tego co mówił topas o mięcie - zmieniłem Leopardy przed jego postem sam :P
ale...
ale tu jest ogólnie dyskusja na temat problemów przekłamywania kolorów na zdjęciach
moje stare Leopardy były robione przez pobranie koloru pipetą ze zdjecia, ale wiem, że zdjęcia potrafią oszukiwać
fotografia chemiczna i cyfrowa ma przekłamania, załamania świateł na wzorach i tym podobne
np. słynny hełm M1 i słynny mundur OG507
na zdjeciach M1 wpadają w kolor brązowy, w realu są zielone oliwkowe
podobnie z tym mundurem, ma on nieco dżinsową strukture materiału i na zdjęciach wielu przy cienistym otoczeniu wpadają w zielono-niebiesko-szary , chyba morska zieleń to sie nazywa
a w realu są tak samo zielone jak BDU czy M65
http://www.olive-drab.com/images/clothi ... 01_700.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3405/333 ... ab.jpg?v=0
stąd czasem patrzenie na zdjęcia bardzo oszukuje addony :)
i powstaje duuuży problem, jaki kolor jest właściwy
na przykładzie setek zdjeć żołnierzy USA z lat 1970'tych można zrobić żołnierza w szarawo-zielonym mundurze, podczas gdy w realu... oliwka jak M65 i BDU
tylko czy gracze odbiorą dobrze zielony mundur, który z setek zdjęć znają jako szaro-niebiesko-zielony ?
kompromisowy mix kolorów?
a robiąc mój woodland to nakładałem na siebie po kilka zdjęć, robiłem średnie RBG z iluś poszczególnych wyników :)
plus miałem stare, sprane portki :)
a np. wyposażenie LWP na zdjeciach często wpada w kolor niebieski, dotyka je ten sam problem co omówione wyżej OG507
Obrazek
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: Project 85 - czyli jaja z wisienką na torcie

Post autor: vilas »

skupmy sie wyłącznie na merytoryczności:

ponieważ polski serwis pierwszy wie o updatach, to chce zapowiedzieć 3 updaty plików addonów:
1) Config
2) Pojazdy
3) Wojska

zmiany:
1) troche nowych klas, dużo poprawek zrobione, dodane pojazdy z muzzle flashem (inaczej nie umiałem obejść limitów engine)
2) dodane modele pojazdów z muzzlem z lufy, dodane pare reskinów, zmienione kolory Leopardów, problem muzzle flasha z lufy rozwiązałem dublując pojazdy, do misji nocnych są w edytorze oznaczone (MF)
3) poprawione pare bugów cieni i innego wyposażenia na dalszym LOD, dodane pare żołnierzy ZSRR, 3 więcej partyzantów

___________________________________

przypominam wszystkie linki:

konfig do addonów (zm. 30 maja 2009):

http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/p85config.7z

jednostki (zmienione 30 maja 2009 ok. 165 MB na FTP)

http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/p85_units.7z

broń (wersja 18 kwietnia 2009 ok 144 MB na FTP)

http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/p85_weap.7z

pojazdy (zmiana 25 maja 2009 ok. 204 MB na FTP)

http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/p85_veh.7z

inne rzeczy (UI Maćka, anims, łódki i samoloty i helikoptery - mało póki co, jeszcze bez Hinda, będzie za pare dni w oficjalniejszym wydaniu , wersja z 15 maja 2009 ok. 72 MB na FTP)

http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/p85_oth.7z


klasy, readme:

http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/klasy_w.txt
http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/klasy_v.txt
http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/klasy_u.txt
http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/readme_pol.txt
http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/readme_eng.txt
http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/readme_rus.txt
Obrazek
GŁOŚNIK
Posty: 76
Rejestracja: 14 lutego 2009, 17:01
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Project 85 - czyli jaja z wisienką na torcie

Post autor: GŁOŚNIK »

Dajcie znać jak będzie Evolution blue pod ten Project 85. :1th :rox
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”