Pomoc w Tworzeniu moda /

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
aszek
Posty: 133
Rejestracja: 11 lipca 2008, 06:17
ID Steam:
Numer GG: 8568774
ID gracza: 0

Re: Pomoc w Tworzeniu moda /

Post autor: aszek »

Przypominam, że modyfikacja/publikacja/rozpowszechnianie nie swojej twórczości (tutaj addona/tekstur) bez wyraźnej zgody twórcy(ów) - a będącego opublikowanym na terytorium Polski, krajów Unii Europejskiej i wszystkich krajów zrzeszonych w EFTA - jest złamaniem Praw Autorskich, które własność intelektualną obejmuje ochronią prawną (prokuratura na wniosek zajmuje się takimi sprawami z urzędu).

Konkludując, NIE MOŻESZ bez zgody twórcy addona wrzucić czyjejś pracy do swojego 'dzieła' i podpisać się pod nim, nie narażając się na konsekwencje prawne ! No chyba, że chcesz bardzo szybko stracić kompa (w najlepszym wypadku).


A co do planów tworzenia mapy/moda, to ujmę to tak:

Jak w Visiorze przyjdzie Ci poczekać 10 godzin na kompilację mapy, to szybko zwątpisz ;p Ha, a Oxygen jest hardcorowym oprogramowaniem, jak nie masz doświadczenia w 3Ds to bez kija do kompa nie podchodź... Tworzenie addona to zabawa dla kilku(nastu) osób, które już swoje 'odcierpiały' przy tworzeniu misji i mają głęboką wiedzę o engine Army. Obiekty 3D, tekstury, animację, konfigi + masa czasu, umiejętności (talentu) i CIERPLIWOŚCI. Oczywiście nie wspominając o angielskim.

Osobiście polecam w pierwszych krokach skierować swój zapał na tworzenia addona w kierunku dołączenia do już tworzonych projektów i po jakimś kwartale uczestnictwa w takich pracach - spojrzeć na swoje szkice nieco bardziej REALISTYCZNIE. Zobaczycie jak się wogóle to organizuje i jak trudno się (zwykle) dogadać z ludźmi (kto, co i dlaczego, tak a nie inaczej robi). Bez zaawansowanej wiedzy/doświadczenia możecie co najwyżej stworzyć mizernego add0na-gniota. Oczywiście zakładając że pół roku Wam wystarczy na sworzenie i nacieszenie się swoim dziełem, bo premiera ArmA3 nadchodzi.
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder
whisper
Posty: 12
Rejestracja: 17 grudnia 2008, 20:56
ID Steam:
ID gracza: 1451156
Lokalizacja: Poznań

Re: Pomoc w Tworzeniu moda /

Post autor: whisper »

Dzieki za info jest to do przemyślenia .
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Pomoc w Tworzeniu moda /

Post autor: Trance »

Ja juz zadzwoniłem do kumpla, ktory jest prokuratorem, powiedział, ze sie zainteresuje sprawa i bedzie to kontrolował.
Obrazek
whisper
Posty: 12
Rejestracja: 17 grudnia 2008, 20:56
ID Steam:
ID gracza: 1451156
Lokalizacja: Poznań

Re: Pomoc w Tworzeniu moda /

Post autor: whisper »

Dobrze dobrze możesz mieć prokuratora za kumpla mnie to mało obchodzi na razie nic nic zostało jeszcze zaczęte po to napisaliśmy tutaj , Jeszcze nie ma decyzji czy w ogóle zaczynamy ten projekt realizować


PS: Jeżeli chcesz nas postraszyć to za dobrze ci to nie wychodzi . Ja w rodzinie mam takich ludzi i sie nie chwale...
Liczyliśmy na pomoc i po części ja dostaliśmy ( aszek ) ale już widzę ze jej nie dostaniemy .
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Pomoc w Tworzeniu moda /

Post autor: SaS TrooP »

Trance - przestraszyłeś chłopaka :mrgreen:

Sugeruję popracować z innymi grami niż wchodzisz w 3D do Army. Powiem wprost: O ile ArmA jest grą świetną do modowania, tworzenie modeli 3d jest po prostu poje****.
Wiem, bo próbowałem, a do HL2 swego czasu tworzyłem (nie znam się jakoś świetnie, ale na jakiś tam model skilla mi starczyło :))

Do tej gry po prostu nie umiem. Tym bardziej, że znam obsługę Blendera nie znając nawet obsługi GIMPa, co i tak mnie przekreśla.
Awatar użytkownika
TwiX
Posty: 74
Rejestracja: 09 marca 2009, 08:21
ID Steam:
Numer GG: 5743203
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wasików/Białystok
Kontakt:

Re: Pomoc w Tworzeniu moda /

Post autor: TwiX »

No to zróbmy na początek jakiegoś ciekawego CooP a nie na jakimś śmiesznym Evo Blue będziemy grać :p Takie coś to tylko zgromadzenie addonków.

Ja bym kacił takie coś dzień i noc :coffee
Ja juz zadzwoniłem do kumpla, ktory jest prokuratorem, powiedział, ze sie zainteresuje sprawa i bedzie to kontrolował.
Ciekawe jak co do czego przyjdzie to kto kogo znajdzie w internecie :lol:
PS. Niech ten twój znajomy wpadnie do Białystoku to porozmawiamy o prawach autorskich :?
Edit. I jeszcze jedno... Jak autor nie wnosi nic, żadnych zarzutów to możecie wszystkim... Bo to autor w takich rzeczach decyduje a nie jakiś prokurator :hapy

Ale dobra już będe cicho bo BanAdostane na dorzywocie :ohno :rox
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Pomoc w Tworzeniu moda /

Post autor: Trance »

Lol on własnie mieszka w Białystoku*. Daj mi swoje gg to mu podam i sie zgadacie.



*ja nie polonista, zeby takie trudne wyrazy odmieniac :o
Obrazek
Awatar użytkownika
TwiX
Posty: 74
Rejestracja: 09 marca 2009, 08:21
ID Steam:
Numer GG: 5743203
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wasików/Białystok
Kontakt:

Re: Pomoc w Tworzeniu moda /

Post autor: TwiX »

5743203 :dworship
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Pomoc w Tworzeniu moda /

Post autor: kondor »

widzę, że nowy polski mod ma solidne podstawy
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Pomoc w Tworzeniu moda /

Post autor: Trance »

Chodzi zapewne o podstawy "prawne"? :D
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Pomoc w Tworzeniu moda /

Post autor: kondor »

Trance pisze:Chodzi zapewne o podstawy "prawne"? :D
A także o (wg mnie) słomiany zapał, który się ujawni przy pierwszej przeszkodzie.

Nie wiem jaką posiadacie znajomość tworzenia misji, skryptów oraz tworzenia addonów.
Jeśli jednak te umiejętności
-kończą się na używaniu edytora
-nie wiecie jak wstawić drogę w Visitorze3
to przeczytajcie post aszka.

Dla niedoświadczonych osób (wg mnie) bycie w zespole bez doświadczonego lidera stwarza jedynie problemy, chaos; niewiele można się tam nauczyć. -Jest burza pomysłów, często sprzecznych i co z tym zrobić jak nikt nie potrafi tego poskładać?
Lepiej od podstaw uczyć się samemu na od małych po coraz większe misje/wyspy.

Żeby coś w ogóle zacząć robić, trzeba mieć konkretny pomysł na projekt, nie "jakiś polski projekt".
Takie jest moje zdanie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”