GC 2008 (ArmA2, OFP2)
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
GC 2008 (ArmA2, OFP2)
No to jedziemy:
http://www.arma2.pl/news,arma-2-na-game ... ntion-2008
Press-kit: http://www.arma2.pl/news,arma-2-press-kit-gc-2008
http://www.arma2.pl/news,arma-2-na-game ... ntion-2008
Press-kit: http://www.arma2.pl/news,arma-2-press-kit-gc-2008
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
no nareszcie sie bis nauczył, fabuła (kampania) to podstawa, nie to co te g. z army
prawie jak Gruzja
prawie jak Gruzja
jestem zbanowany
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Wygląda bardzo obiecująco, no i bardzo ładnie przygotowany PressKit 

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Targi Games Convention 2008 w Lipsku (Niemcy), na których wydawcy/producenci z całego świata przedstawiają swoje produkcje na wszystkie możliwe platformy. Targi trwają od 21 do 24 sierpnia. Zwykle podczas nich przedstawiane są nowe materiały odnośnie wielu zapowiedzianych gier.zzz pisze:pytanie co do newsa, co się właściwie "zaczęło" ??
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Jaja mi odpadły razem z fiutem po przejrzeniu tego pressa. BiS jak widać chce zakończyć przygodę z PC godnie i z klasą. Brawo, ArmA 2 zapowiada się na coś więcej niż stuningowana ArmA...


Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Jak skończysz to pozbieraj po sobie...eJay pisze:Jaja mi odpadły razem z fiutem po przejrzeniu tego pressa. BiS jak widać chce zakończyć przygodę z PC godnie i z klasą. Brawo, ArmA 2 zapowiada się na coś więcej niż stuningowana ArmA...
Na prawdę nie ma się czym podniecać. Nadal nie przedstawiono REALNYCH zmian w porównaniu do ArmA 1, poza tym, że engine obsługuje technologie Parallax, wielordzeniowość, micro AI i ładniejsze oświetlenie.
Nie wiadomo, czy w końcu przełamali ograniczenia animacji (te same dla każdej broni), czy głupie AI w pojazdach nie blokuje się na prostej drodze i nie przejeżdza znaków drogowych (narazie jako nowość przedstawili wychylające i kryjące się sztuczniaki), no i EDYTOR 3D.
Czekam na konkretny, a jeśli się nie doczekam, to znaczy, że takowych po prostu nie ma i BIS leci w kulkomanie dając nam 30-40% tego co sobie armia zażyczyła do VBS2 VTK2.
Muszę przyznać, że jedynie co mnie miło zaskoczyło to duży nacisk na fabułę i kampania w trybie COOP. To już coś.
Ładne screeny to już były w ArmA i wiemy co z tego wyszło...
A tu się mogę nawet zgodzić.Tajgeer pisze:I tak BISowski shit nie dorówna OFP2
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Tak chłopaku, czekaj na bitwy na 64graczy i żołnierza, który musi przewinąć 2 animacje, żeby umrzećeJay pisze:Tak chłopaki, czekajcie na OFP 2 i te mega multi na 16 graczy

- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Ja czekam na dwie animacje do śmierci i WGLa do tego. A w OFP2 już coop Bastige Nogova z ponad 50 graczami się nie powtórzy, a szkoda.
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net