[Misja] Evac Point
Moderator: Inkwizytor
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
[Misja] Evac Point
Chciałbym szanowne grono poinformować, iż moja niereklamowana jeszcze misja Evac Point (stara nazwa - Cutted) weszła w stan alpha z pre alphy. Oto ficzery, jakie będą dostępne:
- Kupowanie broni, jedzenia, apteczek i pojazdów.
- Dużo questów pobocznych i głównych.
- na 95% DAC.
- Minimum 4 godziny gry.
- ponad 90 modeli broni od Roberta Hammera do kupienia.
- 4 walczące strony: Survivors, Mercs, Bandyci i Zombie.
- Bronie specjalne, jak złoty AK-47 czy RPK-47 czy PKM. Nie da się ich kupić - jedynie znaleźć.
- NIEPEWNE: Jak w STALKERze kryjówki.
- Sprzedawanie broni.
- Save w każdej chwili.
- Post apokaliptyczny klimat.
- Spawny.
- Jedzenia.
Główny bohater (w tej roli ty) rozbija się w bliżej nieograniczonym miejscu. Z zawodu jest policjantem. 28 tygodni temu zaraza rozprzestrzeniła się w najważniejszych częściach Europy. Nikt nie wie skąd się wzięła, jednak na świecie panuje anarchia. Dokonano 21 ataków atomowych. Z powodu najprawdopodobniej ataku EMP oddziaływającego na samolot ląduje w terenie zwanym SALTBEACH. Były tam kiedyś kopalnie soli, jednak atak atomowy na zainfekowanych ludzi spowodował "zasolenie" całego obszaru.
Okazuje się, że wielu ludzi przeżyło. Wielu również żeruje na innych (bandyctwo). Ponadto wszyscy borykają się z problemem zedów w okolicy, a finalnie odkryta zostaje tajemnicza grupa komadosów, którzy najprawdopodobniej zostali wysłani celem unicestwienia wszystkich świadków w terenie SALTBEACH...
Co logiczne, misja będzie się działa na wyspie Saltbeach, jeden z lepszych produkcji do tej gry.
Oprócz DACów i spawnych aż tak zaawansowanych skryptów nie będzie. Mimo to misja jest bardzo profesjonalna. Mam już ukończone gdzieś tak 1/3 projektu i z czasem będę koniecznie potrzebował pomocy. Nie jestem aż tak dobry, by poradzić sobie z tym sam.
Liczę więc w okresie późniejszym na waszą pomoc.
Na tą chwilę waga misji (bez dźwięków, tylko skrypty) wynosi ok. 400kB.
Więcej informacji wkrótce, a tutaj materiały promocyjne:
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha1.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha2.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha3.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha4.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha5.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha6.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha7.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha8.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha9.jpg
Nudny filmik promocyjny (wybitnie mi nie wyszedł...):
http://www.xfire.com/video/450d6/
Więcej informacji wkrótce!
- Kupowanie broni, jedzenia, apteczek i pojazdów.
- Dużo questów pobocznych i głównych.
- na 95% DAC.
- Minimum 4 godziny gry.
- ponad 90 modeli broni od Roberta Hammera do kupienia.
- 4 walczące strony: Survivors, Mercs, Bandyci i Zombie.
- Bronie specjalne, jak złoty AK-47 czy RPK-47 czy PKM. Nie da się ich kupić - jedynie znaleźć.
- NIEPEWNE: Jak w STALKERze kryjówki.
- Sprzedawanie broni.
- Save w każdej chwili.
- Post apokaliptyczny klimat.
- Spawny.
- Jedzenia.
Główny bohater (w tej roli ty) rozbija się w bliżej nieograniczonym miejscu. Z zawodu jest policjantem. 28 tygodni temu zaraza rozprzestrzeniła się w najważniejszych częściach Europy. Nikt nie wie skąd się wzięła, jednak na świecie panuje anarchia. Dokonano 21 ataków atomowych. Z powodu najprawdopodobniej ataku EMP oddziaływającego na samolot ląduje w terenie zwanym SALTBEACH. Były tam kiedyś kopalnie soli, jednak atak atomowy na zainfekowanych ludzi spowodował "zasolenie" całego obszaru.
Okazuje się, że wielu ludzi przeżyło. Wielu również żeruje na innych (bandyctwo). Ponadto wszyscy borykają się z problemem zedów w okolicy, a finalnie odkryta zostaje tajemnicza grupa komadosów, którzy najprawdopodobniej zostali wysłani celem unicestwienia wszystkich świadków w terenie SALTBEACH...
Co logiczne, misja będzie się działa na wyspie Saltbeach, jeden z lepszych produkcji do tej gry.
Oprócz DACów i spawnych aż tak zaawansowanych skryptów nie będzie. Mimo to misja jest bardzo profesjonalna. Mam już ukończone gdzieś tak 1/3 projektu i z czasem będę koniecznie potrzebował pomocy. Nie jestem aż tak dobry, by poradzić sobie z tym sam.
Liczę więc w okresie późniejszym na waszą pomoc.
Na tą chwilę waga misji (bez dźwięków, tylko skrypty) wynosi ok. 400kB.
Więcej informacji wkrótce, a tutaj materiały promocyjne:
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha1.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha2.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha3.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha4.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha5.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha6.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha7.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha8.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha9.jpg
Nudny filmik promocyjny (wybitnie mi nie wyszedł...):
http://www.xfire.com/video/450d6/
Więcej informacji wkrótce!
Ostatnio zmieniony 23 grudnia 2008, 14:24 przez SaS TrooP, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [Misja] Evac Point
Chętnie zassam i się podelektuje tą misją,
a wyspa Saltbeach Island jest świetna, właśnie planuje ją wrzucić do mojej campani

- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [Misja] Evac Point
Tutaj drobny updejt z już przezbrojonych jednostki. Zabieram się powoli za najbardziej złożone skrypty.
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... -01-87.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... -59-20.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... -13-35.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... 4-75-1.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... -01-87.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... -59-20.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... -13-35.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... 4-75-1.jpg
- warchlaq_przebiegly
- Posty: 83
- Rejestracja: 30 lipca 2007, 10:16
- ID Steam:
- Numer GG: 1212210
- ID gracza: 0
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: [Misja] Evac Point
Ja Ci rozwinę: Czemu u ciebie ArmA wygląda gorzej niż g....o. czyt. gorzej niż u niektórych OFP ;]
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [Misja] Evac Point
Eeee, czy jak powiem, że to .jpg w dokładności 80%, zmniejszane to coś to da
Musiałem zbić do 150kB, żeby na armedassault.info pokazać. Mogę wam 100% następnym razem dać.

Musiałem zbić do 150kB, żeby na armedassault.info pokazać. Mogę wam 100% następnym razem dać.
Re: [Misja] Evac Point
Jak zobaczyem ten scren: http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha4.jpg
to pierwsza myśl dał screna z OFP, powaga taką lub niewiele gorszą mam w OPF(woda gorzej wygląda).
Teren na tym screnie: http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... -59-20.jpg
woła o pomste do nieba
ten też niezły rodzyn: http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... -13-35.jpg
Czyli kaszana jak nie wiem.
to pierwsza myśl dał screna z OFP, powaga taką lub niewiele gorszą mam w OPF(woda gorzej wygląda).
Teren na tym screnie: http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... -59-20.jpg
woła o pomste do nieba
ten też niezły rodzyn: http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... -13-35.jpg
Czyli kaszana jak nie wiem.
Re: [Misja] Evac Point
Ha! Ha! Ha! @Maćko i Dawidson.
Kocham Was za te posty. Ha! Ha! Ha!
Sorry za OT.
Kocham Was za te posty. Ha! Ha! Ha!
Sorry za OT.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [Misja] Evac Point
No dobra, ale sugeruję przestać komentować zdjęcia. Konwertowałem z BMP IrfanView pogarszając jakość (a więc i wagę). Następnym razem nie będę.
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: [Misja] Evac Point
@SaS: kolegom nie chodziło o jakość obrazków jako plików, a o jakość (a raczej jej brak) grafiki generowanej przez Twoje ustawienia ArmY.
Brak cieni, teren i obiekty ustawione na minimalne detale, za wysoko ustawiona korekcja gamma...
OFP ładniej wyglądał po podkręceniu
Brak cieni, teren i obiekty ustawione na minimalne detale, za wysoko ustawiona korekcja gamma...
OFP ładniej wyglądał po podkręceniu
